Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie remontu pomieszczeń wewnątrz Domu Ludowego w Harklowej

Maciej Jastrząb
Gmina Skołyszyn
Termin:
Zamieszczenia : 05-02-2019 08:59:45
Składania : 13-02-2019 13:00:00
Otwarcia : 13-02-2019 13:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Gmina Skołyszyn zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym zadania pn.: „Wykonanie remontu pomieszczeń wewnątrz Domu Ludowego w Harklowej”. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu pomieszczeń Domu Ludowego w Harklowej, 38-243 Harklowa 501 (dz. nr ewid. 534). 

W ramach zamówienia należy m.in. wykonać: 

 ·      Demontaż starej boazerii (ok. 11 m2) i paneli ściennych (ok. 58 m2);

 ·      Gipsowanie i malowanie ścian (ok. 381 m2) oraz sufitów (ok. 209 m2);

 ·      Odnowienie parkietu poprzez cyklinowanie, impregnację środkiem typu Kapon oraz trzykrotne lakierowanie środkiem Domalux Extra Hard lub równorzędnym (ok. 133 m2) wraz z montażem listew (ok. 68 mb);

 ·      Odnowienie sceny o wymiarach 4,25m x 2,25m wysokość 0,60m wraz z zakupem wykładziny dywanowej;

 ·      Odnowienie drewnianego okienka do kuchni;

 ·      Wymiana skrzydeł drzwiowych wraz z przemalowaniem ościeżnic pod kolor nowych skrzydeł(5 szt.);

 ·      Rozebranie istniejącej drewnianej okładziny schodów oraz wykonanie nowej z płytek (ok.12m2);

 ·      Roboty rozbiórkowej tj. demontaż WC i umywalki, skucie okładziny ściennej z płytek(ok. 19m2);

 ·      Wykonanie okładziny ściennej z płytek (ok. 27 m2) oraz posadzek (ok. 20 m2);

 ·      Dostosowanie instalacji wod-kan oraz montaż WC i umywalki;

 ·      Naprawa instalacji elektrycznej i wymiana oświetlenia bocznego (11 szt)

 ·      Wywóz i utylizacja gruzu i odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót;  

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. 

Wszystkie niezbędne materiały niezbędne do wykonania remontu pomieszczeń w Domu Ludowym dostarcza Wykonawca na własny koszt, który należy uwzględnić  w złożonej ofercie. 

Wykonawcy zainteresowani złożeniem oferty powinni dokonać oględzin oraz uzyskać dodatkowe informacje w godzinach pracy urzędu tj. pn 7:30-17:00, wt-czw 7:30-15:30, pt 7:30-14:00 (informacje pok. nr 19). 

Termin wykonania zamówienia: do 12 kwietnia 2019 r. 

Sposób złożenia i sporządzenia oferty: Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową Gminy Skołyszyn,  do dnia:  13 lutego 2019 r.  do godz. 13:00. Należy wypełnić wszystkie pozycje oferty. Kryterium oceny ofert: cena 100%. Oferta spełniająca wymagania i zawierająca najniższą cenę zostanie wybrana do udzielenia zamówienia. Oprócz wypełnienia formularza na stronie platformy zakupowej Wykonawca jest zobowiązany dołączyć jako załącznik skan wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego, wykazu cen oraz projektu umowy, które są dostępne pod nw. adresem postępowania jako załączniki do zapytania ofertowego.

Oferty składane w formie papierowej lub elektronicznej na adresy e-mail Zamawiającego nie będą brane pod uwagę.

Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie rejestracji na platformie zakupowej w zakładce „zostań wykonawcą”. Uprości to Wykonawcy składanie ofert oraz otrzymywanie na bieżąco informacji o statusie postępowania. Rejestracja jest całkowicie darmowa. Wykonawca posiadając konto na platformie zakupowej, gdzie sam fakt bycia zalogowanym użytkownikiem automatycznie potwierdza ofertę - jeżeli nie jest zalogowany zostanie poproszony o zalogowanie się do konta, które zostało przez Wykonawcę utworzone.W przypadku gdy Wykonawca nie posiada konta na platformie zakupowej, po wypełnieniu formularza składania oferty Wykonawca zostanie przekierowany do kroku drugiego, gdzie zostanie poproszony o podanie danych kontaktowych. Po wykonaniu tego procesu system generuje wiadomość na adres e-mail podany w formularzu, który zawiera link potwierdzający złożenie oferty - wystarczy raz kliknąć i oferta zostaje potwierdzona.

Wybór najkorzystniejszej oferty:

Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z najniższą ceną. W postępowaniu ocena ofert dokonana będzie wyłącznie w oparciu o poprawnie złożone oferty poprzez platformę zakupową. Zastrzegamy,że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 13 4491734 od poniedziałku do piątku w godzinach: poniedziałek: 7:30 – 17:00, wtorek-czwartek: 7:30 – 15:30, piątek:7:30 – 14:00; 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.   

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał.Nr 3 - przedmiar robót.pdf pdf 241.79 2019-02-05 08:59:45 Postępowanie
Zał.Nr 4 - dokumentacja zdjęciowa.pdf pdf 6571.95 2019-02-05 08:59:45 Postępowanie
Zał.Nr 3 - przedmiar robót.pdf pdf 241.79 2019-02-05 08:59:45 Kryterium
Zał.Nr 5 - dokumentacja zdjęciowa.pdf pdf 6571.95 2019-02-05 08:59:45 Kryterium
Zał.Nr 2 - projekt umowy.doc doc 91.5 2019-02-05 08:59:45 Kryterium
Zał.Nr 1 - formularz oferty.doc doc 63 2019-02-05 08:59:45 Kryterium
Zał.Nr 1a - wykaz cen.xlsx xlsx 43.59 2019-02-05 08:59:45 Kryterium
Zał.Nr 2 - projekt umowy.doc doc 91.5 2019-02-05 08:59:45 Kryterium
2019-02-21-07-51-18-01.pdf pdf 695 2019-02-21 08:16:59 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2019-02-21 08:17 Maciej Jastrząb W załączeniu informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

2019-02-21-07-51-18- [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Całość zamówienia Cena obejmująca całość zamówienia 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury - proszę potwierdzić (0)
3 Termin realizacji - do 12 kwietnia 2019 r. (0)
4 Projekt umowy - Należy załączyć skan wypełnionego i podpisanego projektu umowy (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Zał.Nr 2 - projekt u [...].doc

(0)
5 Formularz oferty - Należy załączyć skan wypełnionego i podpisanego formularza oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Zał.Nr 1 - formularz [...].doc

(0)
6 Wykaz cen - Należy załączyć skan wypełnionego i podpisanego wykazu cen (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Zał.Nr 1a - wykaz ce [...].xlsx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 602