Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Szacowanie wartości zamówienia - usługa tapicerska

Deadlines:
Published : 25-01-2019 10:50:14
Placing offers : 31-01-2019 09:00:00
Offers opening : 31-01-2019 09:05:00
Procedure:
Type: -

Requirements and specifications

Szanowni Państwo, 

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości i nie zostanie zakończone wyborem oferty. Zamawiający jest zobowiązany do przeprowadzenia szacowania wartości zamówienia w myśl artykułów 32-35 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W celu zapewnienia rzetelności i transparentności procesu, Zamawiający zdecydował się na zastosowanie w tym celu platformy zakupowej. 

Ponadto informujemy, że: 

  • zgodnie z art. 35 ust. 1 i 2 ustawy szacowanie wartości odbywa się nie wcześniej niż 3 miesiące od planowanego postępowania; 
  • celem precyzyjnego określenia przedmiotu zamówienia, Zamawiający poza szacowaną wartością zamówienia zwraca się do Państwa również z serią pytań o szczegóły techniczne oraz warunki formalne dotyczące zamówienia; 
  • Zamawiający w załącznikach poniżej załącza wstępny opis przedmiotu zamówienia.  

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie ceny?

Informujemy, iż niniejsze zapytanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze zapytanie w zakresie szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 
  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 
  • zawarcia umowy, której przedmiot został określony w niniejszym zapytaniu. 

W przypadku pytań:  

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel 74-811-54-70
  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.    


Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
zdjęcia krzeseł.zip zip 24833.22 2019-01-25 10:50:14 Proceeding

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 usługa tapicerska Usługa tapicerska obejmuje: · Naprawy tapicerskie, naprawy elementów drewnianych, · Oczyszczenie ze starego lakieru, · Wykonanie nowego obicia wraz z ewentualnym uzupełnieniem pianki tapicerskiej, · Polakierowane. 47 pc. - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Oczekiwane 30 dni, proszę potwierdzić lub zaproponować (0)
3 Koszty dodatkowe - Oczekuje się, że wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu jak i wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, będą po stronie Wykonawcy - proszę potwierdzić (0)
4 Gwarancja - Oczekiwana 12 miesięcy, proszę potwierdzić lub zaproponować (0)
5 Dodatkowe informacje 0% Zamawiający planuje sukcesywnie przekazywać krzesła do renowacji (po max 10 szt), proszę potwierdzić (0)
6 Dodatkowe wymagania 0% Zamawiający wymaga, aby materiał obiciowy posiadał ATEST TRUDNOPALNOŚCI, proszę potwierdzić (0)
7 Zdjęcia 0% Zamawiający dołączył zdjęcia, proszę potwierdzić że się Państwo z nimi zapoznali (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 295