Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa artykułów chemicznych do Urzędu Miejskiego w Szklarskiej Porębie w 2019 r.

Ewa Bartosik
Urząd Miasta Szklarska Poręba Oddział: Referat Organizacji i Spraw Społecznych
Termin:
Zamieszczenia : 26-02-2019 10:29:00
Składania : 08-03-2019 12:00:00
Otwarcia : 08-03-2019 12:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

W imieniu Miasta Szklarska Poręba informujemy o postępowaniu i zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na dostawę artykułów chemicznych do Urzędu Miejskiego w Szklarskiej.

1.   Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych artykułów chemicznych wyszczególnionych w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania. Artykuły dostarczone będą do siedziby Zamawiającego tj.: sekretariat, I piętro budynku Urzędu Miejskiego przy ul.Granitowej 2 w Szklarskiej Porębie, w terminie do 3 dni od daty złożenia zamówienia.

2.   Zakup artykułów chemicznych następować będzie partiami, a wielkość każdej partii wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego zgłoszonych w formie pisemnej,faksowej, mailowej lub telefonicznie przez pracownika Zamawiającego.

3.   Zamówione artykuły chemiczne powinny być dostarczone do Zamawiającego w nienaruszonych opakowaniach fabrycznych.

4.   Termin ważności artykułów(przydatności do użycia) musi wynosić minimum 6 miesięcy od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego.

5.   W przypadku dostarczenia artykułów chemicznych niezgodnych z warunkami zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo reklamacji, która powinna być zrealizowana w ciągu 3 dni roboczych od daty zgłoszenia. Wykonawca zobowiązany jest wymienić wadliwy asortyment na nowy, wolny od wad.

6.   Termin realizacji zamówienia wynosi 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.

7.    Szczegółowy wykaz artykułów chemicznych będących przedmiotem zamówienia zawiera załącznik nr 1 niniejszego zapytania.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

Zaoferowana cena musi zawierać ceny wszystkich wymienionych w załączniku nr 1 artykułów z uwzględnieniem podanych ilości.

Cena oferty winna obejmować wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca przy realizacji zamówienia.

Wykonawca zobowiązany jest do podania całkowitej ceny zamówienia, wyliczonej do dwóch miejsc po przecinku, wyrażonej w złotych polskich.

Zamawiający powiadomi Wykonawcę, którego ofertę uzna za najkorzystniejszą wskazując miejsce i termin podpisania umowy.

Wynagrodzenie realizowane będzie na podstawie faktur, wystawianych na podstawie każdorazowego zamówienia składanego przez Zamawiającego.

Zamawiający wymaga:

- warunki płatności: 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury; 

- termin realizacji: w okresie 12 miesięcy od podpisania umowy;

- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo do zmiany treści zapytania ofertowego.

Zamawiający zastrzega sobie, że ilości artykułów wskazane w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania są ilościami szacunkowymi,służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający dopuszcza złożenie oferty dotyczącej artykułów równoważnych i o innej –zbliżonej pojemności opakowania niż podana w powyższym zestawieniu. W takim przypadku proszę o wskazanie rzeczywistej ilości oferowanych artykułów umożliwiające porównanie złożonych ofert.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 075/ 75 47 708.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1.xlsx xlsx 14.03 2019-02-26 10:29:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2019-03-08 12:58 Ewa Bartosik Dziękuję za udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Dostawa artykułów chemicznych do Urzędu Miejskiego w Szklarskiej Porębie w 2019 r.". Informuję że najkorzystniejszą ofertę złożyła firma JAG Handel Hurtowy i Detaliczny Agnieszka Korczyńska z Jeleniej Góry.
Pozdrawiam Ewa Bartosik
2019-03-08 12:58 Ewa Bartosik Dziękuję za udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Dostawa artykułów chemicznych do Urzędu Miejskiego w Szklarskiej Porębie w 2019 r.". Informuję że najkorzystniejszą ofertę złożyła firma JAG Handel Hurtowy i Detaliczny Agnieszka Korczyńska z Jeleniej Góry.
Pozdrawiam Ewa Bartosik

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa art. wyszczególnionych w załączniku nr 1 -

Załącznik nr 1.xlsx

1 dostawa Urząd Miasta Szklarska Poręba
ul. Granitowa 2
58-580 , Szklarska Poręba
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2812 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 535