Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-03-2019 09:41:00 |
Składania : | 27-03-2019 11:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYMNRWIM.271.2.26.2019 z dnia 19.03.2019r.
(wprzedmiocie zamówienia o wartości od kwoty 6.000 euro do kwoty 30.000 eurowyłączonego z obowiązku stosowania przepisów prawa zamówień publicznych napodst. art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówieńpublicznych Dz.U.2018.1986 j.t. z późn.zm.)
1. Nazwaoraz adres Zamawiającego:MiastoBydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz
Wydział przeprowadzający postępowanie:WydziałInwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz
2. Opisprzedmiotu zamówienia:
Wykonanierobót budowlanych polegających na przebudowie istniejącego placu zabaw i siłowni zewnętrznej przy ul. Leszczyńskiego 42 w Bydgoszczy ( nr ew. dz. 18, 22, 19/1,19/2 obr. 95) w ramach zadania Miasta pn. „Zagospodarowanie terenu przy ul. Leszczyńskiego 42 oś. Szwederowo (Program BBO)”. Dostawa i montaż zestawu urządzeń do placu zabaw i siłowni zewnętrznej wraz z tablicami informacyjnymi,zlokalizowanych na terenie rekreacyjnym (zaznaczonymna załączonej mapie) zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową.
Istniejący stan zagospodarowaniaterenu:
Nieruchomośćprzeznaczona pod przebudowę placu zabaw i siłowni zewnętrznej jest objętaMiejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Bydgoszczy oraz stanowiteren Młodzieżowego Domu Kultury nr 2. W otoczeniu przedmiotowego terenuznajduje się zabudowa mieszkaniowa wielorodzinna i handlowo-usługowa.Nieruchomość jest uzbrojona, przebiegająprzez nią sieci wodociągowo-kanalizacyjne, elektroenergetyczne, telekomu- nikacyjne,gaz i co. Dodatkowo na terenie rosną liczne drzewa.Elementyplacu zabaw i siłowni zostały zaprojektowane w taki sposób, aby zachowaćnormatywne odległości od budynków i ulic, uwzględniając jednocześnie przebiegistniejącej infrastruktury technicznej oraz istniejący drzewostan.
Podstawowe parametry:
Zastosowaneurządzenia powinny być trwałe, bezpieczne i inspirujące do zabawy. Dopuszczasię urządzenia różnych producentów przy zachowaniu określonych w przedmiocie zamówienia i dokumentacji projektowej minimalnych wymiarów,materiałów, funkcji oraz minimalnego składu urządzeń.
Oferowaneurządzenia powinny być zgodne z opisem zawartym w dokumentacji projektowej.
Urządzenia placu zabaw wraz z terenemprzyległym :
1. Zestaw zabawowy linearny:
Wymiaryurządzenia min. : 7,50x5,60m
Minimalnyskład zestawu:
2. Huśtawkawagowa :
Wymiaryurządzenia : 1,95x2,00m
Minimalnyskład zestawu:
3. Wieżaz daszkiem dwuspadowym (domek):
Wymiaryurządzenia: 2,00x1,00m
4. Stolikrekreacyjny do gry w szachy:
Wymiaryurządzenia: 1,80x1,68m
5. Tablicainformacyjna- regulamin:
Wymiaryurządzenia : 0,70x0,05m
Wysokośćurządzenia : 2,15m
Dopuszcza sięzmianę wymiarów urządzeń o 10% wstosunku do zaprojektowanych.Elementydekoracyjne, barierki - kolorowe w całościwykonane z tworzywa barwionego w masie /polistyrenu spienionego/,odpornego na warunki atmosferyczne, lub HDPE o minimalnej gr. 25mm - nie dopuszczasię rozwiązań z okrąglaków oraz sklejki. Zjeżdżalnie wykonać w całości ze stalinierdzewnej / nie dopuszcza się ślizgów plastikowych/.Do łączenia elementów stosować śruby maszynowe ocynkowane. Połączenia śrubowewinny być zasłonięte zaślepkami dwuczęściowymi, a tam gdzie jest to niemożliwe nakrętki wystające należyzakryć plastikowymi zaślepkami. Elementy stalowe urządzeń zabawowych powinnybyć ocynkowane i dodatkowo malowane proszkowo w kolorze. Nawierzchniabezpieczna z piasku wraz ze strefą 20cm wymaganą do wkopania w grunt.
Urządzenia siłowni zewnętrznej :
1. Napodwójnym pylonie – steper/podciąg nóg – 1 kpl.
2. Napodwójnym pylonie – ster/kółka tai-czi -1 kpl.
3. Napodwójnym pylonie – motyl/narciarz -1 kpl.
Wykonanie:zgodnie z PN-EN 16630:2015 z aktualnymi zmianami.
Wymagania dla elementów urządzeńsiłowni zewnętrznej:
- Projektowaneurządzenia siłowni zewnętrznej dwustanowiskowe przeznaczone dla osób dorosłycho masywnej i trwałej konstrukcji.
- Powierzchniaurządzeń zabezpieczona przed wpływem warunków atmosferycznych poprzezśrutowanie, fosforowanie żelazowe oraz podwójne malowanie farbą proszkową poliestrową.
- Konstrukcjapylona wykonana ze słupów stalowych o przekroju m.in. fi 88,9mm. minimalnagrubość ścianek to 3,60 mm.
- Wewszystkich łączach obrotowych zastosować trwałe łożyska kulkowe. Urządzeniamuszą posiadać ograniczniki ruchu, przez co są bezpieczne w użytkowaniu.
- Dopuszczalnawaga ćwiczącego to 150kg.
- Urządzeniasiłowni dwustanowiskowe wykonane na jednym wspólnym pylonie.
- Fundamentyo wymiarach min. 600x600 mm i głębokości 0,7m, beton klasy min. B20 z wymaganymi dokumentami.
- Kolorystykaurządzeń nawiązująca do urządzeń już zamontowanych – z palety RAL w standardzie szaro-żółtym.
Dopuszcza sięzmianę wymiarów urządzeń o 10%.wstosunku do wykonanego projektu.
Wymagania dotyczącebezpieczeństwa i certyfikacji
Urządzeniazabawowe i siłowni muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa gwarantujący, że produkt oraz jego proceswytwarzania są badane i nadzorowaneprzez niezależną i akredytowaną Jednostkę Certyfikującą(np. TUV Rheinland).Certyfikatbezpieczeństwa musi potwierdzać zgodność urządzeń z wymaganiami polskich normPN-EN 1176:2009 oraz PN-EN 1177:2009. Urządzenia siłowni zewnętrznej muszą być wykonane i zaprojektowane zgodnie zwymaganiami polskiej normy PN-EN 16630:2015.Wszystkieurządzenia powinny być objęte minimum 5 letnim okresem gwarancji.
2.1 Zamówienie obejmuje wykonanierobót budowlanych, w tym:
1) roboty przygotowawcze itowarzyszące (m.in.: wyrównanie terenu, przemieszczenie ziemi, nawiezienie ziemi urodzajnej, wywóz i utylizacja nadmiaruurobku),
2) demontaż urządzeń zabawowych irekreacyjnych (szt.5) – urządzenia do przeniesienia i ponownego montażu (dyslokacjadwóch urządzeń siłowych z istniejącego placu zabaw na teren siłowni, oraz trzechurządzeń zabawowych)
3) przeniesienie istniejącej ławki ikosza na śmieci,
4) wykonaniefundamentów do zaprojektowanych urządzeń,
5) dostawa imontaż urządzeń placu zabaw i siłowni zewnętrznej wg opisu dokumentacjiprojektowej,
6) dostawa i montaż tablic informacyjnej/ regulaminu (treść regulaminu wymaga uzgodnienia zewskazanym Użytkownikiem, łącznie zinformacją, że inwestycja została zrealizowana w ramach programu Bydgoskiego Budżetu Obywatelskiego),
7) wykonanienasadzeń, obsianie trawą nawierzchni i ogólne uporządkowanie otoczenia pozakończeniu robót wraz z pielęgnacją trawy do tzw. pierwszego koszenia, które zostaniewykonane po komisyjnym odbiorze nawierzchni trawiastej przez przedstawicieliZamawiającego i Użytkownika, pozgłoszeniu zakończenia prac przez wykonawcę,
8)uzupełnienie istniejącej nawierzchni bezpiecznej z piasku na placu zabaw powykonanym montażu urządzeń zabawowych
8) wykonanieinwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
2.2 Roboty budowlane związane z zamówieniem jakwyżej należy wykonać zgodnie z:
1) uzgodnioną przez Zamawiającego/Wnioskodawcędokumentacją projektową w zakresie, o którym mowa w pkt. 2,
2)przyjętym bez zastrzeżeń zgłoszeniem ozamiarze rozpoczęcia robót,
3) ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawobudowlane (Dz.U.2018.1202 j.t. z późn.zm.), zasadami wiedzy technicznej,
4) specyfikacjami technicznymi wykonaniai odbioru robót budowlanych,
5) zachowaniem stref bezpieczeństwa wobrębie poszczególnych urządzeń/ elementów placu zabaw i siłowni zewnętrznej;
2.3 Wymagania przedmiotowe (dot. urządzeń placu zabaw i siłownizewnętrznej):
1) oferowane urządzenia powinny byćzgodne z opisem zawartym w dokumentacji projektowej, opisem w załączniku doformularza oferty pn. Podział ceny na składniki,
2) posiadać niekrótszą niż 5 lat gwarancję urządzeń, ich montażu; serwis gwarancyjny, w tym reakcja na zgłoszenie wady/usterki w ciągu 24 godzin od ich zgłoszenia,
3) posiadać stosowne informacjeudostępnione przez producenta/ dostawcę w postaci: danych katalogowych, szczegółowych instrukcjimontażu oraz informacji dotyczących kontroli i konserwacji (zgodnie z punktem 6 normy EN 1176:2009), szczegółowych instrukcji użytkowania (sposobu eksploatacji), warunkówużytkowania (eksploatacji),informacji dotyczących instalacji - jej bezpieczeństwa,
2.4 Warunki formalne (podmiotowe) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:
1) prowadzenie działalności gospodarczejw zakresie określonym w zapytaniu ofertowym,
2) dysponowanie osobami zdolnymi dowykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia do kierowaniarobotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
3) posiadanie doświadczenia – wykonane w ciągu ostatnich 3 lat zamówieniaodpowiadające swoim rodzajem i wartościąprzedmiotowi zamówienia (załączyć co najmniej potwierdzonych 2 zagospodarowań typu „Place zabaw” owartości brutto powyżej 70 000 zł; oraz pisemne potwierdzenia zgodnościprojektu z wymaganiami użytkowników (referencje);
4) legitymowanie się stosownymidokumentami potwierdzającymi zgodność oferowanych: urządzeń placu zabaw z normąPN-EN:1176 oraz 1177 (certyfikaty wydane przez akredytowane jednostki, kartytechniczne dla urządzeń, itp.);
5) certyfikaty, które stracą ważnośćprzed upływem terminu okresu odpowiedzialności Wykonawcy za wady urządzeń irobót budowlanych – wykonawca maobowiązek uaktualnić i dostarczyć Użytkownikowi (Dyrektorowi Młodzieżowego DomuKultury nr 2).
2.5 Załączniki do ogłoszenia:
1) załącznikpn. Podział ceny na składniki - dowypełnienia przez Wykonawcę,
2) wzór umowy,
3) zdjęcie terenu inwestycji – 4 ujęcia,
4) wypis z rejestru gruntów i wyrys zmapy ewidencyjnej z dnia 08.02.2019r.
5) dokumentacja projektowa.
3. Zamawiającynie dopuszcza składania ofert częściowych.
Kryteriumoceny ofert: 100 % cena.
4. Terminwykonania zamówienia: w ciągu 2 miesięcy od podpisania umowy,
5. Osobauprawniona do kontaktów z wykonawcami:
6. Terminskładania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa dnia 27.03.2019r. o godz. 11.00
6.1 Do oferty należy załączyć:
1) wypełniony formularz pn. „Podział ceny na składniki”,
2) oświadczenie o zapewnieniu okresugwarancji;
3) oświadczenie o dysponowaniu osobamizdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobą legitymującą się uprawnieniami budowlanymi w specjalnościkonstrukcyjno budowlanej;
4) potwierdzenie posiadania przezWykonawcę doświadczenia (referencje od Inwestorów o wykonanych „Placach Zabaw”).
6.2. Oferty złożone bez załączników, o których mowa w pkt.6.1. nie będą rozpatrywane.
6.3 Wykonawcarobót, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobligowany jestprzed zawarciem umowy do przedstawienia Zamawiającemu niżej wymienionychdokumentów:
1) karttechnicznych każdego oferowanego urządzenia (całegozestawu) wraz ze zdjęciem w kolorze i ze szczegółowym opisem,
2) certyfikatów potwierdzających zgodnośćz normą PN-EN 1176 oraz 1177 wydanych przez akredytowane jednostki,
3) stosownych informacji udostępnionychprzez producenta/ dostawcę w postaci: danych katalogowych, dotyczące instalacji - jej bezpieczeństwa, szczegółowych instrukcji montażu,kontroli i konserwacji (zgodnie z punktem 6 normy EN 1176-1:2009),
4) szczegółowych instrukcji użytkowania (sposobu eksploatacji), warunkówużytkowania.
KIEROWNIK WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY SebastianFifielski
2019-04-01 09:46 | Maciej Grabowski | Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty. |
2019-03-26 14:22 | Maciej Grabowski | Odpowiedzi na pytania Wykonawców - 2. |
2019-03-25 13:14 | Maciej Grabowski | Odpowiedzi na pytania Wykonawców. |
Komunikaty