Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-02-2019 08:59:45 |
Składania : | 13-02-2019 13:00:00 |
Otwarcia : | 13-02-2019 13:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
Gmina Skołyszyn zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym zadania pn.: „Wykonanie remontu pomieszczeń wewnątrz Domu Ludowego w Harklowej”. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu pomieszczeń Domu Ludowego w Harklowej, 38-243 Harklowa 501 (dz. nr ewid. 534).
W ramach zamówienia należy m.in. wykonać:
· Demontaż starej boazerii (ok. 11 m2) i paneli ściennych (ok. 58 m2);
· Gipsowanie i malowanie ścian (ok. 381 m2) oraz sufitów (ok. 209 m2);
· Odnowienie parkietu poprzez cyklinowanie, impregnację środkiem typu Kapon oraz trzykrotne lakierowanie środkiem Domalux Extra Hard lub równorzędnym (ok. 133 m2) wraz z montażem listew (ok. 68 mb);
· Odnowienie sceny o wymiarach 4,25m x 2,25m wysokość 0,60m wraz z zakupem wykładziny dywanowej;
· Odnowienie drewnianego okienka do kuchni;
· Wymiana skrzydeł drzwiowych wraz z przemalowaniem ościeżnic pod kolor nowych skrzydeł(5 szt.);
· Rozebranie istniejącej drewnianej okładziny schodów oraz wykonanie nowej z płytek (ok.12m2);
· Roboty rozbiórkowej tj. demontaż WC i umywalki, skucie okładziny ściennej z płytek(ok. 19m2);
· Wykonanie okładziny ściennej z płytek (ok. 27 m2) oraz posadzek (ok. 20 m2);
· Dostosowanie instalacji wod-kan oraz montaż WC i umywalki;
· Naprawa instalacji elektrycznej i wymiana oświetlenia bocznego (11 szt)
· Wywóz i utylizacja gruzu i odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót;
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
Wszystkie niezbędne materiały niezbędne do wykonania remontu pomieszczeń w Domu Ludowym dostarcza Wykonawca na własny koszt, który należy uwzględnić w złożonej ofercie.
Wykonawcy zainteresowani złożeniem oferty powinni dokonać oględzin oraz uzyskać dodatkowe informacje w godzinach pracy urzędu tj. pn 7:30-17:00, wt-czw 7:30-15:30, pt 7:30-14:00 (informacje pok. nr 19).
Termin wykonania zamówienia: do 12 kwietnia 2019 r.
Sposób złożenia i sporządzenia oferty: Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową Gminy Skołyszyn, do dnia: 13 lutego 2019 r. do godz. 13:00. Należy wypełnić wszystkie pozycje oferty. Kryterium oceny ofert: cena 100%. Oferta spełniająca wymagania i zawierająca najniższą cenę zostanie wybrana do udzielenia zamówienia. Oprócz wypełnienia formularza na stronie platformy zakupowej Wykonawca jest zobowiązany dołączyć jako załącznik skan wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego, wykazu cen oraz projektu umowy, które są dostępne pod nw. adresem postępowania jako załączniki do zapytania ofertowego.
Oferty składane w formie papierowej lub elektronicznej na adresy e-mail Zamawiającego nie będą brane pod uwagę.
Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie rejestracji na platformie zakupowej w zakładce „zostań wykonawcą”. Uprości to Wykonawcy składanie ofert oraz otrzymywanie na bieżąco informacji o statusie postępowania. Rejestracja jest całkowicie darmowa. Wykonawca posiadając konto na platformie zakupowej, gdzie sam fakt bycia zalogowanym użytkownikiem automatycznie potwierdza ofertę - jeżeli nie jest zalogowany zostanie poproszony o zalogowanie się do konta, które zostało przez Wykonawcę utworzone.W przypadku gdy Wykonawca nie posiada konta na platformie zakupowej, po wypełnieniu formularza składania oferty Wykonawca zostanie przekierowany do kroku drugiego, gdzie zostanie poproszony o podanie danych kontaktowych. Po wykonaniu tego procesu system generuje wiadomość na adres e-mail podany w formularzu, który zawiera link potwierdzający złożenie oferty - wystarczy raz kliknąć i oferta zostaje potwierdzona.
Wybór najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z najniższą ceną. W postępowaniu ocena ofert dokonana będzie wyłącznie w oparciu o poprawnie złożone oferty poprzez platformę zakupową. Zastrzegamy,że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 13 4491734 od poniedziałku do piątku w godzinach: poniedziałek: 7:30 – 17:00, wtorek-czwartek: 7:30 – 15:30, piątek:7:30 – 14:00;
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
2019-02-21 08:17 | Maciej Jastrząb | W załączeniu informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty. |
Komunikaty