Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Utwardzenie terenu dz. Nr 802 i 812 w m. Wronki (ZP.271.2.28.2018)

Michalina Grzebyta
Urząd Miasta i Gminy Wronki Oddział: Zamówienia publiczne
Termin:
Zamieszczenia : 15-06-2018 13:45:00
Składania : 25-06-2018 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

1.Określenieprzedmiotu oraz zakresu zamówienia:

Przedmiotowa inwestycja przewiduje:- budowę nawierzchni utwardzeń z płyt ażurowych o wym.60x40x8 cm kostki brukowej szarej o gr.8 cm na podsypce piaskowej gr. 3-5 cm,podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm gr, 22 cmi podbudowie pomocniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0,63mm gr. 25 cm.W stanie istniejącym w miejscu planowanych utwardzeńznajduje się nawierzchnia gruntowa.Utwardzenieobramowane jest krawężnikiem betonowym 15x22x100 cm, zaś oporniki 12x25x100 cmna ławie betonowej z oporem.

2.  Kryteria ocenyofert i ich procentowa wartość:najniższa cena ogółem w zł brutto:  100%= 100 pkt.

3.  Imię i nazwisko pracownika merytorycznie odpowiedzialnego zarealizację zamówienia:Arkadiusz Sakowski, tel. nr: 67 25 45 306, adrese-mail: a.sakowski@wronki.pl

4.Termin składania ofert przez platformę zakupową:

a)   Dzień:  25 czerwca 2018r.

b)   Godzina: 10:00    

5. Termin związania ofertą wynosi: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).

6.    Termin wykonania zamówienia: 60 dni od dnia podpisania umowy

7.    Okres gwarancji: 36 miesięcy

8.    Warunki udziału w postępowaniu:

1)   Wykonawca spełniwarunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje osobą, któraposiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu osób złożonegoprzez Wykonawcę (załącznik nr 4).

9.     Warunki płatności:

Wynagrodzenie Wykonawcybędzie płatne na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę (poprotokólarnym odbiorze) w ciągu 14 dni licząc od dnia dostarczenia prawidłowowystawionej faktury Zamawiającemu. Za datę zapłaty uważać się będzie dzieńobciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

10.  Opis  sposobu przygotowania oferty:

1)   Cenę ofertowąnależy obliczyć drogą sporządzenia kosztorysów ofertowych, opracowanych woparciu o kosztorys ofertowy Zamawiającego stanowiący załącznik nr 2

2)   Wykonawcaokreśla cenę ofertową poprzez wskazanie w formularzu ofertowym (załącznik nr1)  cenę za wykonanie zamówienia, którato cena musi wynikać z załączonego kosztorysu ofertowego sporządzonego woparciu o kosztorys ofertowy Zamawiającego.

3) Oferta powinna obejmować pełny zakres zamówienia -wszystkieelementy, wymienione w załączniku nr 2.

11.  Informacja odokumentach i oświadczeniach, jakie mają załączyć Wykonawcy.

1)    formularzofertowy- sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 doniniejszego ogłoszenia,

2)    wykaz osób - sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącymzałącznik nr 4  do niniejszego ogłoszenia.

12.  Informacje dodatkowe:Oferty, które złożonezostaną po terminie wyznaczonym na ich składanie lub nie będą zawieraćistotnych elementów zostaną pozostawione bez rozpatrzenia. 

Załączniki:

1.     Formularzofertowy

2.     Kosztorysofertowy

3.     Projektumowy

4.     Wykazosób

5.     Plansytuacyjny, przekroje normalne

6.     Obowiązekinformacyjny RODO

7.     Oświadczeniew zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych a art 13 lubart 14 RODO

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1_Formularz ofertowy.docx docx 21.45 2018-06-15 13:45:00 Postępowanie
Załącznik nr 2_Kosztorys ofertowy.pdf pdf 1102.41 2018-06-15 13:45:00 Postępowanie
Załącznik nr 3_Projekt umowy_.doc doc 86 2018-06-15 13:45:00 Postępowanie
Załącznik nr 4_Wykaz osob.doc doc 34 2018-06-15 13:45:00 Postępowanie
Załącznik nr 5_Plan sytuacyjny.pdf pdf 420.03 2018-06-15 13:45:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 _Obowiązek informacyjny RODO.docx docx 20.04 2018-06-15 13:45:00 Postępowanie
Załącznik nr 7_Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych a art 13 lub art 14 RODO.doc doc 60.5 2018-06-15 13:45:00 Postępowanie
Unieważnienie.pdf pdf 100.39 2018-06-25 13:34:10 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2018-06-25 13:34 Michalina Grzebyta Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

Unieważnienie.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Utwardzenie terenu dz. Nr 802 i 812 w m. Wronki budowę nawierzchni utwardzeń z płyt ażurowych o wym. 60x40x8 cm kostki brukowej szarej o gr.8 cm na podsypce piaskowej gr. 3-5 cm, podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm gr, 22 cm i podbudowie pomocniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0,63 mm gr. 25 cm. W stanie istniejącym w miejscu planowanych utwardzeń znajduje się nawierzchnia gruntowa. Utwardzenie obramowane jest krawężnikiem betonowym 15x22x100 cm, zaś oporniki 12x25x100 cm na ławie betonowej z oporem. 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 259