Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Samodzielne wykonanie utrzymania czystości i porządku na przystankach autobusowych

Arkadiusz Kloskowski
Urząd Gminy Pruszcz Gdański Oddział: Referat Gospodarki Komunalnej
Termin:
Zamieszczenia : 04-12-2017 13:26:59
Składania : 11-12-2017 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

I. Gmina Pruszcz Gdański
ul. Wojska Polskiego 30
83-000 Pruszcz Gdański

II. Przedmiot zamówienia:

Samodzielne wykonanie utrzymania czystości i porządku na 112 przystankach autobusowych będących w utrzymaniu Gminy Pruszcz Gdański

1) gotowość techniczna pod numerami telefonu, (wykonawca zobowiązany jest do podania dwóch numerów telefonów pod którymi będzie odbierał polecenia od zamawiającego)
2) opróżnianie i wywóz odpadów z pojemników znajdujących się na terenie przystanków do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych wskazanej w obowiązującym Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego wraz z kosztami ich utylizacji, z częstotliwością dwa razy w tygodniu tj. poniedziałek i czwartek;
3) porządkowanie terenu pasa chodnika na pełnej szerokości , o długości 15 m przed i 15 m za słupkiem przystankowym (znak D-15) , a na przystanku z zatoką na całej długości zatoki oraz terenu pasa chodnika na pełnej szerokości – dla przystanków nie posiadających wiaty przystankowej z częstotliwością dwa razy w tygodniu tj. poniedziałek i czwartek , poprzez zamiatanie powierzchni utwardzonej i grabienie powierzchni gruntowej;
4) porządkowanie terenu pasa chodnika na pełnej szerokości, o długości 15 m przed i 15 m za osią-środkiem wiaty przestankowej, a na przystanku z zatoką na całej długości zatoki oraz terenu pasa chodnika na pełnej szerokości , dojścia do wiaty przystankowej i teren pod wiatą - dla przystanków posiadających wiatę , z częstotliwością dwa razy w tygodniu tj. poniedziałek i czwartek, poprzez zamiatanie powierzchni utwardzonej i grabienie powierzchni gruntowej;
5) porządkowanie terenu pasa bez chodnika o szerokości 3 m liczona od krawędzi jezdni , o długości 15 m przed i 15 m za słupkiem przystankowym (znak D-15) lub osią-środkiem wiaty przystankowej, z częstotliwością dwa razy w tygodniu tj. poniedziałek i czwartek , poprzez zamiatanie powierzchni utwardzonej i grabienie powierzchni gruntowej;
6) na pisemne polecenie Zamawiajacego, w terminach wskazanych w tych poleceniach, czterokrotne koszenie pasa terenu :
a) o szerokości 2 m liczona od zewnętrznej krawędzi chodnika prostopadle do osi drogi , o długości 15 m przed i 15 m za osią – środkiem wiaty przystankowej , a na przystanku z zatoką na długości zatoki oraz dojście do wiaty przystankowej;
b) na szerokosci 2 m liczona od zewnętrznej krawędzi chodnika prostopadle do osi drogi , o długości 15 m przed i 15 m za słupkiem przystankowym (znak D-15) , a na przystanku z zatoką na długości całej zatoki – dla przystanków nie posiadających wiaty przystankowej;
c) terenu pasa bez chodnika o szerokości 2 m liczona od krawędzi jezdni prostopadle do osi drogi , o długości 15 m przed i 15 m za słupkiem przystankowym (znak D-15) ;
7) usuwanie z wiat i słupków przystankowych ogłoszeń, plakatów, rysunków itp. , któych umieszczenie nie było uzgodnione z Zamawiającym, z częstotliwością dwa razy w tygodniu tj. poniedziałek i czwartek;
8) mycie wiat przystankowych szklanych dwa razy w roku, na pisemne polecenie Zamawiającego.
9) w okresie zimowym odśnieżanie, pryzmowanie śniegu i usuwanie lodu tak aby nie stanowiło to utrudnienia i zagrożenia bezpieczeństwa ruchu pasażerów, zapobieganie śliskości przez posypywanie materiałem szorstkim. Pryzmy zalegającego śniegu nie mogą napierać na ściany wiat oraz słupk przystankowe i utrudniać korzystania ze śmietnika:
a) na szerokości 1,5 m,o długości 10 m przed i 10 m za osią – środkiem wiaty przystankowej , a na przystanku z zatoką na długości zatoki oraz dojście do wiaty przystankowej i teren pod wiatą;
b) na szerokosci 1,5 m o długości 10 m przed i 10 m za słupkiem przystankowym (znak D-15) , a na przystanku z zatoką na długości i szerokości całej zatoki – dla przystanków nie posiadających wiaty przystankowej ;
c) terenu pasa bez chodnika o szerokości 1,5 m liczona od krawędzi jezdni , o długości 10 m przed i 10 m za słupkiem przystankowym ( znak D-15);

Wykaz przystanków w załaczniki nr 1.
Szczegóły umowy w załaczniku nr 2.

III. Termin realizacji zamówienia: od 1.01.2018 roku do 31.12.2018 roku

IV. Miejsce świadczenia usługi : Gmina Pruszcz Gdański

V. Kryteria wyboru oferty: cena – 100%

VI. Sposób przygotowania oferty:
1)Przed przystąpieniem do złożenia oferty należy zapoznać się z umową przedstawiona w załączniku nr 1.
2) Ofertę należy złożyć wyłącznie poprzez Platformę Zakupową openNEXUS.
3) do oceny ofert Zamawiający weźmie pod uwagę łączną wartość brutto przedmiotu zamówienia.

VII. Badanie ofert:
1) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Dostawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
2) Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Dostawcy o udzielenie wyjaśnień, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
3) Oferta zostanie odrzucona jeśli:
- jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym,
- Dostawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających wyjaśnień.

VIII. Sposób i termin złożenia oferty:
Sposób: Ofertę należy złożyć wyłącznie za pomocą Platformy Zakupowej Open Nexus.
Termin złożenia oferty do 11.12.2017 roku, do godz. 12.00.

IX. Informacje dodatkowe:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Dostawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Dostawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.
2) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi telefonicznie lub pisemnie wszystkich Dostawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
3) W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Dostawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.
4) Jeżeli Dostawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
5) Zapytania dotyczące zamówienia oraz wszelką korespondencję proszę składać przez Platformę Zakupową openNEXUS.

6) Termin płatności faktury - 14 dni od daty wpływu.


X. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.

XI. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Dostawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.).

XII. Osoby upoważnione do udzielania informacji ze strony Zamawiającego:
Arkadiusz Kloskowski, tel. 58 692 94 59 lub 664 024 384

XIII. W sprawie problemów technicznych związanych z obsługą platformy Open Nexus proszę kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta – tel. 61 6791900.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał. nr 2.pdf pdf 2166.11 2017-12-04 13:26:59 Postępowanie
zal_nr_1.doc doc 99 2017-12-05 08:52:03 Postępowanie
wynik oferty na oczyszczanie przystanków.pdf pdf 249.83 2017-12-29 11:37:49 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2017-12-29 11:39 Arkadiusz Kloskowski Wynik na zapytanie ofertowe dotyczące samodzielnego wykonania utrzymania czystości i porządku na 112 przystankach autobusowych będących na utrzymaniu Gminy Pruszcz Gdański.

wynik oferty na oczy [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Cena jednostkowa ryczałtowa brutto za utrzymanie jednego przystanku autobusowego w czystości i porządku miesięcznie;cena obejmuje wynagrodzenie za czynności określone w § 1 ust. 2 pkt. 3-9 umowy oraz koszty wywozu i utylizacji odpadów - 112 szt. - (0)
2 Cena jednostkowa ryczałtowa brutto za opróżnianie jednego pojemnika znajdującego się w obrębie przystanku autobusowego miesięcznie ; cena obejmuje wynagrodzenie za czynności określone w § 1 ust. 2 pkt. 1 umowy oraz koszty wywozu i utylizacji odpadów - 112 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2904 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
3 Warunki płatności - Termin płatności faktury - 14 dni od daty wpływu. (0)
4 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 197