- Strona główna
- Postępowanie ID 1064213
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1064213 :
Przeglądy budynków stanowiących własność Gminy Kępno
Wystawiający
-
UżytkownikRobert Kula
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-02-17 19:39:00
-
Składania2025-03-10 10:10:00
-
Otwarcie ofert2025-03-10 10:15:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
1. Przedmiot zamówienia dotyczy przeprowadzenia oceny stanu technicznego obiektów, dla których wymagane jest przeprowadzenie takiej oceny zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rocznych oraz pięcioletnich przeglądów stanu technicznego obiektów budowlanych będących w zasobie Gminy Kępno zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r., poz. 725 ze zmianami).
3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przeglądów stanu technicznego obiektów, a także przegląd przewodów kominowych, gazowych elektrycznych itp.
4. Wykaz obiektów budowlanych objętych niniejszym zamówieniem przedstawiony został w załączniku nr 1 - Formularz ofertowy.
5. Wykonawca do realizacji usługi wykorzysta własny sprzęt oraz urządzenia.
6. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wpisów do książek obiektów budowlanych.
W przypadku braku książki dla któregoś z obiektów Wykonawca musi założyć nową książkę obiektu.
7. Wykonawca z przeprowadzonych przeglądów poszczególnych budynków sporządzi protokół w wersji papierowej wraz z dokumentacją fotograficzną na przenośnym nośniku danych (płyta CD/DVD lub pendrive).
8. Wykonawca poinformuje osobę odpowiedzialną ze strony Zamawiającego o wszelkich zauważonych podczas przeglądów nieprawidłowościach, które mogłyby spowodować awarię, a w przypadku zauważenia dysfunkcji - wstępne oszacowanie kosztów naprawy.
9. Zalecenia ujęte w protokołach sporządzonych w toku kontroli powinny być sformułowane w układzie zhierarchizowanym określającym stopień pilności i rygor czasowy ich wykonania. Zalecenia te powinny obejmować zasady postępowania zmierzające do wykonania niezbędnych napraw, zakładających utrzymanie budynku w dobrym stanie technicznym lub wskazujących na konieczność wykonania opracowań dodatkowych, szczegółowych, potrzebnych dla rozpoznania zjawisk wykraczających poza zakres przeglądu technicznego.
10. Termin realizacji zamówienia: do 10 dni od daty otrzymania pisemnego zlecenia.
11. Termin przekazania dokumentacji: w terminie 4 dni od dnia zakończenia czynności.
12. Podstawą do zapłaty wynagrodzenia będzie prawidłowo wystawiona faktura. Podstawą wystawienia faktury będzie protokół zdawczo - odbiorczy otrzymania protokołów z przeprowadzonych kontroli stanu technicznego obiektów wraz z dokumentacją fotograficzną podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego. Zapłata za wykonane przeglądy nastąpi w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury.
13. Ceny jednostkowe przedstawione w Formularzu ofertowym są niezmienne przez cały okres realizacji zamówienia.
14. Przedstawione ceny muszą uwzględniać wszelkie koszty niezbędne do terminowego i prawidłowego wykonania usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, w tym inne opłaty i podatki.
15. Rozliczenie nastąpi według faktycznie wykonanej usługi na podstawie ilości i ceny jednostkowej netto przedstawionej w ofercie.
16. Dokumenty wymagane do złożenia wraz z ofertą:
a. Formularz ofertowy,
b. Wykaz cenowy,
c. Aktualne uprawnienia.
17. Wykonawca składa ofertę w postaci skanów dokumentów, o których mowa w pkt 16. Wyjątek stanowi Wykaz cenowy, który należy uzupełnić i dołączyć wraz z ofertą w formacie .xlsx.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-03-10
10:33:49
|
Robert Kula |
INFORMACJA
Z
OTWARCIA
OFERT
Załączniki |
2025-03-04
09:10:37
|
Robert Kula | Zamawiający informuje, że ostatnia zmiana wprowadzona w dniu 2025-02-25 14:25:47 jest ostateczna. |
2025-02-25
14:25:47
|
Robert Kula |
Aktualizacja
treści
zapytania
ofertowego.
Zamawiający
pracuje
nad
kolejnymi
zmianami
w
treści
zapytania
ofertowego.
(oczywiście
zmiana
polegać
będzie
na
zwiększeniu
ilości
budynków
a
nie
na
zmianie
obecnej
treści).
Załączniki |
2025-02-24
15:47:11
|
Robert Kula |
Aktualizacja
treści
zapytania
ofertowego. Zamawiający pracuje nad kolejnymi zmianami w treści zapytania ofertowego. (oczywiście zmiana polegać będzie na zwiększeniu ilości budynków a nie na zmianie obecnej treści). Załączniki |
2025-02-24
15:41:23
|
Robert Kula |
1.
jaka
jest
ilość
punktów
pomiarowych
w
poszczególnych
obiektach? Zamawiający nie posiada dokładnych danych wskazujących ilość punktów pomiarowych. 2. Czy jest możliwość uzyskania powierzchni użytkowej dla każdego obiektu? W aktualizacji zapytania udostępniono częściowe informacje w zakresie powierzchni. 3. Czy wyniki z przeglądów rocznych i pięcioletnich mogą być stworzone na jednym protokole? Proszę o przygotowanie dwóch odrębnych protokołów dla każdego budynku. |
2025-02-20
11:43:24
|
Robert Kula |
1.jaka
jest
ilość
przewodów
kominowych
w
poszczególnych
obiektach? Zamawiający nie posiada w tym zakresie jednoznacznej informacji, ile przewodów kominowych znajduje się w danym budynku. 2. prosimy o sprecyzowanie, które obiekty mają zostać objęte przeglądem rocznym, a które przeglądem 5-letnim? Wszystkie przedstawione w wykazie budynki wymagają przeprowadzenia przeglądów rocznych i pięcioletnich. 3. do dokumentów nie załączono wykazu cenowego, czy zatem wykonawca ma złożyć ofertę na własnym wykazie cenowym, czy Państwo udostępnią taki wykaz cenowy? Do zapytania ofertowego załączono Formularz ofertowy-Gmina Kępno w formacie Excel. Wartość oferty dla wszystkich obiektów należy również wpisać na Platformie Zakupowej. 4. Czy poprzednia kontrola przewodów kominowych dla budynków objętych postępowaniem odbywała się za pośrednictwem wpisów w CEEB? Wykonawca zobowiązany jest ująć w ofercie wpisanie przewodów kominowych do CEEB. 5. Czy przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie pomiarów elektrycznych ? Należy przeprowadzić pomiary elektryczne dla wszystkich obiektów. 6. Czy Zamawiający oczekuje wykonania przeglądów 5-letnich na wszystkich obiektach obejmujących swym zakresem również przeglądy coroczne ? Wszystkie przedstawione w wykazie budynki wymagają przeprowadzenia przeglądów rocznych i pięcioletnich. 7. chciałem zapytać czy w zakresie przeglądów jest wykonanie pomiarów elektrycznych i protokołów kominiarskich Oferta winna uwzględniać przeprowadzenie pomiarów elektrycznych i protokołów kominiarskich dla wszystkich obiektów wymienionych w wykazie. Jednocześnie informuję, że zamawiający zaktualizuje wykaz budynków w zakresie zwiększenia ilości obiektów budowlanych. Zwiększony zakres obejmuje wykonanie przeglądów rocznych i pięcioletnich. Zwiększony zakres zostanie przesłany odrębna wiadomością. |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
