ZAPYTANIE OFERTOWE
I ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Świdnicki, ul. Marii Skłodowskiej –Curie 7, 58-100 Świdnica
Działając w oparciu o zapisy regulaminu dotyczącego udzielenia zamówień o wartości do 30 000 Euro proszę o złożenie oferty cenowej na wykonanie robót remontowych pomieszczeń biurowych w budynku Starostwa Powiatowego w Świdnicy położonego przy ul. M. Skłodowskiej Curie 7.
(CPV 4545300 7– roboty remontowe i renowacyjne)
II OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Wykonanie robót remontowych w obiekcie Zamawiającego położonym przy ul. M. Skłodowskiej – Curie 7 w Świdnicy. Zakres prac obejmuje:
1. remont w pokoju nr 105 (sekretariat Starosty), polegający na malowaniu pomieszczenia, malowaniu grzejników i rur, malowaniu (lakierowaniu) drzwi wejściowych.
2. remont pokoi 119 (119.1; 119.2; 119.3), (Biuro ds. Europejskich i Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi) polegający na malowaniu 3 pomieszczeń, malowaniu grzejników i rur, malowaniu drzwi i malowaniu (lakierowaniu) drzwi wejściowych.
3. remont pokoju nr 122 (Biuro Obsługi Klienta), polegający na malowaniu pomieszczenia, malowaniu grzejników i rur, malowaniu (lakierowaniu) drzwi wejściowych oraz na wymianie płytek gresowych posadzkowych wraz z cokolikami wraz ze wzmocnieniem istniejącego podłoża z płyty OSB.
4. remont pokoju nr 216 (pomieszczenie socjalne Wydziału Komunikacji) polegający na położeniu gładzi gipsowych na istniejących tynkach ścian i sufitów, malowaniu pomieszczenia, malowaniu grzejników i rur, malowaniu (lakierowaniu) drzwi wejściowych oraz wymianie istniejącej wykładziny podłogowej na wykładzinę podłogową obiektową o klasie użyteczności 42, elastyczną, wielowarstwową – heterogeniczną grubości min. 2,0 mm z przezroczystą warstwą użytkową poliuretanową posiadająca właściwości antypoślizgowe klasy DS, grupy ścieralności T, zgrzewana prętami PCV wraz z ułożeniem jako warstwy wyrównawczej płyty OSB grubości 20 mm.
5. remont w pokojach nr 224 i 225 (Sala Narad) polegający na malowaniu pomieszczeń, malowaniu grzejników i rur, malowaniu (lakierowaniu) drzwi wejściowych oraz robotach posadzkarskich polegających na wymianie sznurów zgrzewających istniejące wykładziny wraz z myciem i konserwacją wykładziny.
Szczegółowy zakres prac określają załączone przedmiary robót stanowiące załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
III TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie do 30 listopada 2018 r. zgodnie z podpisaną umową, której treść stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego z zastrzeżeniem, że remont każdego z pomieszczeń nie może trwać dłużej niż 2 tygodnie oraz, że równocześnie będzie można wykonywać prace w 2 pomieszczeniach.
IV INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO
Z WYKONAWCAMI ORAZ POZYSKIWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać:
- za pośrednictwem platformy zakupowej,
- pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 7, 58-100 Świdnica
- drogą elektroniczną: e-mail: agnieszka.mojsiejuk@powiat.swidnica.pl .
V OSOBY PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO
POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania oraz w sprawach merytorycznych jest Pan Łukasz Pełka – Dyrektor Wydziału Inwestycji, Remontów i Przetargów Starostwa Powiatowego w Świdnicy, tel. 74/ 85-00-486.
2. Wykonawca może się zwrócić pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia:
Kontakt z Zamawiającym:
- za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica
- pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 7, 58-100 Świdnica
- drogą elektroniczną: e-mail: lukasz.pelka@powiat.swidnica.pl .
VI WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WYMAGAŃ, JEŻELI NIE SKŁADA OFERTY PRZEZ PLATFORMĘ ZAKUPOWĄ:
1. Wypełniony formularz cenowo – ofertowy (załącznik nr 1), zawierający cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz wysokość stawki podatku VAT obowiązującej dla przedmiotowego zadania. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
VII MIEJSCE SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ
Ofertę cenową przygotowaną zgodnie z pkt VI niniejszego zapytania należy złożyć:
za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica, lub
w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej –Curie 7, 58-100 Świdnica, w pok. nr 307 lub
przesłać na adres: Starostwo Powiatowe w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej –Curie 7, 58-100 Świdnica lub
przesłać drogą e-mail-ową na adres: starostwo@powiat.swidnica.pl.
Termin składania ofert ustala się do dnia 25 czerwca 2018 r. do godziny 12.00
VIII OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Wykonawca podaje cenę ryczałtową na całość zamówienia posługując się przy tym załączonymi do niniejszego zapytania ofertowego przedmiarami. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca
z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą oraz słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Wszystkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz upływem terminu składnia oferty cenowej.
3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
4. Najkorzystniejsza oferta cenowa, to oferta określająca najniższą cenę za wykonanie remontu pomieszczeń biurowych w budynku Starostwa Powiatowego w Świdnicy.
5. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.
6. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
7. Wykonawca składając ofertę cenową, podpisuje również klauzulę zgody na PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH do celów związanych ze złożeniem oraz realizacją oferty cenowej na realizację zamówienia podprogowego, a także na publikowanie treści umowy realizacji zamówienia w Internetowym Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Świdnicy, przez Starostę Świdnickiego (Starostwo Powiatowe w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej – Curie 7, 58 – 100 Świdnica). Wyrażenie zgody jw. jest dobrowolne, jednak brak zgody na przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy uniemożliwia wzięcie jego oferty pod uwagę w zapytaniu ofertowym.
8. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
9. Zamawiający zastrzega, że może pozostawić niniejsze zapytanie ofertowe bez rozstrzygnięcia, jeżeli każda ze złożonych ofert przekroczy kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację usługi objętej zapytaniem.
Załączniki:
1. Oferta cenowa - wzór,
2. Projekt umowy,
3. Przedmiary robót.
Komunikaty