Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: USŁUGA DOSTĘPU DO SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ W LATACH 2019-2021

Termin:
Zamieszczenia : 23-11-2018 11:47:07
Składania : 10-12-2018 11:00:00
Otwarcia : 10-12-2018 11:30:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Przedmiotem zamówienia jest :

Dostęp dosystemu informacji prawnej zawierającego minimum:

w zakresie prawa polskiego:aktyprawne powszechnie obowiązujące ogłoszone do chwili obecnej w Dzienniku Ustaw orazMonitorze Polskim z kompletem tekstów pierwotnych od 1918 roku (metryki,teksty, skany, teksty pierwotne),modułykomentarzowe – jeżeli dana dyscyplina prawa jest wersjowana – najwyższa wersja,praworesortowe (metryki, teksty skany, teksty pierwotne),kompletaktów prawa miejscowego z 16 dzienników wojewódzkich od 2009 roku (metryki,teksty, relacje pomiędzy aktami) – wymóg opcjonalny oceniany jako kryterium.aktykorporacyjne,metryki oraz teksty projektów ustaw wraz zuzasadnieniami,orzeczeniasądów i organów administracji,komentarze,wzory pism,translator, czyli tłumaczenia aktów prawapolskiego na języki obce (angielski, niemiecki),specjalistycznesłowniki języków obcych ,

W zakresie prawa UE:teksty aktów prawnych (metryki, teksty,skany, teksty pierwotne),orzecznictwo,komentarze.

SZCZEGÓŁOWY OPIS ZAWARTY JEST W ZAŁĄCZNIKU.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Opis przedmiotu zamówienia (16.11.2018).docx docx 23.77 2018-11-23 11:47:07 Postępowanie
UMOWA dot. odstępu do informacji prawnej (16.11.2018).docx docx 29.3 2018-11-23 11:47:07 Postępowanie
wyjaśnienia i modyfikacje_06.12.2018.pdf pdf 164.48 2018-12-06 11:14:06 Postępowanie
Treść umowy po modyfikacji.pdf pdf 247.48 2018-12-06 11:14:50 Postępowanie

Komunikaty

2018-12-06 11:12 Szymon KUŁAGA Zamawiający w załączniku do zaproszenia zamieszcza odpowiedzi na pytania i wynikające z odpowiedzi modyfikację treści umowy.
2018-12-04 09:49 Szymon KUŁAGA W związku z koniecznością dokonania modyfikacji zaproszenia oraz udzielenia odpowiedzi na pytania przysłane przez Wykonawców, Zamawiający zmienia termin określony na składanie ofert na dzień 10 grudnia 2018 r godzina 11:00

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostęp do systemu informacji prawnej Dostęp do systemu informacji prawnej w latach 2019-2021 w zakresie minimalnym opisanym w załączniku. cena dostępu do systemu informacji prawnej, łączna dla wszystkich sposobów dostępu: 1), 2), 3) wymienionych w pkt IV opisu przedmiotu zamówienia 1 kpl. Akademia Wojsk Lądowych
Piotra Czajkowskiego 109
51-147, Wrocław
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2586 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 70% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - W przypadku licencji 3- letnich płatność za kolejny rok licencji będzie dokonywana raz w roku w ciągu 30 dni od jej dostarczenia na podstawie wystawionej faktury (0)
3 Komplet aktów prawa miejscowego z 16 dzienników wojewódzkich od 2009 roku (metryki, teksty, relacje pomiędzy aktami), 5% Opcja w przypadku oferowania kompletu aktów prawa miejscowego z 16 dzienników wojewódzkich od 2009 roku (metryki, teksty, relacje pomiędzy aktami) Wykonawca otrzyma 5 pkt w ocenie ofert. w przypadku braku 0 pkt. (0)
4 Jakość częstotliwość aktualizacji systemu dla dostępu off-line 10% dla dostępu off-line (max. 10%): 0 pkt – min. raz w miesiącu zgodnie z wymogami 10 pkt - częstsza niż raz w miesiącu; wykonawca zobowiązany jest podać w załączniku ilość aktualizacji (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Jakość częstotliwość aktualizacji systemu 10% dla dostępu on-line na indywidulany login i hasło oraz dla dostępu on-line po IP wykonawca zobowiązany jest podać w załączniku ilość (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Koncepcja realizacji 5% sposób aktualizacji systemu dla dostępu off-line 0 pkt - pobieranie obrazów płyt poprzez dostęp internetowy 5 pkt - poprzez przesyłanie aktualizacji na elektronicznych nośnikach danych (np. płytach DVD, nośnik USB); (0)
7 Warunek udziału w postępowaniu - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: należycie zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) usługi o podobnym charakterze (związane z przedmiotem niniejszego zamówienia oraz proporcjonalnych do niego) tj. co najmniej jedną usługę dostępu do informacji prawnej w zakresie minimum określonym w pkt II szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia o wartości min. 30.000,00 zł; Dokumenty wymagane do oceny spełnienia warunku: Wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 499