- Strona główna
- Postępowanie ID 1131349
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1131349 :
Przeprowadzenie okresowej kontroli rocznej i 5-letniej stanu technicznego budynków w zasobach ZGM w Lubawce
Wystawiający
-
UżytkownikMaciej Kosal
-
Organizacja
-
OddziałZakład Gospodarki Miejskiej
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-06-20 13:41:00
-
Składania2025-06-30 09:00:00
-
Otwarcie ofert2025-06-30 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie okresowej rocznej i 5-letniej – zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 a i b oraz pkt. 2 ustawy Prawo Budowlane kontroli stanu technicznego budynków będących w zasobach ZGM w Lubawce.
2. Instalacje gazowe, elektryczne i przewody kominowe nie podlegają kontroli w ramach niniejszego zapytania ofertowego.
3. Kontroli podlegają:
- budynki mieszkalne wielorodzinne:
o komunalne – 71 budynków,
o budynki wspólnot mieszkaniowych – 139 budynków,
- budynki gospodarcze – 22 budynki,
- kaplice cmentarne – 2 budynki,
- mur cmentarny – 1 obiekt
- budynek biurowo-magazynowy (siedziba Zakładu Gospodarki Miejskiej) – 1 budynek,
- budynek dawnej szkoły podstawowej (wyłączony z użytkowania) – 1 budynek,
- budynki i lokale świetlic wiejskich i domów kultury – 11 budynków i lokali.
Razem 248 obiektów.
4. W przypadku budynków i lokali świetlic wiejskich i domów kultury należy sporządzić protokół kontroli budynku (4 adresy wskazane w załączniku) i odrębny protokół kontroli lokalu (11 lokali).
5. W ramach kontroli budynków mieszkalnych należy również przeprowadzić kontrolę budynków i pomieszczeń gospodarczych przynależnych do budynków mieszkalnych (dobudowanych i wolnostojących jeżeli znajdują się na tej samej działce) i opisać je w protokole kontroli budynku mieszkalnego.
6. Zamawiający wymaga sporządzenia protokołów kontroli w formie papierowej (1 egz.) oraz w formie elektronicznej w formacie pdf i dostarczenia do siedziby Zamawiającego.
7. Protokoły należy sporządzić według szablonów stanowiących załącznik do niniejszego zapytania ofertowego. Do każdego protokołu należy dołączyć przynajmniej 5 zdjęć przedstawiających zauważone usterki lub braki, wydrukowane w kolorze. Poza ww. dokumentacją fotograficzną Zamawiający wymaga dostarczenia wszystkich wykonanych zdjęć w wersji elektronicznej.
8. Kontrole stanu technicznego mogą przeprowadzać wyłącznie osoby posiadające uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności i w odpowiednim zakresie.
9. Osoba dokonująca kontroli będzie zobowiązana do dokonania stosownych wpisów w książkach obiektów budowlanych. Zarządca prowadzi książki obiektów budowlanych dla każdego z wymienionych obiektów w formie papierowej.
10. Obowiązującym wynagrodzeniem będzie wynagrodzenie ryczałtowe na podstawie przedstawionej oferty niezależnie od liczby lokali mieszkalnych i użytkowych znajdujących się w danym budynku.
11. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej na budynkach objętych przedmiotem zamówienia.
12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.
Termin wykonania zamówienia:
Termin wykonania zamówienia: do dnia 14.11.2025 r.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 517 298 167.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
|
2025-06-30
10:16:08
|
Maciej Kosal |
Szanowni
Państwo!
Dziękujemy
za
złożenie
ofert.
Z
załączniku
zestawienie
złożonych
ofert.
Załączniki |
|
2025-06-25
13:15:04
|
Maciej Kosal | Szanowni Państwo! W związku z pojawiającymi się pytaniami do treści zamówienia Zamawiający informuje: Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia kontroli w mieszkaniach i sporządzania odrębnych protokołów kontroli mieszkań. Zalecane jest dokonanie oględzin całego obiektu w takim zakresie, aby możliwe było rzetelne sporządzenie protokołu kontroli, zgodnie z faktycznym stanem technicznym obiektu. |
|
2025-06-25
13:08:58
|
Maciej Kosal |
Szanowni
Państwo!
W
sekcji
"Załączniki
do
postępowania"
opublikowano
poprawione
załączniki:
Ogłoszenie,
Załącznik
nr
2
i
Załącznik
nr
5
-
usunięto
nieścisłości
w
zakresie
kontroli
inst.
sanitarnych. Jednocześnie proszę Wykonawców, którzy złożyli już oferty, o przeanalizowanie swoich ofert i ewentualną korektę, zgodnie z procedurą platformazakupowa.pl Załączniki |
|
2025-06-25
11:32:57
|
Maciej Kosal | Szanowni Państwo! W związku z pojawiającymi się pytaniami do treści zamówienia Zamawiający informuje: Zapis szablonu umowy "Zamawiający zastrzega sobie prawo uzasadnionej rezygnacji z częściowego wykonania prac objętych przedmiotem umowy" - Zamawiający nie przewiduje zmniejszenia ilości obiektów do kontroli o więcej niż 5%. |
|
2025-06-25
11:24:52
|
Maciej Kosal |
Szanowni
Państwo!
W
związku
z
pojawiającymi
się
pytaniami
do
treści
zamówienia
Zamawiający
informuje: Zapis szablonu umowy "Do każdego protokołu Wykonawca dołączy przynajmniej 5 zdjęć przedstawiających zauważone usterki lub braki, wydrukowane w kolorze" należy rozumieć w następujący sposób: protokół ma zawierać załącznik z co najmniej 5 zdjęciami - w przypadku zauważenia uszkodzeń mają być to zdjęcia uszkodzeń; w przypadku braku zauważonych uszkodzeń mają to być ogólne zdjęcia obiektu. |
|
2025-06-25
11:21:58
|
Maciej Kosal |
Szanowni
Państwo!
W
związku
z
pojawiającymi
się
pytaniami
do
treści
zamówienia
Zamawiający
informuje: Przedmiot zamówienia obejmuje art. 62 ust. 1 pkt. 1 a i b i pkt 2 ustawy Prawo Budowlane, tzn. kontrolę polegającą na sprawdzeniu stanu technicznego: a) elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu, b) instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska oraz sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia. W razie potrzeby Wykonawca może zmodyfikować szablon protokołu kontroli poprzez dodanie brakujących pozycji protokołu (w porozumieniu z Zamawiającym). Szablon będzie przekazany w wersji edytowalnej. |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
