ZAPYTANIE OFERTOWE
NR WIM.271.2.65.2018 z dnia 04.07.2018r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 6.000 euro, wyłączonego z uwagi na wartość z obowiązku stosowania przepisów prawa zamówień publicznych na podst. art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2017.1579 j.t. z późn. zm.)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul.Grudziądzka 9-15, bud.B, 85-130 Bydgoszcz
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania „Rozbudowa placu zabaw przy ul. Średniej na os. Jachcice (Program BBO)”. Inwestycja zlokalizowana jest przy Szkole Podstawowej nr 36 przy ul. Średniej 98 w Bydgoszczy (nr ew. dz. 127 obr. 21).
2.1. Zakres prac obejmuje wykonanie:
1) robót przygotowawczych i towarzyszących (ziemnych, rozbiórkowych- rozebranie chodnika z kostki ażurowej oraz z kostki betonowej),
2) nawierzchni bezpiecznej z piasku
3) wymiana kostki betonowej (malowanej na niebiesko) na nawierzchnię bezpieczną poliuretanową w kolorze niebieskim wraz z obrzeżami i podbudową
4) chodnika z kostki betonowej w kolorze szarym (wraz z obrzeżami)
5) oczyszczenia nawierzchni bezpiecznej igłowanej z istniejących zanieczyszczeń, mchów
6) dostawy i montażu urządzeń placu zabaw według załączonego zestawienia i opisu w dokumentacji projektowej (urządzenia zabawowe, zadaszenie, ławki, stojak na rowery, tablice informacyjne)
7) przeniesienia istniejącego kosza na śmieci (wraz z uzupełnieniem brakujących elementów), ławki, regulaminu
8) renowacji z uzupełnieniem braków istniejących urządzeń (urządzeń drewnianych poprzez konserwacje drewna oraz wyczyszczenie elementów plastikowych)
9) renowacji huśtawki wahadłowej z wymianą łącznika stalowego (belka górna huśtawki), siedziska kubełkowego z kompletem zawiesi i łańcuchem
10) uzupełnienia brakujących odbojników oraz wymiany siedziska na siedziska z tworzywa sztucznego
11) geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
2.2. Roboty budowlane związane z zamówieniem jak wyżej należy wykonać zgodnie z:
1) dokumentacją projektową w zakresie, o którym mowa w pkt. 2.1
2) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) przyjętym bez zastrzeżeń zgłoszeniem o zamiarze rozpoczęcia robót,
4) obowiązującymi przepisami regulującymi przedmiotową problematykę m.in. normami PN-EN 1176 i 1177
5) ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2017.1332 tj.z poźn.zm.), zasadami wiedzy technicznej,
6) zachowaniem stref bezpieczeństwa w obrębie poszczególnych urządzeń/ elementów placu zabaw,
7) spełnieniem warunku polegającego na zapewnieniu minimalnej gwarancji na wykonane prace- 5 lat
8) zastosowaniem materiałów o ww. wymaganiach potwierdzonych stosownymi certyfikatami oraz atestami przedstawionymi przez Wykonawcę.
2.3. Wymagania przedmiotowe dotyczące:
2.3.1. urządzeń placu zabaw, nawierzchni:
1) oferowane urządzenia powinny być zgodne z opisem zawartym w dokumentacji projektowej;
2) posiadać nie krótszą niż 5 lat gwarancję urządzeń, ich montażu; serwis gwarancyjny, w tym reakcja na zgłoszenie wady/usterki w ciągu 24 godzin od ich zgłoszenia,
3) posiadać stosowne informacje udostępnione przez producenta/ dostawcę w postaci: danych katalogowych, szczegółowych instrukcji montażu oraz informacji dotyczących kontroli i konserwacji, szczegółowych instrukcji użytkowania (sposobu eksploatacji), warunków użytkowania (eksploatacji), informacji dotyczących instalacji - jej bezpieczeństwa.
Dopuszcza się zmianę wymiarów urządzeń o 10% w stosunku do zaproponowanych w projekcie.
3. Warunki formalne (podmiotowe), jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:
1) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym,
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
3) posiadanie doświadczenia – 1 wykonane w ciągu ostatnich 3 lat zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia,
4) legitymowanie się stosownymi dokumentami (zgodnie z dokumentacją projektową) potwierdzającymi zgodność oferowanych urządzeń placu zabaw z normą PN-EN 1176 oraz 1177 (certyfikaty wydane przez akredytowane jednostki, karty techniczne dla urządzeń, itp.),
5) certyfikaty, które stracą ważność przed upływem okresu odpowiedzialności wykonawcy za wady urządzeń i robót budowlanych – wykonawca ma obowiązek uaktualnić i dostarczyć Użytkownikowi (Dyrektorowi Szkoły Podstawowej nr 36 przy ul. Średniej 98 w Bydgoszczy).
4. Załączniki do ogłoszenia:
1) wzór umowy,
2) mapa zasadnicza z dn.17.01.2018r. z zasobów Miejskiej Pracowni Geodezyjnej w Bydgoszczy / MPG,
3) wypis z rejestru gruntów i wyrys z mapy ewidencyjnej z dn. 24.01.2018r.,
4) dokumentacja projektowa,
5) zdjęcia terenu – 6 ujęć
6) podział ceny na składniki,
5. Załączniki, które zostaną przekazane wybranemu wykonawcy (po otrzymaniu):
1) podkład geodezyjny do celów projektowych (matryca) opracowana przez MPG.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Kryterium oceny ofert: 100 % cena.
7.Termin wykonania zamówienia: 30 listopada 2018r.
6.1. Do oferty należy załączyć:
5) wypełniony załącznik nr 6- Podział ceny na składniki,
6) oświadczenie o zapewnieniu okresu gwarancji,
7) oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobą legitymującą się uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
8) potwierdzenie posiadania przez Wykonawcą doświadczenia (referencje od Inwestorów o wykonanych placach zabaw).
Oferty złożone bez załączników, o których mowa w pkt. 6.1. nie będą rozpatrywane.
6.2. Wykonawca robót którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobligowany jest przed zawarciem umowy do przedstawienia Zamawiającemu niżej wymienionych dokumentów:
1) karty technicznej każdego oferowanego urządzenia wraz ze zdjęciem w kolorze i ze szczegółowym opisem,
2) certyfikatów potwierdzające zgodność z normą PN-EN 1176 wydane przez akredytowane jednostki,
3) stosownych informacji udostępnionych przez producenta/dostawcę w postaci: danych katalogowych, dotyczące instalacji - jej bezpieczeństwa, szczegółowych instrukcji montażu, kontroli i konserwacji (zgodnie z punktem 6 normy EN 1176-1:2009),
4) szczegółowych instrukcji użytkowania (sposobu eksploatacji), warunków użytkowania.
8.Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami:
Agnieszka Łabędzka, Inspektor WIM (koordynator) – tel. 52 58 58 180
Bernadeta Bała, Inspektor WIM (br. bud.) – tel. 52 58 59 190
9.Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 11.07.2018r., godz. 9.00
KIEROWNIK
REFERATU OBSŁUGI TECHNICZNEJ INWESTYCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY
JOANNA ŻMICH-FÓRMANIAK
Bydgoszcz, 04.07.2018r.
Komunikaty