Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Przetarg nieograniczony na dostawy włazów kanałowych żeliwnych klasy D 400 szczegółowo określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Termin:
Zamieszczenia : 20-11-2018 12:46:02
Składania : 03-12-2018 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

 Zamawiający- Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Okręgu Częstochowskiego Spółka Akcyjna  w Częstochowie ul. Jaskrowska14/20 tel. (34) 365-54-48, fax. (34) 365-15-82,   e-mail: poczta@pwik.czest.pl  ogłasza przetarg nieograniczony na dostawy włazów kanałowych żeliwnych klasy D400, w ilości i o parametrach określonych  w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 

  Miejsce realizacji dostawy: MagazynZamawiającego w Częstochowie, przy ul. Jaskrowskiej 14/20. 

Wymagany termin realizacji zamówienia: umowa zostanie zawarta na okres 12 miesięcy. W czasie obowiązywania umowy dostawy realizowane będą sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego.

 Wprzetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełniania wymienionych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów określonych  w Specyfikacji Istotnych Warunków Zmówienia. 

 Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie https://platformazakupowa.pl/pwik_czest. Specyfikacja jest bezpłatna.

 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:

 - w sprawach merytorycznych - P. Grzegorz Niedzielski  tel. (34) 377-33-60,

 - w sprawach proceduralnych - P. Katarzyna Walenta tel. (34) 377-31-76,

w dniach roboczych, w godzinach od 07:00 do 15:00,

- wsparcie techniczne dotyczące składania ofert i komunikacji na Platformie zakupowej Open Nexus  - 22 101 02 02.

Kryteria wyboru oferty: cena ofertowa  – 100 %.Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia II etapu postepowania –dogrywki w formie aukcji elektronicznej na zasadach opisanych w SIWZ. 

 Oferty należy składać wyłącznie elektronicznie poprzez wykorzystanie odpowiednich aplikacji, dedykowanych dla niniejszego postępowania na stronie https://platformazakupowa.pl/pwik_czest.

 W postępowaniu oprócz oferty i dokumentów należy złożyć wzory oferowanego asortymentu zgodnie  z zapisami SIWZ.

Oferty zostaną otwarte na Platformie zakupowej  automatycznie po upływie terminu składania ofert.  

Termin związania ofertą wynosi 60 dni od daty upływu ostatecznego terminu składania ofert. 

 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych.   

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
KLAUZULA INFORMACYJNA.pdf pdf 43.45 2018-11-20 12:46:02 Postępowanie
Polityka ZSZ.pdf pdf 63.49 2018-11-20 12:46:02 Postępowanie
Regulamin udzielania zamowień na dostawy, usługi i roboty budowlane w przedsiebiorstwie - wydanie 5.pdf pdf 5859.13 2018-11-20 12:46:02 Postępowanie
SIWZ 2018.pdf pdf 221.01 2018-11-20 12:46:02 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 1.pdf pdf 33.85 2018-11-20 12:46:02 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 2 FORMULARZ OFERTOWY.doc doc 45 2018-11-20 12:46:02 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 3.pdf pdf 68.62 2018-11-20 12:46:02 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa włazów kanałowych. Spełnia warunki określone w SIWZ. 400 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3198 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Gwarancja - Okres gwarancji minimum 36 miesięcy. Proszę określić (0)
3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. - Proszę dołączyć skan dokumentu. (0)
4 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Załącznik nr 1 - Proszę dołączyć skan wypełnionego i podpisanego dokumentu. (0)
5 Formularz ofertowy. Załącznik nr 2 - Proszę dołączyć skan wypełnionego i podpisanego dokumentu. (0)
6 Karta katalogowa. - Proszę dołączyć skan dokumentu. (0)
7 Certyfikat jakości. - Proszę dołączyć skan dokumentu. (0)
8 Deklaracja zgodności z Normą. - Proszę dołączyć skan dokumentu. (0)
9 Pełnomocnictwo - Proszę dołączyć skan dokumentu, jeśli dotyczy. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 272