Zakupowa logo
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
Zakupowa logo
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
  • 11:45:45
    • PL
    • EN
  1. Strona główna
  2. Postępowanie ID 1131349
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Uzyskaj wadium

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie ID: 1131349 : Przeprowadzenie okresowej kontroli rocznej i 5-letniej stanu technicznego budynków w zasobach ZGM w Lubawce

Logo Firmy

Wystawiający

  • Użytkownik
    Maciej Kosal
  • Organizacja
    Gmina Lubawka
  • Oddział
    Zakład Gospodarki Miejskiej
  • Wiadomość do zamawiającego

Terminy

  • Zamieszczenia
    2025-06-20 13:41:00
  • Składania
    2025-06-30 09:00:00
  • Otwarcie ofert
    2025-06-30 09:05:00
  • Tryb
    Zapytanie ofertowe
  • Rodzaj
    Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Opis przedmiotu zamówienia:


1.         Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie okresowej rocznej i 5-letniej  – zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 a i b oraz pkt. 2 ustawy Prawo Budowlane kontroli stanu technicznego budynków będących w zasobach ZGM w Lubawce.

2.         Instalacje gazowe, elektryczne i przewody kominowe nie podlegają kontroli w ramach niniejszego zapytania ofertowego.

3.         Kontroli podlegają:

-      budynki mieszkalne wielorodzinne:

o  komunalne – 71 budynków,

o  budynki wspólnot mieszkaniowych – 139 budynków,

-      budynki gospodarcze – 22 budynki,

-      kaplice cmentarne – 2 budynki,

-      mur cmentarny – 1 obiekt

-      budynek biurowo-magazynowy (siedziba Zakładu Gospodarki Miejskiej) – 1 budynek,

-      budynek dawnej szkoły podstawowej (wyłączony z użytkowania) – 1 budynek,

-      budynki i lokale świetlic wiejskich i domów kultury – 11 budynków i lokali.

Razem 248 obiektów.

4.         W przypadku budynków i lokali świetlic wiejskich i domów kultury należy sporządzić protokół kontroli budynku (4 adresy wskazane w załączniku) i odrębny protokół kontroli lokalu (11 lokali).

5.         W ramach kontroli budynków mieszkalnych należy również przeprowadzić kontrolę budynków i pomieszczeń gospodarczych przynależnych do budynków mieszkalnych (dobudowanych i wolnostojących jeżeli znajdują się na tej samej działce) i opisać je w protokole kontroli budynku mieszkalnego.

6.         Zamawiający wymaga sporządzenia protokołów kontroli w formie papierowej (1 egz.) oraz w formie elektronicznej w formacie pdf i dostarczenia do siedziby Zamawiającego.

7.         Protokoły należy sporządzić według szablonów stanowiących załącznik do niniejszego zapytania ofertowego. Do każdego protokołu należy dołączyć przynajmniej 5 zdjęć przedstawiających zauważone usterki lub braki, wydrukowane w kolorze. Poza ww. dokumentacją fotograficzną Zamawiający wymaga dostarczenia wszystkich wykonanych zdjęć w wersji elektronicznej.

8.         Kontrole stanu technicznego mogą przeprowadzać wyłącznie osoby posiadające uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności i w odpowiednim zakresie.

9.         Osoba dokonująca kontroli będzie zobowiązana do dokonania stosownych wpisów w książkach obiektów budowlanych. Zarządca prowadzi książki obiektów budowlanych dla każdego z wymienionych obiektów w formie papierowej.

10.     Obowiązującym wynagrodzeniem będzie wynagrodzenie ryczałtowe na podstawie przedstawionej oferty niezależnie od liczby lokali mieszkalnych i użytkowych znajdujących się w danym budynku.

11.     Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej na budynkach objętych przedmiotem zamówienia.

12.     Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.


Termin wykonania zamówienia:

Termin wykonania zamówienia: do dnia 14.11.2025 r.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 517 298 167.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki

Nazwa
Rozszerzenie
Rozmiar (kB)
Data publikacji
Źródło
Pobierz
Załącznik nr 1 (oświadczenia) - przeglądy budowlane 5-letnie 2025.docx docx 23.7
2025-06-20 13:41:00
Postępowanie
Załącznik nr 3 (RODO) - przeglądy budowlane 5-letnie 2025.docx docx 24.86
2025-06-20 13:41:00
Postępowanie
Załącznik nr 5 (wzór prot. mur 5-letni) - przeglądy budowlane 5-letnie 2025.pdf pdf 316.53
2025-06-20 13:41:00
Postępowanie
Załącznik nr 6 (wzór prot. gospodarczy 5-letni) - przeglądy budowlane 5-letnie 2025.pdf pdf 416.16
2025-06-20 13:41:00
Postępowanie
Załącznik nr 7 (wzór prot. świetlica) - przeglądy budowlane 5-letnie 2025.pdf pdf 405.19
2025-06-20 13:41:00
Postępowanie
Załącznik nr 8 (wykaz budynków) - przeglądy budowlane 5-letnie 2025.pdf pdf 482.07
2025-06-20 13:41:00
Postępowanie
Ogłoszenie - przeglądy budowlane 5-letnie 2025 - poprawiony.docx docx 43.12
2025-06-25 13:00:15
Postępowanie
Załącznik nr 2 (umowa) - przeglądy budowlane 5-letnie 2025 - poprawiony.docx docx 32.61
2025-06-25 13:00:15
Postępowanie
Załącznik nr 4 (wzór prot. mieszkalny 5-letni) - przeglądy budowlane 5-letnie 2025 - poprawiony.pdf pdf 419.46
2025-06-25 13:00:15
Postępowanie
Załącznik nr 4 (wzór prot. mieszkalny 5-letni) - przeglądy budowlane 5-letnie 2025 - poprawiony.pdf pdf 419.46
2025-06-25 13:08:58
Publiczna wiadomość
Ogłoszenie - przeglądy budowlane 5-letnie 2025 - poprawiony.docx docx 43.12
2025-06-25 13:08:58
Publiczna wiadomość
Załącznik nr 2 (umowa) - przeglądy budowlane 5-letnie 2025 - poprawiony.docx docx 32.61
2025-06-25 13:08:58
Publiczna wiadomość
zestawienie ofert - przeglądy budowlane 5-letnie 2025.pdf pdf 466.18
2025-06-30 10:16:08
Publiczna wiadomość

Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

2025-06-30 10:16:08
Maciej Kosal Szanowni Państwo! Dziękujemy za złożenie ofert. Z załączniku zestawienie złożonych ofert.

Załączniki

  • zestawienie ofert - [...].pdf
2025-06-25 13:15:04
Maciej Kosal Szanowni Państwo! W związku z pojawiającymi się pytaniami do treści zamówienia Zamawiający informuje: Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia kontroli w mieszkaniach i sporządzania odrębnych protokołów kontroli mieszkań. Zalecane jest dokonanie oględzin całego obiektu w takim zakresie, aby możliwe było rzetelne sporządzenie protokołu kontroli, zgodnie z faktycznym stanem technicznym obiektu.
2025-06-25 13:08:58
Maciej Kosal Szanowni Państwo! W sekcji "Załączniki do postępowania" opublikowano poprawione załączniki: Ogłoszenie, Załącznik nr 2 i Załącznik nr 5 - usunięto nieścisłości w zakresie kontroli inst. sanitarnych.
Jednocześnie proszę Wykonawców, którzy złożyli już oferty, o przeanalizowanie swoich ofert i ewentualną korektę, zgodnie z procedurą platformazakupowa.pl

Załączniki

  • Załącznik nr 4 (wzór [...].pdf
  • Ogłoszenie - przeglą [...].docx
  • Załącznik nr 2 (umow [...].docx
2025-06-25 11:32:57
Maciej Kosal Szanowni Państwo! W związku z pojawiającymi się pytaniami do treści zamówienia Zamawiający informuje: Zapis szablonu umowy "Zamawiający zastrzega sobie prawo uzasadnionej rezygnacji z częściowego wykonania prac objętych przedmiotem umowy" - Zamawiający nie przewiduje zmniejszenia ilości obiektów do kontroli o więcej niż 5%.
2025-06-25 11:24:52
Maciej Kosal Szanowni Państwo! W związku z pojawiającymi się pytaniami do treści zamówienia Zamawiający informuje:
Zapis szablonu umowy "Do każdego protokołu Wykonawca dołączy przynajmniej 5 zdjęć przedstawiających zauważone usterki lub braki, wydrukowane w kolorze" należy rozumieć w następujący sposób: protokół ma zawierać załącznik z co najmniej 5 zdjęciami - w przypadku zauważenia uszkodzeń mają być to zdjęcia uszkodzeń; w przypadku braku zauważonych uszkodzeń mają to być ogólne zdjęcia obiektu.
2025-06-25 11:21:58
Maciej Kosal Szanowni Państwo! W związku z pojawiającymi się pytaniami do treści zamówienia Zamawiający informuje:
Przedmiot zamówienia obejmuje art. 62 ust. 1 pkt. 1 a i b i pkt 2 ustawy Prawo Budowlane, tzn. kontrolę polegającą na sprawdzeniu stanu technicznego:
a) elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania
czynników występujących podczas użytkowania obiektu,
b) instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska
oraz sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia.
W razie potrzeby Wykonawca może zmodyfikować szablon protokołu kontroli poprzez dodanie brakujących pozycji protokołu (w porozumieniu z Zamawiającym). Szablon będzie przekazany w wersji edytowalnej.

Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

Import Oferty

Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

  1. Pobierz szablon postępowania
  2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
  3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Ryczałtowa cena jednostkowa za wykonanie kontroli 1 obiektu Ryczałtowa cena jednostkowa za wykonanie kontroli 1 obiektu 248 usługa - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Kursy walut NBP
PLN: 1 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

3 Termin realizacji - Wykonanie prac: do dnia 14.11.2025 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

4 Oświadczenia wykonawcy - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączone oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 1). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

5 Wzór umowy - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączony wzór umowy (Załącznik nr 2). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

6 Klauzula RODO - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączoną klauzulę RODO (Załącznik nr 3). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

7 Polisa OC - Proszę dołączyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

8 Decyzja o nadaniu uprawnień budowlanych - Proszę dołączyć decyzję o nadaniu uprawnień budowlanych osoby skierowanej do przeprowadzenia kontroli (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Pobierz dane

Uwaga

UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

Liczba odsłon strony:
420

Uwaga!

Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
Nie

Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


0

Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

Wiadomość nie zostanie wyslana

Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

Załączniki

Zakupowa
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Instrukcje
  • FAQ
  • Kontakt

Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Akceptuje Odrzuć