Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa fabrycznie nowej drobnej armatury wodociągowej. Przetarg nieograniczony prowadzony na podstawie Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w Przedsiębiorstwie - wydanie 5.

Termin:
Zamieszczenia : 01-02-2019 14:23:31
Składania : 15-02-2019 11:00:00
Otwarcia : 31-01-2019 11:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

 Zamawiający- Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Okręgu Częstochowskiego Spółka Akcyjna  w Częstochowie ul. Jaskrowska14/20 tel. (34) 365-54-48, fax. (34) 365-15-82,e-mail: poczta@pwik.czest.pl  ogłasza przetarg nieograniczony na dostawę fabrycznie nowej drobnej armatury wodociągowej  w ilości i o parametrach określonych  w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.  

Miejsce realizacji dostaw: Magazyn Zamawiającego w Częstochowie, przy ul. Jaskrowskiej 14/20.  

Wymagany termin realizacji zamówienia: Umowa zostanie zawarta na okres 12 miesięcy. W czasie obowiązywania umowy dostawy realizowane będą sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego. 

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków  Zamówienia. Ocena spełniania wymienionych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów określonych  w Specyfikacji Istotnych Warunków Zmówienia. 

SpecyfikacjaI stotnych Warunków Zamówienia dostępna w załączniku.

 Specyfikacja jest bezpłatna. 

 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 

Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: - w sprawach merytorycznych - P. Paweł Trelowski tel.(34) 377-33-50, - w sprawach proceduralnych - P. Katarzyna Walenta tel. (34) 377-31-76,w dniach roboczych, w godzinach od 07:00 do 15:00,- wsparcie techniczne dotyczące składania ofert i komunikacji na Platformie zakupowej Open Nexus  - 22 101 02 02. 

Kryteria wyboru oferty: cena ofertowa  – 100 %.Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia II etapu postepowania – dogrywki w formie aukcji elektronicznej na zasadach opisanych w SIWZ.

Oferty należy składać wyłącznie elektronicznie poprzez wykorzystanie odpowiednich aplikacji, dedykowanych dla niniejszego postępowania na stroniehttps://platformazakupowa.pl/pwik_czest.  

W postępowaniu oprócz oferty i dokumentów należy złożyć wzory oferowanego asortymentu zgodnie  z zapisami SIWZ. 

Termin składania ofert i wzorów upływa 15.02.2019r. o godz. 11:00.

Oferty zostaną otwarte na Platformie zakupowej  automatycznie po upływie terminu składania ofert.  

Termin związania ofertą wynosi 60 dni od daty upływu ostatecznego terminu składania ofert. 

 Zamawiającynie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych.    

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Regulamin udzielania zamowień na dostawy, usługi i roboty budowlane w przedsiebiorstwie - wydanie 5.pdf pdf 5859.13 2019-02-01 14:23:31 Postępowanie
Polityka ZSZ.pdf pdf 63.49 2019-02-01 14:23:31 Postępowanie
KLAUZULA INFORMACYJNA.pdf pdf 43.45 2019-02-01 14:23:31 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 1 OŚWIADCZENIE.doc doc 39 2019-02-01 14:23:31 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 2 FORMULARZ OFERTOWY.doc doc 149.5 2019-02-01 14:23:31 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 3 WZÓR UMOWY.pdf pdf 92.01 2019-02-01 14:23:31 Postępowanie
SIWZ.pdf pdf 233.36 2019-02-01 14:23:31 Postępowanie
Informacja nr 1 do TZ.261.02.2019.PDF PDF 132.37 2019-02-11 13:23:07 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2 do TZ.261.02.2019.PDF PDF 176.06 2019-02-13 13:30:46 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2019-02-13 13:31 Katarzyna Walenta W załączeniu Informacja nr 2

Informacja nr 2 do T [...].PDF

2019-02-11 13:23 Katarzyna Walenta W załączeniu Informacja nr 1 do TZ.261.02.2019
2019-02-11 13:23 Katarzyna Walenta W załączeniu Informacja nr 1 do TZ.261.02.2019

Informacja nr 1 do T [...].PDF

2019-02-11 13:20 Katarzyna Walenta W załączeniu Informacja nr 1 do TZ.261.02.2019

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Roczna dostawa armatury Należy podać łączną wartość dostaw armatury objętej zamówieniem - wyliczoną zgodnie z Formularzem ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2. 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Oświadczenie stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ. - Proszę dołączyć skan wypełnonego i podpisanego dokumentu. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. - Proszę dołączyć skan dokumentu. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Karty katalogowe proponowanych wyrobów. - Proszę dołączyć skan dokumentu. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Atesty Państwowego Zakładu Higieny. - Proszę dołączyć skan dokumentu. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Deklaracje zgodności z Polską Normą. - Proszę dołączyć skan dokumentu. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Formularz ofertowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ. - Proszę dołączyć skan wypełnonego i podpisanego dokumentu. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
8 Pełnomocnicto - jeśli dotyczy. - Proszę dołączyć skan dokumentu - jeśli dotyczy. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 403