Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-01-2019 15:02:43 |
Składania : | 23-01-2019 15:00:00 |
Otwarcia : | 24-01-2019 08:00:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
I. Opis przedmiotu zamówienia.
1. Terminy, ilość uczestników, posiłki:
a) terminy: 09 - 12 lipca 2019 r. – pierwsza grupa,
12 - 15 lipca 2019 r. – druga grupa,
godzina przyjazdów 14.00, godzina wyjazdów 15.00.
Dopuszczalne są inne terminy, ale wyłącznie w miesiącu lipcu.
b) ilość uczestników: 2 grupy, w każdej minimum 45, maksymalnie 53 osoby,
dzieci ze świetlic środowiskowych z opiekunami,
c) czas trwania pobytu jednej grupy:
3 doby (4 dni, 3 noclegi),
dzień wyjazdu pierwszej grupy jest jednocześnie dniem przyjazdu drugiej grupy,
d) posiłki dla jednej osoby w ciągu całego pobytu: 3 śniadania, 3 obiady z deserem, 3 kolacje,
pierwszy posiłek – kolacja w dniu przyjazdu,
ostatni posiłek – obiad w dniu wyjazdu
oraz dodatkowo:
suchy prowiant na drogę powrotną: 2 duże bułki z serem żółtym i wędliną, woda niegazowana 1 litr,
kiełbasa (śląska wieprzowa, min. 86% mięsa, waga min. 90 g.) z dodatkami (bułka duża, musztarda, ketchup) na ognisko.
2. Wymagania dotyczące obiektu, warunków zakwaterowania i lokalizacji:
a) ośrodek może posiadać najwyżej do 120 miejsc noclegowych,
b) cała grupa wycieczkowa powinna być zakwaterowana wyłącznie w jednym budynku,
c) pokoje dla dzieci maksymalnie 5 osobowe, pokoje dla kadry: 1 pokój trzyosobowy, trzy pokoje dwuosobowe plus pokój dla kierowcy, wszystkie pokoje z łazienkami i wc,
d) stołówka z wystarczającą liczbą miejsc dla całej grupy, dostępna na miejscu,
e) świetlica, w której można prowadzić zajęcia z całą grupą, dostępna na miejscu,
f) teren przy obiekcie, na którym można prowadzić zajęcia sportowe i rekreacyjne,
g) teren obiektu powinien być ogrodzony,
h) odległość od ośrodka od morza (plaża) nie może być większa niż 500 m wytyczonymi ciągami pieszymi.
Wykonawca powinien bezwzględnie dysponować obiektem, który spełnia wszystkie wymagania dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, ochrony środowiska oraz warunki higieniczno - sanitarne określone w odpowiednich przepisach o ochronie przeciwpożarowej, ochronie środowiska i Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
3. Wymagania dotyczące wyżywienia:
a) wszystkie posiłki muszą być posiłkami pełnowartościowymi, zgodnie z technologią żywienia człowieka, powinny zostać przygotowane zgodnie z zasadami higieny i obowiązującymi przepisami sanitarnymi,
b) świadczenie usług żywienia odbywać powinno się zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia(Dz.U. 2017 poz. 149 t.j.).
4. Miejsce zakwaterowania: miejscowości nadmorskie: Międzyzdroje, Dziwnów, Rewal, Kołobrzeg.
5. Wspólny Słownik Zamówień (CPV).
– 55100000-1 usługi hotelarskie
– 55240000-4 usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
II. Wymagane dokumenty:
1. Wypełniony załącznik nr 1 do oferty, wg załączonego wzoru.
2. Aktualny wpis do CEIDG lub KRS (skan dołączony do oferty).
3. Aktualna opinia potwierdzająca spełnienie wymagań ochrony przeciwpożarowej wydana przez właściwego komendanta Państwowej Straży Pożarnej (skan dołączony do oferty).
4. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 35 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych (dołączone do oferty).
III. Sposób i termin składania ofert.
1. Oferty należy składać za pomocą platformy zakupowej w terminie do dnia 23 stycznia 2019 r. do godz. 15.00.
2. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.
IV. Istotne warunki, które będą zawarte w umowie.
1. Płatność nastąpi po wykonaniu zadania,przelewem, w terminie do 14 dni po przedłożeniu faktury, za datę zapłaty uważa się datę wpływu na rachunek wykonawcy.
2. Płatność wg faktycznej ilości uczestników, ale nie mniej niż 45 osób w każdej grupie.
3. Kara umowna w kwocie 5.000,00 zł w przypadku odstąpienia przez wykonawcę od umowy z przyczyn niezależnych od zamawiającego.
V. Wybór oferty.
1. Przy wyborze będą brane pod uwagę wyłącznie oferty spełniające wszystkie wymagania, w tym miejsce zakwaterowania.
2. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie cena ogólna brutto za osobę.
3. Przy takiej samej cenie ogólnej za osobę kryterium wyboru będzie wyższa stawka żywieniowa na osobę.
VI. Inne informacje.
1. Tryb udzielania zamówienia zgodnie z art.4 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 t.j.).
2. Umowa zostanie podpisana do dnia 22 lutego 2019 r.
3. Ewentualne dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 068 4751105 – Pełnomocnik Burmistrza ds. Uzależnień Robert Brzóska.
Komunikaty