Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zakup i dostawa 3 sztuk monitorów interaktywnych do Szkoły Podstawowej w Starym Gronowie.

Projekty Anna Król
Gmina Debrzno
Termin:
Zamieszczenia : 24-09-2018 12:46:25
Składania : 01-10-2018 14:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

RRL.271.1.25.2018.PG Debrzno, 2018-09-24



ZAPYTANIE OFERTOWE


1. Nazwa i adres Zamawiającego:

Miasto i Gmina Debrzno
ul. Traugutta 2
77-310 Debrzno
tel. 59 83 35 351
e-mail: urzad@debrzno.pl
http://bip.debrzno.pl
powiat człuchowski
województwo pomorskie
NIP: 843-15-30-511
REGON: 770979654

Do udzielenia zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r poz. 1579).
Procedura zamówienia realizowana zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro stanowiącym załącznik nr 1 do zarządzenia nr 102.706.2017 Burmistrza Miasta i Gminy Debrzno z dnia 12 czerwca 2017r.

2. Opis przedmiotu zamówienia:

Zakup i dostawa 3 sztuk monitorów interaktywnych do Szkoły Podstawowej w Starym Gronowie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.

3. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:
a) nieprzekraczalny termin wykonania zamówienia: do 22.10.2018r.
b) okres gwarancji udzielonej przez producenta lub dostawcę: nie krótszy niż 2 lata
c) warunki płatności: przelew do 14 dni od dnia dostawy sprzętu i wpływu faktury do Zamawiającego

4. Sposób uzyskania dokumentacji lub dodatkowej informacji dotyczącej przedmiotu zamówienia: tel.: 59 8335351 w. 45, faks: nr 59 8335366, e-mail: g.lupa@debrzno.pl

5. Kryteria oceny ofert:
a) Cena – 80%
b) Gwarancja – 20%

6. Wymagania stawiane Wykonawcom:
a) Sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewniająca wykonanie zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym – potwierdzana w formularzu ofertowym na platformie zakupowej Open Nexus;
b) Wiedza i doświadczenie pozwalające na realizację zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym – potwierdzana w formularzu ofertowym na platformie zakupowej Open Nexus.
c) Cena ofertowa zawiera: zakup, dostawę, instalację, uruchomienie oraz zintegrowanie zakupionych urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład pomocy dydaktycznych (sprzętu) z infrastrukturą szkolną, a także zapewnienie technicznych szkoleń nauczycielom w zakresie funkcji i obsługi urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład pomocy dydaktycznych, uwzględniając konieczność stosowania TIK w prowadzeniu zajęć edukacyjnych z różnych przedmiotów.
d) Złożone oferty będą oceniane przez Zamawiającego przy zastosowaniu następujących kryteriów
a) CENA wykonania zamówienia - 80%
C = [C min / C bad] x 80
gdzie:
C - liczba punktów za cenę
C min - najniższa cena ofertowa
C bad - cena oferty badanej

b) Gwarancja – 20%
G = [G bad / 5 lat] x 20
gdzie:
G - liczba punktów za gwarancję
G max – 5 lat
G bad – termin gwarancji oferty badanej

Minimalny okres gwarancji wynosi 2 lata a maksymalny termin gwarancji nie może być dłuższy niż 5 lat. Zaoferowanie dłuższego terminu gwarancji liczone będzie, jak dla 5 lat.

Oceną oferty będzie suma punktów uzyskana za wszystkie kryteria :
P = C + G
Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.

e) Ofertę należy złożyć za pomocą platformy zakupowej Open Nexus do dnia 01.10.2018r. do godz. 14.00 oraz obowiązkowo załączyć specyfikację dostarczanego sprzętu (w załączeniu).

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
2018_tablice3_opz.pdf pdf 1613.1 2018-09-24 12:46:25 Postępowanie
2018_tablice3_zapytanie.pdf pdf 670.16 2018-09-24 12:46:25 Postępowanie
SPECYFIKACJA SPRZĘTU.docx docx 18.62 2018-09-24 12:46:25 Postępowanie
SPECYFIKACJA SPRZĘTU.docx docx 18.62 2018-09-24 12:46:25 Przedmiot zamówienia
2018_tablice3_wynik.pdf pdf 340.67 2018-10-09 09:38:34 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2018-10-09 09:38 Projekty Anna Król Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

2018_tablice3_wynik. [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakup i dostawa 3 sztuk monitorów multimedialnych Proszę podać cenę za 1 szt. dostarczanego sprzętu oraz OBOWIĄZKOWO ZAŁĄCZYĆ SPECYFIKACJĘ DOSTARCZANEGO SPRZĘTU

SPECYFIKACJA SPRZĘTU [...].docx

3 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewniająca wykonanie zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym – potwierdzana w formularzu ofertowym na platformie zakupowej Open Nexus - Proszę potwierdzić (0)
2 Wiedza i doświadczenie pozwalające na realizację zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym – potwierdzana w formularzu ofertowym na platformie zakupowej Open Nexus. - Proszę potwierdzić (0)
3 Cena ofertowa zawiera: zakup, dostawę, instalację, uruchomienie oraz zintegrowanie zakupionych urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład pomocy dydaktycznych (sprzętu) z infrastrukturą szkolną, a także zapewnienie technicznych szkoleń nauczycielom w zakresie funkcji i obsługi urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład pomocy dydaktycznych, uwzględniając konieczność stosowania TIK w prowadzeniu zajęć edukacyjnych z różnych przedmiotów - Proszę potwierdzić (0)
4 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
5 Dostarczany sprzęt spełnia minimalne parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia - Proszę potwierdzić (0)
6 Okres gwarancji - Proszę podać okres gwarancji w latach (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 496