1. Przedmiot zamówienia:
ZADANIE NR 1: Wycinka drzew
̵ roboty przygotowawcze,
̵ dostarczanie sprzętu i narzędzi na koszt własny Wykonawcy do miejsca wycinki,
̵ wycinka drzew przy użyciu podnośnika lub wycinka drzew bez użycia podnośnika,
̵ wywóz transportem własnym Wykonawcy pozyskanego odpłatnie drewna na rzecz Wykonawcy,
̵ odtransportowanie sprzętu i narzędzi,
̵ oczyszczenie terenu po wycince drzew,
̵ zabezpieczenie miejsca wycinki zgodnie z obowiązującymi przepisami.
ZAKRES WYCINKI- 5 SZTUK DRZEW:
L.p. Gatunek Obwód Lokalizacja Uwagi
1. wierzba krucha 305cm pas publicznej drogi gminnej ul. Spokojnej w Rokitnicy (nr 173400G), stanowiącej działkę o numerze ewidencyjnym 259/9,
-
2. jesion wyniosły 175cm pas publicznej drogi gminnej ul. Spokojnej w Rokitnicy (nr 173400G), stanowiącej działkę o numerze ewidencyjnym 259/9
utrudnienie słup energetyczny
3. jesion wyniosły 214cm skarpa rowu melioracyjnego o symbolu R-1 w Borkowie, stanowiącego działkę o numerze ewidencyjnym 62/4
wycinka alpinistyczna (brak dojazdu dla podnośnika koszowego)
4. klon jawor 243cm skarpa rowu melioracyjnego o symbolu R-1 w Borkowie, stanowiącego działkę o numerze ewidencyjnym 62/4
wycinka alpinistyczna (brak dojazdu dla podnośnika koszowego)
5. topola kanadyjska 285cm działka gminna o numerze ewidencyjnym 64/2 w Juszkowie (pomiędzy budynkami przy ul. Raduńskiej 65 i 67),
utrudnienie linia energetyczna, płot, budynki w pobliżu
ZADANIE NR 2: Zabiegi w koronie drzew:
̵ roboty przygotowawcze,
̵ dostarczanie sprzętu i narzędzi na koszt własny Wykonawcy do miejsca wykonywanej usługi,
̵ usunięcie gałęzi obumarłych i nadłamanych lub gałęzi w celu utrzymania uformowanego kształtu korony drzewa przy użyciu podnośnika lub bez użycia podnośnika,
̵ usunięcie i odwiezienie transportem własnym Wykonawcy uzyskanych na rzecz Wykonawcy gałęzi i konarów,
̵ odtransportowanie sprzętu i narzędzi,
̵ oczyszczenie terenu po wykonaniu usługi,
̵ zabezpieczenie miejsca wykonywanych usług zgodnie z obowiązującymi przepisami.
ZAKRES PRAC – 26 SZTUK DRZEW:
L.p. Ilość, gatunki i lokalizacja Uwagi
1. 1 sztuka drzewa gatunku jesion wyniosły oraz 1 sztuka 4 piennego drzewa gatunku topola kanadyjska przy drodze gminnej w miejscowości Mokry Dwór stanowiącą działkę o numerze ewidencyjnym 9/3 (jesion) i 9/7 (topola) -
2. 1 sztuka drzewa gatunku wierzba krucha w pasie ul. Różanej w Wiślince, stanowiącej działkę o numerze ewidencyjnym 132 -
3. 3 sztuki drzew gatunku jesion wyniosły z działki gminnej zagrażające posesji położonej przy ul. Mostowej 3 w Wiślinie, a rosnące na terenie działki gminnej o numerze ewidencyjnym 32/6 przycinka alpinistyczna (brak dojazdu dla podnośnika koszowego)
4. 4 sztuk drzew gatunku lipa szerokolistna rosnące na placu zabaw w Roszkowie przy ul. Lipowej, stanowiącego działkę o numerze ewidencyjnym 124 -
5. 8 sztuk drzew gatunku lipa drobnolistna oraz 1 sztuki drzewa gatunku klon zwyczajny przy Mediatece w Straszynie, przy ul. Dworcowej 6a, stanowiącej działkę o numerze ewidencyjnym 91/11 -
6. 7 sztuk drzew gatunku wierzba krucha przy chodniku przy ul. Raciborskiego w Rotmance, stanowiącego działkę o numerze ewidencyjnym 530/6.
-
UWAGA:
1. Drzewa rosnące na terenie nieruchomości będących własnością Gminy stanowią własność Gminy Pruszcz Gdański. Wykonawca zobowiązuje się do zakupu uzyskanego w wyniku wycinki drewna po cenie ustalonej przez uprawnionego brakarza tj. brutto 3 972,87 zł .
Sortyment Ilość:
WC3 jesion wyniosły 3,67m3
S4 jesion wyniosły 3,83m3
S4 klon jawor 3,64m3
S4 wierzba krucha 1,00m3
S4 topola kanadyjska 3,32m3
S4 lipa drobnolistna 0,8m3
S4 klon zwyczajny 0,15m3
M2 jesion wyniosły 0,3m3
M2 topola kanadyjska 0,2m3
M2 wierzba krucha 0,3m3
M2 lipa drobnolistna 1,2m3
M2 klon zwyczajny 0,1m3
2. Zakup drewna przez Wykonawcę następuje z chwilą wycinki.
3. Ustaloną cenę za zakup drewna Wykonawca jest zobowiązany wpłacić na rachunek bankowy Gminy nr 94 8335 0003 0116 5885 2000 0001 w terminie 14 dni od otrzymania faktury przez Wykonawcę.
4. Za dzień zapłaty uznaje się dzień, w którym następuje wpływ środków na rachunek bankowy Gminy.
5. Fakturę za sprzedaż drewna Gmina wystawi Wykonawcy po podpisaniu protokołu odbioru usług określonych w zleceniu jednostkowym.
2. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do 15-12-2017r.
3. Osoba wyznaczona do kontaktów ze strony Zamawiającego:
Marta Rolska tel. (58) 692 94 61
4. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena zamówienia (wartość brutto wyrażona w zł). Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę (tj. ofertę z najniższą ceną).
5. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji ofertowej:
1. Cena winna być wyrażona w złotych polskich.
2. Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia i określenia wartości we wszystkich pozycjach formularza cenowego. Oferta z niekompletnym formularzem cenowym nie będzie brana pod uwagę podczas oceny ofert.
6. Miejsce i termin złożenia oferty: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus Spółka z o.o. (www.platformazakupowa.pl).
Ofertę należy złożyć do dnia 29.11.2017r. do godz. 10:00
7. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Wykonawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Wykonawca zostanie poinformowany o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
8. Oferta powinna zawierać:
1. wypełniony za pośrednictwem platformy Open Nexus Spółka z o.o. formularz cenowy;
2. kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji działalności gospodarczej;
3. oświadczenie o posiadaniu wiedzy i doświadczenia tj. - wykaz usług wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane (załącznik nr 1);
4. kopie dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie OC.
9. Pozostałe informacje:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) zmiany lub odwołania niniejszego ogłoszenia;
b) zmiany warunków lub terminów prowadzonego postępowania ofertowego;
c) unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także pozostawienia postępowania bez wyboru oferty;
2. Oferty niekompletne nie będą brane pod uwagę podczas oceny ofert.
Komunikaty