Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: „Stały dozór techniczny urządzeń fontanny oraz utrzymanie jej w ciągłej sprawności na terenie parku im. Józefa Wybickiego w Nowym Dworze Mazowieckim”

Termin:
Zamieszczenia : 04-04-2018 10:15:14
Składania : 10-04-2018 09:35:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Nowy Dwór Mazowiecki, 03-04-2018 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

na wykonanie zadania
„Stały dozór techniczny urządzeń fontanny oraz utrzymanie jej w ciągłej sprawności na terenie parku im. Józefa Wybickiego w Nowym Dworze Mazowieckim”

Zamawiający zwraca się z uprzejmą prośbą o przygotowanie i złożenie oferty dotyczącej wykonania powyższego zadania.
I. Nazwa i adres zamawiającego
Miasto Nowy Dwór Mazowiecki
z siedzibę ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki,
NIP 531 10 00 938
II. Tryb postępowania
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro
III. Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn „Stały dozór techniczny urządzeń fontanny oraz utrzymanie jej w ciągłej sprawności na terenie parku im. Józefa Wybickiego w Nowym Dworze Mazowieckim”

Opis przedmiotu zamówienia:
Stały dozór techniczny urządzeń fontanny oraz utrzymanie jej w ciągłej sprawności na terenie parku im. Józefa Wybickiego w Nowym Dworze Mazowieckim. Zakres prac :
1. Płukanie filtra piaskowego i uzupełnianie chemikaliów w urządzeniach dozujących.
2. Czyszczenie prefiltrów pomp.
3. Usuwanie ewentualnych usterek w działaniu urządzeń.
4. Sprawdzanie prawidłowości zaprogramowania urządzeń, a w uzasadnionych wypadkach ich przeprogramowanie.
5. Wiosenny rozruch fontanny zgodnie z instrukcją obsługi obiektu w dniach od 16.04.2018 r do dnia 18.04.2018 r .
6. Przygotowanie fontanny do zimy zgodnie z instrukcją obsługi obiektu w dniach od 10.10.2018 r do dnia 12.10.2018 r.
W ofercie należy podać ryczałtową kwotę brutto za realizację prac miesięcznie. Umowa będzie zawarta na okres od dnia 16.04.2018 r do dnia 12.10.2018r.
Termin wykonania zamówienia
Usługę należy wykonać w terminie: od 16.04.2018 do 12.10 2018
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w języku polskim.
2. W postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują, z uwzględnieniem ust. 5, drogą elektroniczną, za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej na stronie internetowej www.bip.nowydwormaz.pl, pod Zakładką - Zamówienia poniżej 30 000 Euro. Zamawiający ma prawo żądać, by każdy dokument został dostarczony do jego siedziby na piśmie w wyznaczonym przez niego terminie.
3. Zamawiający wymaga niezwłocznego potwierdzenia przez Wykonawcę (w postaci krótkiej informacji zwrotnej przesłanej drogą elektroniczną) faktu otrzymania każdego oświadczenia, wniosku, zawiadomienia lub informacji przekazanych drogą elektroniczną, a na żądanie Wykonawcy potwierdzi fakt otrzymania od niego takich dokumentów.
4. Wykonawca składa ofertę wyłącznie drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy zakupowej.
5. Wszelką korespondencję do Zamawiającego, związaną z postępowaniem, należy kierować za pośrednictwem Platformy zakupowej.
6. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami, w tym do potwierdzania wpłynięcia oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych drogą elektroniczną jest pani. Julianna Borkowska .
VI. Opis sposobu przygotowania i składania ofert
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta powinna zostać sporządzona według formularza oferty, który stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego i przesłana wraz z załącznikami w postaci „skanów” za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej na stronie internetowej www.bip.nowydwormaz.pl, pod Zakładką Zamówienia poniżej 30 000 Euro, do dnia 10.04.2018 roku.
3. Oferta przesłana w inny sposób nie będzie uwzględniona przy ocenie ofert – zostanie uznana za odrzuconą.
4. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
5. Złożone oferty mogą zostać wycofane lub zmienione przed ostatecznym upływem terminu składania ofert.
6. Wniosek o wycofanie lub zmianę oferty powinien zostać złożony drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy zakupowej.

VII. Opis sposobu obliczenia ceny i kryterium oceny oferty
1. Kryterium oceny ofert jest cena 100 %, okres gwarancji, maksymalna ilość punktów – 100.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
2. Ceną oferty będzie wynikała z zaoferowanych przez Wykonawcę zapisów w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
3. Ceny przedstawione w ofercie muszą uwzględniać wszystkie koszty, jakie będzie zobowiązany ponieść Zamawiający z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia i są cenami brutto w rozumieniu art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 poz. 459 ze zm.). Tym samym Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w wyliczeniu ceny wynikających z nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
4. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Zamawiający ustali liczbę punktów przyznaną każdej z ocenianych ofert z dokładnością do 2 miejsc po przecinku (wyliczoną według podanego wzoru liczbę punktów Zamawiający zaokrągli do pełnych setnych części punktu, przy czym końcówki poniżej 0,005 punktu pominie, a końcówki 0,005 punktu i wyższe zaokrągli do 0,01 punktu).
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą ilość punktów.
VIII. Informacje dodatkowe
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) zmiany lub odwołania warunków postępowania;
2) unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
2. Zamawiający poinformuje o wyborze oferty najkorzystniejszej poprzez Platformę zakupową.
3. Załącznikami do niniejszego Zapytania ofertowego i jego integralną częścią są:
1) Załącznik nr 1 - Formularz oferty,

Z up. Burmistrza Miasta
Naczelnik Wydziału
Gospodarki Komunalnej
Dariusz Tabęcki

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
fontanna konserwacja umowa.docx docx 28.58 2018-04-04 10:15:14 Postępowanie
oferta-konserwacja fontanny.docx docx 24.09 2018-04-04 10:15:14 Postępowanie
zapytanie_ofertowe-fotanna.docx docx 32.23 2018-04-04 10:15:14 Postępowanie
fontanna konserwacja umowa.docx docx 28.58 2018-04-04 10:15:14 Przedmiot zamówienia
oferta-konserwacja fontanny.docx docx 24.09 2018-04-04 10:15:14 Przedmiot zamówienia
zapytanie_ofertowe-fotanna.docx docx 32.23 2018-04-04 10:15:14 Przedmiot zamówienia
rostrzygniecieofert.docx docx 14.23 2018-04-10 14:10:54 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2018-04-10 14:11 Julianna Borkowska Wybór najkorzystniejszej oferty

rostrzygniecieofert. [...].docx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Stały dozór techniczny urządzeń fontanny oraz utrzymanie jej w ciągłej sprawności na terenie parku im. Józefa Wybickiego w Nowym Dworze Mazowieckim” opis przedmiotu zamówienia w zapytaniu ofertowym w załączniku

fontanna konserwacja [...].docx

oferta-konserwacja f [...].docx

zapytanie_ofertowe-f [...].docx

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Warunki płatności - przelew 14 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury dostarczonej do siedziby zamawiającego, proszę potwierdzić (0)
2 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 176