W ofercie przesłanej na platformę zakupową należy wpisać wartość brutto za wszystkie materiały biurowe wskazane w formularzu cenowym (1 komplet= wartość brutto wszystkich materiałów biurowych) Natomiast załączony formularz cenowy należy wypełnić zgodnie ze wskazanymi w nim wytycznymi tj. podać cenę netto, wartość netto, stawkę Vat oraz wartość brutto a także łączną wartość netto i wartość brutto wszystkich artykułów.
Wraz z ofertą należy przesłać wypełniony formularz cenowy.
Następuje zmiana warunków postępowania- zmiana asortymentu (przedmiotu zamówienia) w pozycjach 42, 136, 254, 255 w formularzu cenowym. W załączniku następuje zamiana formularza cenowego zawierającego nowe produkty.
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
Ta strona korzysta z plików cookies aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuje” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszym partnerem Google, który może przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego nieposiadającego odpowiedniego poziomu ochrony danych osobowych, w tym w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z powyższym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA mogą uzyskać dostęp do tych danych. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej
Polityce prywatności.
Komunikaty