Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Opracowanie ekspertyzy prawnej i ekonomiczno-finansowej wraz z analizą ryzyka w zakresie przygotowania do realizacji przez Miasto Nowy Dwór Mazowiecki projektu pt.„ Rewitalizacja dziedzictwa kul.....

Termin:
Zamieszczenia : 28-06-2018 14:31:30
Składania : 05-07-2018 23:59:59
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Nowy Dwór Mazowiecki, dnia 28 czerwca 2018 roku
WPI.3033.6.2018

Zapytanie ofertowe


na wykonanie zadania pn: „Opracowanie ekspertyzy prawnej i ekonomiczno-finansowej wraz z analizą ryzyka w zakresie przygotowania do realizacji przez Miasto Nowy Dwór Mazowiecki projektu pt.„ Rewitalizacja dziedzictwa kulturowego poprzez mechanizmy partnerstwa publiczno-prywatnego RESTAURA” w Nowym Dworze Mazowieckim w formule partnerstwa publiczno-prywatnego”, dla „Zintegrowanego Planu rewitalizacji elementu dziedzictwa kulturowego na obszarze pilotażowym projektu „RESTAURA” (ZPR)” realizowany w ramach Programu Interreg Europa Środkowa 2014-2020,
oznaczenie sprawy: WPI.3033.6.2018.

Zamawiający zwraca się z uprzejmą prośbą o przygotowanie i złożenie oferty dotyczącej wykonania powyższego zadania.
I. Nazwa i adres zamawiającego
Miasto Nowy Dwór Mazowiecki
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki ul. Zakroczymska 30
tel.(22) 51 22 230; faks: (22) 51 22 101
e-mail: przetargi@nowydwormaz.pl
II. Tryb postępowania
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro ustalonym Zarządzeniem Nr 86/2017 Burmistrza Miasta Nowy Dwór Mazowiecki z dnia 08 maja 2017 roku, zmienionym Zarządzeniem Nr 62/2018 Burmistrza Miasta Nowy Dwór Mazowiecki z dnia 06 kwietnia 2018 roku.
III. Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Opracowanie ekspertyzy prawnej i ekonomiczno-finansowej wraz z analizą ryzyka w zakresie przygotowania do realizacji przez Miasto Nowy Dwór Mazowiecki projektu pt.„ Rewitalizacja dziedzictwa kulturowego poprzez mechanizmy partnerstwa publiczno-prywatnego RESTAURA” w Nowym Dworze Mazowieckim w formule partnerstwa publiczno-prywatnego”, dla „Zintegrowanego Planu rewitalizacji elementu dziedzictwa kulturowego na obszarze pilotażowym projektu „RESTAURA” (ZPR)” realizowany w ramach Programu Interreg Europa Środkowa 2014-2020.
2. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego.
IV. Termin wykonania zamówienia
Przedmiot zamówienia należy opracować i przekazać Zamawiającemu w terminie 2 miesięcy, licząc od dnia podpisania umowy.
V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w języku polskim.
2. W postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują, z uwzględnieniem ust. 5, drogą elektroniczną, za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej na stronie internetowej www.bip.nowydwormaz.pl, pod Zakładką - Zamówienia poniżej 30 000 Euro lub pod adresem: https://platformazakupowa.pl/nowy_dwor_maz/aukcje. Zamawiający ma prawo żądać, by każdy dokument został dostarczony do jego siedziby na piśmie w wyznaczonym przez niego terminie.
3. Zamawiający wymaga niezwłocznego potwierdzenia przez Wykonawcę (w postaci krótkiej informacji zwrotnej przesłanej drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy zakupowej) faktu otrzymania każdego oświadczenia, wniosku, zawiadomienia lub informacji przekazanych drogą elektroniczną, a na żądanie Wykonawcy potwierdzi fakt otrzymania od niego takich dokumentów.
4. Wykonawca składa ofertę wyłącznie drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy zakupowej.
5. Wszelką korespondencję do Zamawiającego, związaną z postępowaniem, należy kierować za pośrednictwem Platformy zakupowej.
6. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści dokumentów dotyczących postępowania. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed terminem składania ofert, przesyłając je za pośrednictwem Platformy zakupowej, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie wpłynął do Zamawiającego poprzez Platformę zakupową nie później niż w terminie 2 dni od dnia publikacji niniejszego Zapytania ofertowego na powołanej Platformie zakupowej.
7. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści dokumentów dotyczących postępowania wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w ust. 6, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
8. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami, w tym do potwierdzania wpłynięcia oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych drogą elektroniczną jest p. Dariusz Brzeziński.

VI. Opis sposobu przygotowania i składania ofert
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta powinna zostać sporządzona według Formularza oferty, który stanowi załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
3. Oferty należy składać drogą elektroniczną w postaci „skanów” za pośrednictwem Platformy zakupowej.
4. Oferta powinna zostać przesłana wraz z załącznikami w postaci „skanów” za pośrednictwem Platformy zakupowej do dnia 05 lipca 2018 roku.
5. Oferta przesłana w inny sposób nie będzie uwzględniona przy ocenie ofert – zostanie uznana za odrzuconą.
6. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
7. Złożona oferta może zostać wycofana lub zmieniona przed ostatecznym upływem terminu składania ofert.
8. Wniosek o wycofanie lub zmianę oferty powinien zostać złożony drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy zakupowej.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty składane na potwierdzenie spełniania tych warunków
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę
i doświadczenie, tj. Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na Opracowaniu ekspertyzy prawnej lub ekonomiczno-finansowej,
2. Na potwierdzenie spełniania wymaganych przez Zamawiającego warunków udziału
w postępowaniu, pod rygorem wykluczenia Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie załączyć do oferty następujące dokumenty na potwierdzenie posiadania wiedzy i doświadczenia: wykaz wykonanych usług, każda obejmująca swym przedmiotem Opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego dla obszaru znajdującego się pod ochroną konserwatorską, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie (formularz wykazu stanowi załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego)
z podaniem, dla każdej wykonanej usługi: nazwy usługi, przedmiotu opracowania, daty zakończenia, Zamawiającego, adresu, telefonu kontaktowego.
Za spełnienie powyższego warunku uznaje się usługi niezbędne do wykazania warunku określonego w ust. 1 Zapytania ofertowego.
Do wykazu Wykonawca jest zobowiązany załączyć dokumenty wystawione przez podmiot wskazany w wykazie jako Zamawiający potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.
VIII. Opis sposobu obliczenia ceny
1. Cenę brutto oferty będzie stanowiła cena zaoferowana przez Wykonawcę w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
2. Cena przedstawiona w ofercie musi uwzględniać wszystkie koszty, jakie będzie zobowiązany ponieść Zamawiający z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia i jest ceną ryczałtową w rozumieniu art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r., poz. 1025 ze zm.). Tym samym Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w wyliczeniu ceny wynikających z nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
3. Jeżeli cena oferty będzie niższa o 30% od wartości zamówienia lub/i średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert, Zamawiający będzie miał prawo odrzucić taką ofertę bez wzywania Wykonawcy do wyjaśnienia.
IX. Kryteria oceny ofert
1. Ocenie będą podlegały wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria:
Lp. Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna ilość punktów w każdym z kryteriów
1 Cena 70% 7
2 Ilość usług, obejmujących swym przedmiotem opracowanie ekspertyzy prawnej lub ekonomiczno-finansowej wymienionego w rozdz. VII ust. 1 30% 3

Dla porównania ofert zostaną wzięte pod uwagę:
1) w kryterium Cena – cena brutto oferty, o której mowa w Rozdziale VIII ust. 1 Zapytania ofertowego;
2) w kryterium Ilość usług, obejmujących swym przedmiotem Opracowanie ekspertyzy prawnej lub ekonomiczno-finansowej wymienionego w rozdz. VII ust. 1 – ilość wykazanych przez Wykonawcę w formularzu wykazu, stanowiącym załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego, wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem upływu terminu składania ofert.
2. Liczbę punktów przyznaną każdej z ocenianych ofert Zamawiający ustali według następujących wzorów:
Kryterium Cena:
Oferta, w której Wykonawca zaoferuje najniższą cenę spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 7 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, według wzoru:
C = Cmin / Coo x 10 x 70%
gdzie:
C – liczba punktów otrzymanych w kryterium Cena;
Cmin – najniższa cena spośród ocenianych ofert;
Coo – cena oferty ocenianej.

Kryterium Ilość usług, obejmujących swym przedmiotem Opracowanie ekspertyzy prawnej lub ekonomiczno-finansowej wymienionego w rozdz. VII ust. 1:
Ilość wykazanych przez Wykonawcę w formularzu wykazu, stanowiącym załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego, wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem upływu terminu składania ofert.
Oferta, w której Wykonawca wykaże największą ilość wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem upływu terminu składania ofert usług otrzyma maksymalną ilość punktów - 3, pozostałe proporcjonalnie mniej, według wzoru:
I = Ioo /Inaj x 10 x 30%
gdzie:
I – liczba punktów otrzymanych w kryterium Ilość usług, obejmujących swym przedmiotem Opracowanie ekspertyzy prawnej lub ekonomiczno-finansowej wymienionego w rozdz. VII ust. 1;
Ioo – Ilość usług, obejmujących swym przedmiotem Opracowanie ekspertyzy prawnej lub ekonomiczno-finansowej wymienionego w rozdz. VII ust. 1 w ofercie ocenianej,
Inaj – największa Ilość usług, obejmujących swym przedmiotem Opracowanie ekspertyzy prawnej lub ekonomiczno-finansowej wymienionego
w rozdz. VII ust. 1 spośród ocenianych ofert.
3. Ocena punktowa (Op) oferty ocenianej będzie liczbą wynikającą z zsumowania ilości punktów, jakie otrzyma ta oferta za poszczególne kryteria:
Op= C + I
4. Oferta może uzyskać maksymalnie 10 pkt. Zamawiający ustali liczbę punktów przyznaną każdej z ocenianych ofert z dokładnością do 2 miejsc po przecinku (wyliczoną według podanego wzoru liczbę punktów Zamawiający zaokrągli do pełnych setnych części punktu, przy czym końcówki poniżej 0,005 punktu pominie,
a końcówki 0,005 punktu i wyższe zaokrągli do 0,01 punktu).
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą ilość punktów.
6. Zamawiający podpisze z Wykonawcą, którego oferta uzyska największą ilość punktów, umowę o realizację zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 4 do Zapytania ofertowego.
X. Informacje dodatkowe
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) zmiany lub odwołania warunków postępowania;
2) unieważnienia postępowania.
2. Załącznikami do niniejszego Zapytania ofertowego i jego integralną częścią są:
1) Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia,
2) Załącznik nr 2 - Formularz oferty,
3) Załącznik nr 3 - Formularz wykazu usług,
4) Załącznik nr 4 – Wzór umowy.

Informacja o obowiązku wynikającym z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Zakroczymska 30.
2) W sprawach ochrony danych osobowych proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@nowydwormaz.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą Opracowanie ekspertyzy prawnej i ekonomiczno-finansowej wraz z analizą ryzyka w zakresie przygotowania do realizacji przez Miasto Nowy Dwór Mazowiecki projektu pt.„ Rewitalizacja dziedzictwa kulturowego poprzez mechanizmy partnerstwa publiczno-prywatnego RESTAURA” w Nowym Dworze Mazowieckim w formule partnerstwa publiczno-prywatnego, oznaczenie sprawy: WPI.3033.6.2018, prowadzonym zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro ustalonym Zarządzeniem Nr 86/2017 Burmistrza Miasta Nowy Dwór Mazowiecki z dnia 08 maja 2017 roku, zmienionym Zarządzeniem Nr 62/2018 Burmistrza Miasta Nowy Dwór Mazowiecki z dnia 06 kwietnia 2018 roku,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t. j. Dz. U. z 2016 r.,poz.1764 ze zm.);
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem niezbędnym do przeprowadzenia postępowania
i realizacji zamówienia,
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. W zamówieniach publicznych administratorem danych osobowych obowiązanym do spełnienia obowiązku informacyjnego w związku z art. 13 RODO są w szczególności:
1) Zamawiający - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał, w szczególności:
a) wykonawcy będącego osobą fizyczną,
b) wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą
c) pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),
d) członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK),
e) osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia;
2) Wykonawca - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał, w szczególności:
a) osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia,
b) podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną,
c) podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,
d) pełnomocnika podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),
e) członka organu zarządzającego podwykonawcy/podmiotu trzeciego, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK);
3) Podwykonawca/podmiot trzeci - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał, w szczególności osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia.
3. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
umowa_wzór.pdf pdf 390.23 2018-06-28 14:31:30 Postępowanie
Zapytanie ofertowe_interreg_Analizy.pdf pdf 2201.76 2018-06-28 14:31:30 Postępowanie
OPZ_Analizy_F.pdf pdf 73.05 2018-06-28 14:31:30 Przedmiot zamówienia
Formularz ofertowy_Analizy.doc doc 194.5 2018-07-02 10:29:47 Kryterium
Nowy Wykaz usług_Analizy.doc doc 188 2018-07-02 10:30:34 Kryterium
Nowy Wykaz usług_Analizy.doc doc 188 2018-07-02 10:56:42 Publiczna wiadomość
WPI.3033.6.2018_zmiana. treści Zap.ofert_29.06.2018_2.pdf pdf 734.48 2018-07-02 10:56:42 Publiczna wiadomość
WPI.3033.6.2018_zmiana. treści Zap.ofert_29.06.2018.pdf pdf 701.58 2018-06-29 14:53:32 Publiczna wiadomość
Formularz ofertowy_Analizy.doc doc 194.5 2018-07-02 11:05:39 Publiczna wiadomość
WPI.3033.6.2018_wyjaśn. treści Zap.ofert_03.07.2018.pdf pdf 651.17 2018-07-03 13:25:06 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty analiza prawna RESTAURA.pdf pdf 422.96 2018-07-18 14:07:51 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2018-07-18 14:08 Anna Sobczyńska W załączeniu przesyłam informację o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Informacja o wyborze [...].pdf

2018-07-03 13:25 Dariusz Brzeziński W załączeniu kopia pisma z odpowiedzią na pytanie.

WPI.3033.6.2018_wyja [...].pdf

2018-07-02 11:05 Dariusz Brzeziński W załączeniu zmieniony formularz ofertowy

Formularz ofertowy_A [...].doc

2018-07-02 10:56 Dariusz Brzeziński W załączeniu kopia pisma z odpowiedzią na wniosek Wykonawcy oraz zmieniony formularz wykazu usług

Nowy Wykaz usług_Ana [...].doc

WPI.3033.6.2018_zmia [...].pdf

2018-07-02 10:44 Dariusz Brzeziński Dokonano edycji następujących elementów postępowania: nazwa pozycji numer 1
2018-06-29 14:53 Dariusz Brzeziński W załączeniu kopia pisma z odpowiedzią na wniosek Wykonawcy

WPI.3033.6.2018_zmia [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie ekspertyzy prawnej i ekonomiczno-finansowej wraz z analizą ryzyka w zakresie przygotowania do realizacji przez Miasto Nowy Dwór Mazowiecki projektu pt.„ Rewitalizacja dziedzictwa kulturowego poprzez mechanizmy partnerstwa publiczno-prywatnego Według załączonego Opisu przedmiotu zamówienia

OPZ_Analizy_F.pdf

1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3294 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 cena 7% należy wypełnić załączony formularz ofertowy, kryterium cena, waga 70%, maksymalnie można otrzymać 7 punktów

Formularz ofertowy_A [...].doc

(0)
2 ilość wykonanych usług 3% należy wypełnić załączony formularz Wykazu usług, kryterium Ilość usług, waga 30%, maksymalnie można otrzymać 3 punkty

Nowy Wykaz usług_Ana [...].doc

(0)
3 Cena 0% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 236