- Strona główna
- Postępowanie ID 1142139
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1142139 :
ZO/1/RB/25 Wydzielenie powierzchni biurowo – socjalnej w obrębie hali warsztatowej w obiekcie Spółki Komunalnej Żukowo Sp. z o. o. w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Wystawiający
-
UżytkownikDział Zamówień Publicznych
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-07-10 21:40:00
-
Składania2025-07-25 09:00:00
-
Otwarcie ofert2025-07-25 09:30:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu
prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym
organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert
poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może
zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków
na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Zapraszam do złożenia oferty
w postępowaniu o udzielenie zamówienia na wydzielenie powierzchni biurowo –
socjalnej w obrębie hali warsztatowej w obiekcie Spółki Komunalnej Żukowo Sp. z
o. o. w formule „zaprojektuj i wybuduj”
I. OPIS
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem
zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wydzieleniu
pomieszczeń biurowo – socjalnych w obrębie hali warsztatowej w obiekcie Spółki
Komunalnej Żukowo Sp. z o. o. Zakres prac obejmuje: wykonanie trzech
pomieszczeń: dwóch biurowych i jednego socjalnego wraz z wszelkimi niezbędnymi
instalacjami.
Przewidywana
powierzchnia użytkowa:
1) pomieszczenie biurowe 19,71 m2
2) pomieszczenie biurowe 16,24 m2
3) korytarz 21,97 m2
4) pomieszczenie socjalne 18,70
m2
Przewidywana
powierzchnia całkowita – 76,62 m2
Przewidywana
kubatura – 191,55 m3
Zakres
zamówienia obejmuje:
1) Roboty
budowlane i wykończeniowe:
a) Rozbiórki
b) Roboty
murarskie, tynkarskie i naprawa posadzek
c) Montaż
stolarki okiennej i drzwiowej
d) Sufity
e) Ściany
f) Posadzki
2) Roboty
instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne:
a) Instalacja
wody zimnej
b) Instalacja
wody ciepłej i cyrkulacji
c) Instalacja
p. pożarowa
d) Instalacje
kanalizacji sanitarnej
e) Instalacja
C.O.
f) Wentylacja
mechaniczna
g)
Klimatyzacja
3) Roboty
instalacyjne elektryczne:
a) Przyłącze
elektryczne
b) Instalacja
wewnętrzna
c) przyłącze
światłowodu
d) Instalacja
alarmowa przeciwpożarowa
2. Realizacja
inwestycji odbędzie się w dwóch etapach:
Etap I - Opracowanie niezbędnej
dokumentacji z uzyskaniem wszelkich pozwoleń, w tym zmiany sposobu użytkowania
obiektu zgodnie z art. 71 Prawa budowlanego;
Etap II – Realizacja robót
budowlanych wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
Zakres
zamówienia określają:
Załącznik nr 1
– Formularz cenowy,
Załącznik nr 2
– Wzór umowy
Załącznik nr 3
– rzut hali warsztatowej – rys. poglądowy.
3. Zamawiający
wymaga, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca wykonania robót, celem
uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania ofert oraz
zawarcia umowy i wykonania robót budowlanych. Wizje lokalne odbywać się będą w
uzgodnionym z Zamawiającym terminie przy udziale pracownika Zamawiającego. W
celu dokonania wizji Wykonawca zobowiązany jest przesłać zgłoszenie na
email: przetargi@skzukowo.pl.
II. PLANOWANY
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Wykonawca zobowiązuje się
zrealizować zadanie z uwzględnieniem poniższego harmonogramu:
• przedmiot zamówienia określony jako
ETAP I, zostanie zrealizowany w terminie 120 dni kalendarzowych od daty
zawarcia umowy.
• przedmiot zamówienia określony jako
ETAP II, zostanie zrealizowany w terminie 35 dni kalendarzowych od dnia
zakończenia ETAPU I.
2. Terminy mogą ulec zmianie za
obustronną zgodą Wykonawcy i Zamawiającego.
III. OPIS
SPOSOBU OBLICZANIA CENY
1. cenę ofert
należy podać w wartości brutto
2. wszystkie
ceny jednostkowe i wartości określone w “Formularzu cenowym” i ostateczną cenę
oferty należy ustalić w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku.
3. Cena
oferty stanowić będzie ryczałtowe wynagrodzeni Wykonawcy za wykonanie
przedmiotu zamówienia niezależnie od rozmiaru robót budowlanych i innych
świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji.
4. Za
ustalenie ilości robót i innych świadczeń oraz sposobu przeprowadzenia na tej
podstawie kalkulacji ofertowego wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie
Wykonawca.
5. Cena
oferty musi obejmować koszty wszystkich następujących po sobie etapów,
niezbędnych dla zapewnienia zgodności wykonania tych robót, a także z wiedzą
techniczną i budowlaną. Wykonawca względni wszystkie elementy związane z
prawidłową, terminową realizacją przedmiotu zamówienia i odbiorami.
6. Cenę
oferty netto należy powiększyć o należny podatek VAT zgodnie z obowiązującymi
przepisami.
IV. OCENA
OFERT
Zamawiający
dokona oceny ważnych ofert na podstawie kryterium Cena 100%.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt
poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy,
proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus
czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00
do 17:00.
- tel. 22
101 02 02
- e-mail:
cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym
potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie
zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej
mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
|
2025-07-30
14:13:10
|
Dział Zamówień Publicznych |
Informacja
o
unieważnieniu
postępowania
Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
