- Strona główna
- Postępowanie ID 1087367
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1087367 :
Świadczenie usług w zakresie wynajmu i obsługi toalet przenośnych
Wystawiający
-
UżytkownikArkadiusz Kloskowski
-
Organizacja
-
OddziałReferat Utrzymania Dróg i Terenów Zielonych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-03-31 14:17:00
-
Składania2025-04-07 08:00:00
-
Otwarcie ofert2025-04-07 08:05:00
-
TrybSzacowanie wartości zamówienia
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Pruszcz Gdański zaprasza do składania ofert cenowych na świadczenie usług w zakresie wynajmu i obsługi toalet przenośnych na potrzeby Gminy Pruszcz Gdański
I. Zamawiający:
Gmina Pruszcz Gdański
ul. Zakątek 1, 83-000 Juszkowo
II. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem i obsługa serwisowa przenośnych kabin sanitarnych na potrzeby Gminy Pruszcz Gdański:
a) Zadanie nr 1 - długotrwały wynajem i obsługa serwisowa przenośnych kabin sanitarnych wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1
b) Zadanie nr 2 - krótkotrwały wynajem i obsługa serwisowa przenośnych kabin sanitarnych na każde zlecenie Zamawiającego.
2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z Zamawiającym umowę na warunkach określonych w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 2.
3. Zakres rzeczowy obejmuje:
1) Zadanie nr 1 - Dostarczenie, długotrwały wynajem i obsługa toalet przenośnych typu standard (4 szt.) oraz „VIP” (2 szt.), w terminie od 01.05.2025 roku do 31.12.2025 roku, w przedstawionych lokalizacjach :
a) Park Straszyn - Straszyn ul. Pocztowa (kabina VIP) – 1 szt.
b) Centrum Integracji Społecznej Rekreacji - Straszyn ul. Kwiatowa (kabina VIP) – 1 szt.
c) Park Rekreacji – Straszyn ul. Na Skarpie (kabina standard) – 1 szt.
d) Plac zabaw - Dziewięć Włók (kabina standard) – 1 szt.
e) Plac zabaw - Wojanowo ul. Parkowa (kabina standard) – 1 szt.
f) Teren Rekreacji – Żukczyn ul. Gdańska ( kabina standard ) – 1 szt.
2) Zadanie nr 2 - dostarczenie, krótkoterminowy (jedno dniowy) wynajem toalet przenośnych typu VIP na każde zlecenie Zamawiającego , w terminie od dnia 1.05.2025 r. do 31.12.2025 roku w lokalizacji podanej przez Zamawiającego na terenie Gminy Pruszcz Gdański
III. Termin realizacji zamówienia: od 1.05.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
IV. Kryteria wyboru oferty:
Przy ocenie oferty będą brane pod uwagę następujące kryteria:
Cena – 100%
V. Gwarancja i rękojmia:
Nie dotyczy
VI. Sposób przygotowania oferty:
1. Ofertę cenową należy złożyć przez platformę zakupową OPEN NEXUS.
2. Do oceny ofert Zamawiający weźmie pod uwagę wartości brutto całego przedmiotu zamówienia.
VII. Badanie ofert:
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U.2024.507 ).
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w ust. 1, wykonawca do oferty załącza skan podpisanego przez siebie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
3. W celu ustalenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w ust. 1, Zamawiający najpierw bada tę ofertę Wykonawcy, która została oceniona jako najkorzystniejsza.
4. Jeżeli
wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie złożył
wraz z tą ofertą oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu w formie wskazanej w
pkt 2, Zamawiający wezwie go za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail lub
platformy zakupowej do uzupełnienia braku w terminie
3 dni. Po bezskutecznym upływie ww. terminu Zamawiający odrzuca ofertę
wykonawcy.
5. W toku
badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści
złożonych ofert.
6. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
7. Oferta zostanie odrzucona jeśli:
- jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym,
- Wykonawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub
udzieli niewystarczających
wyjaśnień.
Pouczenie:
Wykonawcy podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024.507 t.j.), którzy w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego podlegają karze pieniężnej w wysokości do 20 000 000 zł, nakładanej w drodze decyzji przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych.
VIII. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć przez platformę zakupową OPEN NEXUS
Termin składania ofert – 5 dni od ukazania się zapytania ofertowego
IX. Informacje dodatkowe:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do
podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcą,
którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena
podana przez Wykonawcę
przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej
oferty Zamawiający zawiadomi elektronicznie wszystkich
Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Wykonawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie w celu zawarcia umowy w formie pisemnej, którą Zamawiający zastrzega pod rygorem nieważności.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia do upływu terminu składania ofert, bez podania przyczyny.
Zamawiający informuje, iż stosownie do treści przepisu art. 70 3 § 1 Kodeksu cywilnego przysługuje mu prawo do zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek ze złożonych ofert.
Do prowadzonego postępowania nie
przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone
w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2024.1320 ).
X. Osoba uprawniona do kontaktów:
Arkadiusz Kloskowski tel. 58 692-94-59
e-mail : akloskowski@pruszczgdanski.pl
Zał. nr 1– opis przedmiotu zamówienia
Zał. nr 2 – projekt umowy
Zał. nr 3 – Wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w pkt. VII pkt 2 niniejszego zapytania ofertowego.
XI. Administrator danych
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, które dane osobowe będą przetwarzane oraz w jakim celu, i jakim sposobem, jest Wójt Gminy Pruszcz Gdański, którego dane kontaktowe są następujące:
− adres korespondencyjny: ul. Zakątek 1, 83-000 Juszkowo
− nr telefonu: 58 692 94 00
− adres e-mail: sekretariat@pruszczgdanski.pl
Inspektor danych osobowych
We wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych, ma Pani/Pan prawo kontaktować się z naszym Inspektorem ochrony danych na adres mailowy: iod@pruszczgdanski.pl
Cel przetwarzania
Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest realizacja umowy lub podjęcie działań przed zawarciem umowy.
Podstawa przetwarzania danych
Pani/Pana dane osobowe przetwarzamy na podstawie zawartej umowy oraz przepisów prawa. Podanie danych jest obowiązkowe w zakresie przepisów prawa oraz umowne w pozostałym zakresie. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie odmowa podpisania umowy.
Okres przechowywania danych
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat, liczone od stycznia roku następnego po rozwiązaniu lub wygaśnięciu umowy, chyba że przepisy przewidują dłuższy okres przechowywania dla tych danych.
Odbiorcy danych:
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są podmioty uprawnione do ujawnienia im danych na mocy przepisów prawa (np. ZUS, Urzędy Skarbowe). Są nimi również podmioty, które świadczą nam usługi (np. banki).
Prawa osób:
Ma Pani/Pan prawo do: ochrony swoich danych osobowych, dostępu do nich, uzyskania ich kopii, sprostowania, prawo do ograniczenia ich przetwarzania oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl).
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-04-07
12:26:25
|
Arkadiusz Kloskowski |
Dzień
dobry,
w
załączeniu
publikuję
wynik
postępowania
ofertowego
na:
Świadczenie
usług
w
zakresie
wynajmu
i
obsługi
toalet
przenośnych
dla
Gminy
Pruszcz
Gdański.Z
poważaniem.
Arkadiusz
Kloskowski.Urząd
Gminy
Pruszcz
Gdański.
Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
