Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-12-2018 14:26:29 |
Składania : | 19-12-2018 08:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie konserwacji oświetlenia dróg i miejsc publicznych na urządzeniach stanowiących własność Gminy Wronki w 2019 roku.
2.Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia.
1) Zakres zamówienia
Część I – Ryczałt miesięczny dla czynności obligatoryjnych – obejmujący bieżącą konserwację, przeprowadzenie okresowych przeglądów i badań oraz kontrolę instalacji (nie wymagających nakładów materiałowych), w tym: sprawdzanie ciągłości przewodów ochronnych i instalacji odgromowej, pomiary skuteczności ochrony przeciwpożarowej, bieżące usuwanie nieprawidłowości oraz terminowe wykonywanie pomiarów elektrycznych(skuteczność zerowania, oporności instalacji elektrycznych, oporności uziemień roboczych, ochronnych i odgromowych). Sporządzanie i prowadzenie książek obiektów dla urządzeń oświetleniowych zasilanych z danej szafki oświetleniowej.Wartość ryczałtu nie może przekroczyć 40% wartości zamówienia.
Część II - obejmuje prace doraźne i eksploatację urządzeń objętych umową w sposób zapewniający:
a) bezpieczeństwo obsługi i otoczenia,
b) optymalną żywotność urządzeń,
c) utrzymanie efektywności i jakości urządzeń oświetlenia,d)zachowanie wymagań ochrony środowiska,
e) bezpieczną i ekonomiczną pracę urządzeń,
f) racjonalne i oszczędne użytkowanie energii elektrycznej.
2) Wykaz obiektów oświetleniowych określono w załączniku nr 6.
3) Zamawiający zlecał będzie wykonanie określonej ilości zabiegów stosownie do doraźnych potrzeb oraz własnych możliwości finansowych.
4) Zlecane prace doraźne będą wykonywane przez Wykonawcę z należytą starannością, z zachowaniem następujących terminów:
a) usuwanie awarii w sieci oświetleniowej – (licząc od momentu zgłoszenia)- w linii kablowej - do 7 dni roboczych, - wymiana przepalonych źródeł światła - do 3 dni roboczych,
b) interwencje w przypadku oświetlenia załączonego w ciągu dnia załatwiane będą w czasie do 8 godzin.
5) Zamawiający zlecał będzie wykonywanie usług Wykonawcy poprzez przesłanie zgłoszenia na adres e-mail, który wskazany zostanie w umowie.
6)Zamawiający będzie uprawniony do kontroli realizacji zadań wynikających z umowy, a Wykonawca ma obowiązek udostępnienia Zamawiającemu niezbędnych informacji i dokumentów.
7)Na wykonane prace Wykonawca udziela gwarancji: 12 miesięcy.
8)Po zakończeniu współpracy Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie przekazać komplet dokumentów, o których mowa w części 1, Zamawiającemu.
9)Szczegółowy wykaz słupów i opraw oświetleniowych zlokalizowanych na terenie Miasta i Gminy Wronki zawarty został w załączniku nr 6 do niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu.
3.Kryteria oceny ofert i ich procentowa wartość: najniższa cena ogółem w zł brutto (suma cen jednostkowych wynikająca z formularza cenowego (załącznik nr 2) oraz ryczałt dla czynności obligatoryjnych za rok) 100% = 100 pkt.
4.Imię i nazwisko pracownika merytorycznie odpowiedzialnego za realizację zamówienia: Krzysztof Helpa tel. nr 67 25 49 528, adres e-mail: k.helpa@wronki.pl
5.Termin składania ofert przez platformę zakupową:
a) dzień: 19 grudnia2018 r.
b) godzina: 08:00
6.Termin związania ofertą wynosi: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).
7.Termin wykonania zamówienia: od dnia 2 stycznia2019 r. do dnia 31 grudnia 2019 r.
8.Okres gwarancji: 12 miesięcy
9.Warunki płatności: Rozliczanie za wykonane usługi odbywać się będzie za pomocą miesięcznych faktur, płatnych w ciągu 14 dni licząc od dnia dostarczenia prawidłowo sporządzonej faktury VAT Zamawiającemu. Za datę zapłaty uważać się będzie dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Ostatnia faktura w 2019 roku wystawiona zostanie do dnia 15 grudnia 2019 r. z terminem płatności do dnia 27 grudnia 2019 r.
10. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ich oceny Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, jeśli wykaże, że:
1) W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia:
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej dwoma osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. 1 osobą posiadającą uprawnienia dozoru i 1 osobą posiadającą uprawnienia eksploatacji sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które wydane zostały na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Do oferty należy załączyć oświadczenie, które sporządzone zostanie zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia o zamówieniu.
2)W zakresie potencjału technicznego:
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jednym podnośnikiem koszowym/zwyżką o wysięgu roboczym min. 10 m. Do oferty należy załączyć wykaz urządzeń, który sporządzony zostanie zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego ogłoszenia o zamówieniu.
11. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Cenę ofertową obejmującą całość zamówienia, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, stanowi cena ogółem w złotych brutto (suma cen jednostkowych wynikająca z formularza cenowego oraz ryczałt dla czynności obligatoryjnych).
2) Zsumowanie cen jednostkowych wskazanych w formularzu cenowym ma na celu porównanie złożonych ofert przez Wykonawców.
3) Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonywanie przedmiotu umowy ustalane będzie według stawek jednostkowych wynikających z formularza cenowego oraz stałej miesięcznej ceny ryczałtowej dla czynności obligatoryjnych.
4)Oferta powinna obejmować wszelkie koszty i składniki związane z realizacją przedmiotu zamówienia wynikające z ogłoszenia o zamówieniu oraz wszelkie dodatkowe koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia.
5) Stawki jednostkowe nie ulegną zmianie przez cały okres obowiązywania umowy.
6) Zamawiający przewiduje tylko jedną cenę zaoferowany przedmiot zamówienia.
12.Informacja o dokumentach i oświadczeniach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy.
1) formularz ofertowy, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia,
2) formularz cenowy, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia,
3) oświadczenie o posiadaniu uprawnień, sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia,
4) wykaz narzędzi i urządzeń, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego ogłoszenia,
5) pełnomocnictwo – w przypadku, gdy reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa lub w przypadku składania oferty wspólnej (wówczas pełnomocnictwo musi zostać udzielone do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego).
5) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej - aktualnego na dzień składania ofert
6) oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art 13lub art 14 RODO (załącznik nr 8). 13.Informacje dodatkowe.
1) Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr1 do niniejszego ogłoszenia bez modyfikacji jego treści przez Wykonawcę.
2) Oferty, które złożone zostaną po terminie wyznaczonym na ich składanie lub nie będą zawierać istotnych elementów zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.
14. Załączniki:
1) Formularz ofertowy.
2) Formularz cenowy.
3) Oświadczenie o posiadaniu uprawnień.
4) Wykaz narzędzi i urządzeń.
5) Projekt umowy.
6) Szczegółowy wykaz słupów i opraw oświetleniowych zlokalizowanych na terenie Miasta i Gminy Wronki.
7) Obowiązek informacyjny RODO
8) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art 13 lub art 14 RODO
2018-12-28 15:20 | Anita Krupa | Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty |
Komunikaty