- Main page
- Proceeding ID 1071310
Bid bond in 2 minutes
Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Proceeding ID: 1071310 :
ZZ-2380-16/25 Świadczenie usług weterynaryjnych dla psów i koni służbowych Policji zachodniopomorskiej oraz usługi podkuwniczej dla koni służbowych
Wystawiający
-
UżytkownikAnna Gulbinowicz
-
Organization
-
Message to the buyer
Terminy
-
Published2025-03-25 15:06:00
-
Placing offers2025-04-02 09:00:00
-
Opening of offers2025-04-02 09:05:00
-
ProcedurePL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
TypeService
Requirements and specifications
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Attachments
Download all attachments
Announcements Send a message to buyer
2025-05-15
15:23:56
|
Anna Gulbinowicz |
Ogłoszenie
o
wyniku
postępowania.
Załączniki |
2025-04-25
12:58:12
|
Anna Gulbinowicz |
Informacja
o
rozstrzygnięciu
postępowania
dla
części
I
Załączniki |
2025-04-23
13:30:05
|
Anna Gulbinowicz |
Zestawienie
ofert
w
cz.II
po
poprawieniu
omyłki
rachunkowej
Załączniki |
2025-04-16
10:44:38
|
Anna Gulbinowicz |
Informacja
o
unieważnieniu
postępowania
dla
części
II
-
XXI.
Załączniki |
2025-04-04
12:31:04
|
Anna Gulbinowicz |
Informacja
o
złożonych
ofertach
po
poprawieniu
omyłki
pisarskiej.
Załączniki |
2025-04-04
11:51:27
|
Anna Gulbinowicz | The message was withdrawn by the Buyer. |
2025-04-02
12:38:25
|
Anna Gulbinowicz |
Informacja
o
złożonych
ofertach
z
dnia
ich
otwarcia
tj.
z
dnia
02.04.2025r.
Załączniki |
2025-04-02
09:00:00
|
Buyer message |
Kwoty
jakie
Zamawiający
zamiera
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia: • Część 1: 80 000,00 zł brutto • Część 2: 25 000,00 zł brutto • Część 3: 6 000,00 zł brutto • Część 4: 4 500,00 zł brutto • Część 5: 30 000,00 zł brutto • Część 6: 25 000,00 zł brutto • Część 7: 6 000,00 zł brutto • Część 8: 4 500,00 zł brutto • Część 9: 7 000,00 zł brutto • Część 10: 12 300,00 zł brutto • Część 11: 8 000,00 zł brutto • Część 12: 7 000,00 zł brutto • Część 13: 7 000,00 zł brutto • Część 14: 6 000,00 zł brutto • Część 15: 4 500,00 zł brutto • Część 16: 20 000,00 zł brutto • Część 17: 8 500,00 zł brutto • Część 18: 5 700,00 zł brutto • Część 19: 4 500,00 zł brutto • Część 20: 150 000,00 zł brutto • Część 21: 35 000,00 zł brutto Razem: 456 500,00 zł brutto |
The message hasn"t been sent
Your message will not be sent. Are you sure you want to quit?
Attachments
