Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Wykonanie usług w zakresie obsługi technicznej oraz awaryjnych napraw maszyn drogowych (równiarki, walce) ZDMiKP w 2019 r.

Deadlines:
Published : 13-12-2018 13:06:39
Placing offers : 21-12-2018 10:00:00
Offers opening : -
Procedure:
Type: -

Requirements and specifications

Przedmiotem zapytania ofertowego jest wykonanie usług w zakresie obsługi technicznej oraz awaryjnych napraw maszyn drogowych (równiarki, walce) ZDMiKP  zgodnie z zapytaniem ofertowym, specyfikacją techniczną, wykazem maszyn  drogowych do naprawy oraz projektem umowy.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Projekt umowy - maszyny drogowe - załącznik nr 3.pdf pdf 4710.7 2018-12-13 13:06:39 Proceeding
Specyfikacja techniczna - maszyny drogowe - załacznik nr 1.pdf pdf 1047.52 2018-12-13 13:06:39 Proceeding
Wykaz maszyn drogowych - załącznik nr 2.pdf pdf 247.75 2018-12-13 13:06:39 Proceeding
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 725.21 2018-12-13 13:06:39 Proceeding
Oferta - maszyny drogowe.pdf pdf 533.02 2018-12-13 13:06:39 Criterion
Informacja RODO.pdf pdf 70.44 2018-12-13 13:06:39 Criterion

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Cena 1 roboczogodziny 50% Usług, napraw awaryjnych Attachment required

Oferta - maszyny dro [...].pdf

(0)
2 Zryczałtowania cena wykonania 1 przeglądu OT 50% Wymagania wg opisu w ofercie (0)
3 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
4 Lokalizacja warsztatu - 1. Warsztat musi być zlokalizowany w obrębie do 15 km. od siedziby firmy. (0)
5 Czas holowania maszyny drogowej - Czas holowania maszyny do warsztatu do 2 godz. od chwili zgłoszenia. Proszę potwierdzić i załączyć oświadczenie Attachment required (0)
6 Serwis mobilny - Oferent posiada serwis mobilny gotowy do podjęcia interwencji w terenie do 1 godz. od zgłoszenia. Proszę potwierdzić i załączyć oświadczenie Attachment required (0)
7 Potencjał sprzętowy - Oferent posiada własne zaplecze techniczne z wyposażeniem wraz z 1 podnośnikiem powyżej 16 t stanowisko z bramą wjazdową wysokości 5m.szerokości 3,0 m. długości 12 metrów, własne przyrządy (0)
8 Potencjał kadrowy - osoby do wykonania zamówienia - Oferent posiada wykwalifikowany personel minimum jedna osoba odpowiedzialna za realizację zamówienia do stałego kontaktu dostępna 5 dni od poniedziałku do piątku od godz. 7 do 18, jednego mechanika ze znajomością układów hydraulicznych oraz jednego elektryka z kwalifikacjami. (0)
9 Termin wykonania zamówienia - od daty podpisania umowy do 30.12.2019 r. Proszę potwierdzić (0)
10 Informacja RODO - Wykonawca potwierdza, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub 14 RODO wobec osób fizycznych, od których pozyskał bezpośrednio lub pośrednio dane osobowe, w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. Proszę potwierdzić.

Informacja RODO.pdf

(0)
11 Gwarancja na wykonana usługę - Wykonawca udzieli 12-m-cy gwarancji na wykonaną usługę, na części wg producenta. Proszę potwierdzić (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 540