Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Remont systemu ogrzewania pomieszczeń garażowych strażnicy jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej Nowy Dwór Mazowiecki przy ul. Nałęcza 12

Agnieszka Więchowicz-Kowalewska
Urząd Miejski w Nowym Dworze Mazowieckim
Deadlines:
Published : 06-09-2018 13:46:17
Placing offers : 11-09-2018 13:37:00
Offers opening : -
Procedure:
Type: -

Requirements and specifications

Nowy Dwór Mazowiecki, 06.09.2018 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

na wykonanie zadania
„Remont systemu ogrzewania pomieszczeń garażowych strażnicy jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej Nowy Dwór Mazowiecki przy ul. Nałęcza 12”

Zamawiający zwraca się z uprzejmą prośbą o przygotowanie i złożenie oferty dotyczącej wykonania powyższego zadania.
I. Nazwa i adres zamawiającego
Miasto Nowy Dwór Mazowiecki
z siedzibą ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki,
NIP 531 10 00 938
II. Tryb postępowania
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro
III. Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn „Remont systemu ogrzewania pomieszczeń garażowych strażnicy jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej Nowy Dwór Mazowiecki przy ul. Nałęcza 12”
Opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont systemu centralnego ogrzewania pomieszczeń garażowych strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Nowym Dworze Mazowieckim przy ul. Nałęcza 12.
2. Charakterystyka przedmiotu zamówienia obejmuje:
a. Zakup, montaż i uruchomienie nagrzewnic, ze sterownikami, o mocy 30 kW w ilości: 3 kpl.
b. Zakup i montaż instalacji (termostaty, okablowanie) koniecznej do podłączenia nagrzewnic z kotłem grzewczym – 3 kpl.

Termin wykonania zamówienia

Przedmiot zamówienia należy wykonać w siedzibie Ochotniczej Straży Pożarnej w Nowym Dworze Mazowieckim przy ul. Nałęcza 12 w terminie: do 28 września 2018 r.

Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w języku polskim.
2. W postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują, z uwzględnieniem ust. 5, drogą elektroniczną, za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej na stronie internetowej www.bip.nowydwormaz.pl, pod Zakładką - Zamówienia poniżej 30 000 Euro. Zamawiający ma prawo żądać, by każdy dokument został dostarczony do jego siedziby na piśmie w wyznaczonym przez niego terminie.
3. Zamawiający wymaga niezwłocznego potwierdzenia przez Wykonawcę (w postaci krótkiej informacji zwrotnej przesłanej drogą elektroniczną) faktu otrzymania każdego oświadczenia, wniosku, zawiadomienia lub informacji przekazanych drogą elektroniczną, a na żądanie Wykonawcy potwierdzi fakt otrzymania od niego takich dokumentów.
4. Wykonawca składa ofertę wyłącznie drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy zakupowej.
5. Wszelką korespondencję do Zamawiającego, związaną z postępowaniem, należy kierować za pośrednictwem Platformy zakupowej.
6. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami, w tym do potwierdzania wpłynięcia oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych drogą elektroniczną jest pani Agnieszka Więchowicz- Kowalewska .

VI. Opis sposobu przygotowania i składania ofert
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta powinna zostać sporządzona według formularza oferty, który stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego i przesłana w postaci „skanów” za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej na stronie internetowej www.bip.nowydwormaz.pl, pod Zakładką Zamówienia poniżej 30 000 Euro, do dnia 11.09.2018 roku.
3. Oferta przesłana w inny sposób nie będzie uwzględniona przy ocenie ofert – zostanie uznana za odrzuconą.
4. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
5. Złożone oferty mogą zostać wycofane lub zmienione przed ostatecznym upływem terminu składania ofert.
6. Wniosek o wycofanie lub zmianę oferty powinien zostać złożony drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy zakupowej.

VII. Opis sposobu obliczenia ceny i kryterium oceny oferty
1. Kryterium oceny ofert jest cena 100 %, maksymalna ilość punktów – 100.
Liczbę punktów przyznaną każdej z ocenianych ofert Zamawiający ustali wg następującego wzoru:
Kryterium Cena: C = Cmin / Coo x 100 pkt
gdzie:
C – liczba punktów otrzymanych w kryterium Cena
Cmin – najniższa cena spośród ocenianych ofert
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów wg powyższego kryterium.

2. Ceną oferty będzie wynikała z zaoferowanych przez Wykonawcę zapisów w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
3. Ceny przedstawione w ofercie muszą uwzględniać wszystkie koszty, jakie będzie zobowiązany ponieść Zamawiający z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia i są cenami brutto w rozumieniu art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 poz. 459 ze zm.). Tym samym Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w wyliczeniu ceny wynikających z nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
4. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Zamawiający ustali liczbę punktów przyznaną każdej z ocenianych ofert z dokładnością do 2 miejsc po przecinku (wyliczoną według podanego wzoru liczbę punktów Zamawiający zaokrągli do pełnych setnych części punktu, przy czym końcówki poniżej 0,005 punktu pominie, a końcówki 0,005 punktu i wyższe zaokrągli do 0,01 punktu).
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą ilość punktów.

VIII. Informacje dodatkowe
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) zmiany lub odwołania warunków postępowania;
2) unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
2. Zamawiający poinformuje o wyborze oferty najkorzystniejszej poprzez Platformę zakupową.
3. Załącznikami do niniejszego Zapytania ofertowego i jego integralną częścią są:
1) Załącznik nr 1 - Formularz oferty,

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
SKMB_C284e_18090612430.pdf pdf 1002.09 2018-09-06 13:46:17 Proceeding
SKMB_C284e_18090612440.pdf pdf 285.07 2018-09-06 13:46:17 Proceeding
oferta ogrzewanie OSP-zalacznikNr1.docx docx 17.72 2018-09-06 13:46:17 Subject of the order
zapytanie_ofertowe-ogrzewanie OSP.docx docx 27.24 2018-09-06 13:46:17 Subject of the order
zawiadomienie o wyborze najkorzyst. oferty.pdf pdf 1133.69 2018-09-14 14:42:09 Public message

Announcements

2018-09-14 14:42 Agnieszka Więchowicz-Kowalewska W załączeniu przesyłam zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej.

zawiadomienie o wybo [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Zakup, montaż i uruchomienie nagrzewnic. Zakup i montaż instalacji. -

oferta ogrzewanie OS [...].docx

zapytanie_ofertowe-o [...].docx

3 set - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2624 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Termin dostawy - - (0)
2 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
3 Warunki płatności - - (0)
4 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 195