Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 13-03-2019 15:16:00 |
Składania : | 20-03-2019 08:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
W imieniu Urzędu Dozoru Technicznego zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na przegląd i czyszczenie przewodów kominowych w siedzibie Zamawiającego przy ul. Szczęśliwickiej 34 w Warszawie.
Zamawiający wymaga wypełnienia Formularza cenowego - tj. załącznika nr 1 oraz załączenie go do złożonej oferty.
Przedmiotem zamówienia są prace polegające na:
1. sprawdzeniu przewodów kominowych podwzględem drożności i ciągu kominowego,
2. sprawdzeniu, na podstawie obowiązujących przepisów, prawidłowości podłączeń z przewodami, polegające na wykonaniu wszystkich czynności pozwalających na stwierdzenie, czy działają one sprawnie oraz czy spełniają warunki upoważniające do korzystania z podłączonych do nich urządzeń,
3. sporządzeniu i przedłożeniuZamawiającemu opinii (w formie protokołu) oceniającej stan przewodów oraz podłączeń według rodzajów urządzeń wraz z rysunkiem (rzut dachu) obrazującym ilość i rodzaj przewodów objętych badaniem,
4. usuwaniu zanieczyszczeń z przewodów spalinowych od palenisk opalanych paliwem gazowym.
Przewody kominowe– 1727 mb. Podłączenia wentylacyjne – 137 szt.
Dwie kotłownie gazowe (trzy kotły gazowe), pomieszczenie kuchni.
Wykonanie prac wymienionych:w pkt. 1, 2, 3, – raz w roku – w miesiącu wrześniu 2019 r.,w pkt. 4 – dwa razy w roku, do 31 maja oraz do 30 listopada 2019 r., na podstawie zlecenia.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 28 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury wraz z podpisanym przez Strony protokołem odbioru wykonanych prac.
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
- termin ważności oferty: minimum 60 dni od upływu terminu składania ofert.
Uwaga! Do oceny ofert stosowane będą następujące kryteria oceny:1.Kryterium ceny o wadze 90 %. 2. Kryterium zatrudnienia o wadze 10 %.
Informacje o RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuję, że:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku pytań:
- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu "Pytania do specyfikacji" lub pod nr tel. 22/57 22 346.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty