Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Roboty instalacjyjne - sanitarne - remonty bieżące, usuwanie awarii

Łukasz Pełka
Starostwo Powiatowe w Świdnicy Oddział: Wydział Inwestycji, Remontów i Przetargów
Termin:
Zamieszczenia : 10-01-2018 10:48:56
Składania : 17-01-2018 13:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE


I ZAMAWIAJĄCY:

Powiat Świdnicki, ul. Marii Skłodowskiej –Curie 7, 58-100 Świdnica

Działając w oparciu o zapisy Regulaminu dotyczącego udzielenia zamówień o wartości do 30 000 Euro proszę o złożenie oferty cenowej na świadczenie usług związanych z wykonaniem robót remontowych w branży sanitarnej w budynkach administrowanych przez Starostwo Powiatowe w Świdnicy, tj. przede wszystkim budynku Starostwa Powiatowego w Świdnicy położonego przy ul. M. Skłodowskiej Curie 7 oraz budynku usytuowanego przy ul. Parkowej 2 w Świdnicy.

(CPV 4545300 7– roboty remontowe i renowacyjne)


II OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Świadczenie usług związanych z wykonaniem robót remontowych w branży sanitarnej w budynkach administrowanych przez Starostwo Powiatowe w Świdnicy, tj. przede wszystkim budynku Starostwa Powiatowego w Świdnicy położonego przy ul. M. Skłodowskiej Curie 7 oraz budynku usytuowanego przy ul. Parkowej 2 w Świdnicy.


III TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Wykonywanie usług następować będzie na zlecenie i stosownie do potrzeb Zamawiającego, począwszy od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2018 r. zgodnie z podpisaną umową, której treść stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Częstotliwość i zakres zlecanych usług wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji (zlecenie) Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się rozpocząć wykonywanie zleconych usług w ciągu 2 dni od złożenia zlecenia przez Zamawiającego, a w przypadkach awarii - niezwłocznie.

IV INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO
Z WYKONAWCAMI ORAZ POZYSKIWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać za pośrednictwem platformy zakupowej, pisemnie lub drogą elektroniczną:
Starostwo Powiatowe w Świdnicy,
ul. Marii Skłodowskiej-Curie 7, 58-100 Świdnica, tel. 74/ 85-00-486,
e-mail: lukasz.pelka@powiat.swidnica.pl.

V OBY PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ
Z WYKONAWCAMI.

1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania oraz w sprawach merytorycznych jest Pan Łukasz Pełka – Dyrektor Wydziału Inwestycji Remontów i Przetargów, tel. 74/ 85-00-486.
2. Wykonawca może się zwrócić pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia:
Kontakt z Zamawiającym:
- za pośrednictwem platformy zakupowej, lub
- drogą elektroniczną - e-mail – lukasz.pelka@powiat.swidnica.pl, lub
- pisemnie na adres: Starostwa Powiatowego w Świdnicy.
VI WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ NA POTWIERDZENIE SPEŁNIENIAWYMAGAŃ jeżeli nie składa oferty przez platformę zakupową:

1. Wypełniony formularz cenowo – ofertowy (załącznik nr 1), zawierający stawkę roboczogodziny kosztorysowej brutto wraz ze wskazanymi w treści oferty cenowej składowymi stawki.

VII MIEJSCE SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ

Ofertę cenową przygotowaną zgodnie z pkt VI niniejszego zapytania należy złożyć:
 za pośrednictwem platformy zakupowej, lub
 w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej–Curie 7, 58-100 Świdnica, w pok. nr 307 lub
 przesłać na adres: Starostwo Powiatowe w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej –Curie 7, 58-100 Świdnica lub
 przesłać faksem lub
 drogą e-mail.

Termin składania ofert ustala się do 17 stycznia 2018 r. do godziny 13.00.

VIII OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

1. O wyborze oferty decydować będzie najniższa cena stawki roboczogodziny kosztorysowej brutto – 100%.
2. Stawkę roboczogodziny kosztorysowej brutto należy przedstawić wraz ze wskazanymi w treści oferty cenowej składowymi stawki.


IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz upływem terminu składnia oferty cenowej.
3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
4. Najkorzystniejsza oferta cenowa, to oferta określająca najniższą stawkę roboczogodziny brutto za świadczenie usług związanych z wykonaniem robót remontowych w branży sanitarnej.
5. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się
o udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.
6. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
7. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.



Załączniki:
1. Oferta cenowa - wzór,
2. Projekt umowy,

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 2 - Umowa.doc doc 59 2018-01-10 10:48:56 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Oferta.doc doc 31.5 2018-01-10 10:48:56 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Umowa.doc doc 59 2018-01-10 10:48:56 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 stawka roboczogodziny brutto stawka roboczogodziny kosztorysowej brutto: ...................... zł, na którą składają się: a) stawka roboczogodziny kosztorysowej netto: ...... zł, b) wskaźnik kosztów pośrednich .... % od (R,S) c) wskaźnik zysku ...... % do (R+Kp(R), S+Kp(S)) 1 rbg. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2635 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 czas reakcji - 2 dni, proszę potwierdzić (0)
2 czas reakcji w przypadku awarii - niezwłocznie, proszę potwierdzić (0)
3 Warunki płatności - przelew 14 dni, proszę potwierdzić (0)
4 warunki umowy - proszę potwierdzić

Załącznik nr 2 - Umo [...].doc

(0)
5 koszt dojazdu w cenie - proszę potwierdzić (0)
6 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 358