- Strona główna
- Postępowanie ID 1039583
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
PZP.271.63.GKE.2024 Usługa kontroli eksploatacji i zużycia energii elektrycznej w zakresie oświetlenia ulicznego oraz obiektów będących własnością Miasta Radlin na 2025 rok
Wystawiający
-
UżytkownikZamówienia Publiczne
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-19 09:39:00
-
Składania2024-12-27 08:00:00
-
Otwarcie ofert2024-12-27 08:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Usługa kontroli eksploatacji i zużycia energii elektrycznej w zakresie oświetlenia ulicznego oraz obiektów będących własnością Miasta Radlin na 2025 rok
1. Opis przedmiotu zamówienia: Usługa kontroli eksploatacji i zużycia energii elektrycznej w zakresie oświetlenia ulicznego oraz obiektów będących własnością Miasta Radlin na 2025 rok.
2. Inwestor: Miasto Radlin, ul. Rymera 15, 44-310 Radlin
3. Zamówienie w szczególności obejmuje:
4. Zakres obowiązków.
1) Obiekty miejskie:
a) Dokonywanie analizy zużycia energii elektrycznej na wszystkich (83) punktach poboru energii – obiektów Gminnych z podziałem na obiekty (liczniki), okresy rozliczeniowe, jednostki organizacyjne, typy obiektów, grupy taryfowe, co należy przedstawić w rozbiciu na okresy rozliczeniowe i rozliczenie roczne (kilkuletnie) indywidualne dla każdego punktu poboru (obiektu – licznika);
b) Kontrola - sprawdzanie wystawionych faktur za energię elektryczną wystawionych przez dostawcę i sprzedawcę energii pod względem zgodności i wartości wystawionych faktur, sprawdzanie zgodności ze zużyciem;
c) Wykonywanie pomiarów parametrów zasilania, monitorowanie mocy biernej, a w uzasadnionych sytuacjach wykonanie urządzeń do kompensacji mocy biernej (wykonanie pomiarów, analiz, dobór dławików, kondensatorów (materiał zakupiony przez zamawiającego);
d) Kompensacji mocy biernej pojemnościowej – pomiary parametrów zasilania, zakup, montaż wykonanie kompensacji (całość koszt wykonawcy) – dla 3 obiektów usytuowanych w Radlinie: na Placu Olimpijczyków i w Parku Jordanowskim
e) Korygowanie nieprawidłowości w przypadku wystawiania faktur niezgodnych z rzeczywistym zużyciem, lub błędnymi fakturami (korekty faktur).Faktury dystrybucyjne dostępne poprzez stronę e-bok Tauron i u płatników, faktury sprzedażowe u płatników;
f) Wykonywanie oględzin (kwartalnych) i przeglądów (rocznych) układów kompensacji mocy biernej, zabudowanych na obiektach miejskich (budynek A i C UM Radlin, SP3 , Świetlica Środowiskowa, przepompownia Napierskiego, budynek OPS, Straży Miejskiej), bieżące ich monitorowanie przez stronę elicznik, w uzasadnionych przypadkach ich przełączanie, korygowanie mocy;
g) Dobór wielkości mocy umownych, przyłączeniowych dla wszystkich obiektów, planowanie - zamawianie mocy umownych dla obiektów w taryfie C21 dobór taryf dystrybucyjnych mających wpływ na ograniczenia kosztów energii.
2) Oświetlenie ulic.
a) Dokonywanie analizy zużycia energii elektrycznej na 56 (+1 ryczałt) punktach zapalania (stacjach) oświetlenia ulic z przedstawieniem zużycia energii dla poszczególnych punktów poboru z uwzględnieniem mocy zainstalowanych, czasów świecenia, redukcji mocy - dla stacji z reduktorami. Rozliczenie powinno zawierać przedstawienie dla każdego punktu i obejmuje analizę: czasu świecenia, mocy wynikającej ze zużycia energii w wysokiej i niskiej taryfie, stosunku taryf oraz sumaryczną moc dla wszystkich punktów za dany okres rozliczeniowy. Powyższe należy przedstawić w rozbiciu na okresy rozliczeniowe I rozliczenie roczne (kilkuletnie) dla każdego punktu zapalania z osobna i całego miasta sumarycznie;
- Potwierdzanie zgodności wystawionych faktur z odczytami liczników i zgodnością z umowami na sprzedaż i dystrybucję energii.
- Korygowanie nieprawidłowości w przypadku wystawiania faktur niezgodnych z rzeczywistym zużyciem, lub błędnymi fakturami (korekty faktur). W przypadku stwierdzenia zawyżonego zużycia, niezgodnego z zainstalowanymi mocami, należy dokonać zgłoszenia do TNT w celu ich wyeliminowania.
- Faktury dystrybucyjne dostępne poprzez stronę e-bok Tauron, faktury sprzedażowe u płatników.
b) Regulacja sterowników - CPA i microBlue, nastawy do uzgodnienia z zamawiającym:
- 2 razy w roku z przedstawicielem TAURON Dystrybucja,
- 1 razy w roku samodzielnie, w terminach uzgodnionych z przedstawicielem miasta,
- dodatkowe regulacje wynikające z nieprawidłowej pracy – awarii sterowników.
W tym zakresie Zamawiający wymaga gotowości do podjęcia interwencji 24h/dobę, na telefoniczne wezwanie zamawiającego. W tracie regulacji kontrola wielkości zabezpieczeń, opisane i uzgodnione z TAURON Dystrybucja.
c) Nocne objazdy oświetlenia z przedstawicielem Zakładu Energetycznego 1 raz na kwartał, obejmujące co najmniej 50% wszystkich opraw oświetleniowych będących na terenie gminy, z przedstawieniem raportu w formie pisemnej z podaniem nazw skontrolowanych ulic i ilości opraw na ulicy świecących i nieświecących. Wszystkie nieświecące oprawy należy wpisać do systemu zgłoszeń LIGHTBOX;
d) Nocne kontrole - pomiary prawidłowości pracy wszystkich reduktorów mocy (w trybie redukcji) i stacji z redukcją mocy, w porozumieniu i za zgodą Tauron Dystrybucja, 1 raz na kwartał, wraz z przedstawieniem raportu w formie pisemnej z podaniem:stanu pracy urządzeń reduktorów mocy (pomiary napięć). Dostęp do reduktorów znajdujących się w stacjach transformatorowych Wykonawca uzgadnia we własnym zakresie z Tauron Dystrybucja;
e) Wykonanie pomiarów obciążeń, mocy czynnej, biernej, szafek oświetleniowych w których zostały zabudowane reduktory mocy, w przypadku przekroczenia obciążenia z powodu nadmiernego zużycia mocy biernej, zabudowa kompensacji mocy biernej;
W przypadku wprowadzenia przez Tauron opłat za moc bierną indukcyjną i pojemnościową, zabudowa kompensacji mocy biernej na max 3 obwodach oświetleniowych będących własnością miasta.
f) Usuwanie bieżących awarii reduktorów mocy, zgłaszane przez służby ZE, lub stwierdzone po odczytach liczników lub kontrolach nocnych. Obecnie na terenie gminy jest 15 punktów zapalania (stacji) z 22 reduktorami mocy. Zakup materiałów potrzebnych do wykonania naprawy leży po stronie wykonawcy, za wyjątkiem fizycznego uszkodzenia/zniszczenia reduktora, wypalenia całego reduktora;
g) Rejestracja parametrów pracy oświetlenia w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości na danym oświetleniu (dotyczy oświetlenia z redukcją i bez redukcji);
W stacjach ze zdalnym odczytem liczników, monitorowanie pracy oświetlenia przez stronę elicznik.
h) Kontrole inspekcyjne nad wykonawcą świadczącym usługi w zakresie eksploatacji oświetlenia ulic, bezpośredniezgłaszanie ewentualnych nieprawidłowości w pracy urządzeń, wynikającej z kontroli inspekcyjnej, do Tauron Dystrybucja, z jednoczesnym powiadomieniem zamawiającego;
W tym zakresie Zamawiający wymaga gotowości do podjęcia interwencji 24h/dobę, na telefoniczne wezwanie.
i) Systematyczna aktualizacja opracowania graficznego (na mapie sytuacyjnej) i inwentaryzacji oświetlenia ulicznego z oznaczeniem typu opraw, istniejących podziałów sieci, mocy stacji, stanu majątkowego, prawidłowości zużycia energii (mocy zainstalowanej z danego punktu zapalania oświetlenia);
j) Pomiary elektryczne niezbędne do zgłaszania obiektów do odbioru, ich zgłaszanie w przypadkach zmian: układów pomiarowych, typów zasilania (1 faz, 3faz), mocy zainstalowanych, rozdziału;
k) Po wymianie opraw sodowych na oprawy LED (program rozświetlamy Polskę), zmiany układów zasilania w istniejących szafkach oświetleniowych wyposażonych w reduktory mocy, w tym odłączenie reduktorów, przełączanie obwodów, przeniesienie i ich zabudowa na innym obwodach (punktach zapalania), dostosowanie redukcji do nowego układu sieci.
(Wykaz obiektów stacji oświetleniowych znajduje się w załącznikach do postępowania).
5. Istotne warunki realizacji zamówienia:
1)
Termin
wykonania przedmiotu zamówienia: od
dnia 01
stycznia 2025
r. do
dnia
31 grudnia 2025
r. ;
2) Istotne elementy postępowania zostały określone we wzorze umowy;
3) Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy;
4) Kryterium oceny: Cena 100%,
5) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych;
6) Warunki udziału w postępowaniu:
- Zdolność techniczna;
Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że:
posiada doświadczenie w eksploatacji oświetlenia ulicznego oraz nadzorze nad prawidłowością pracy/eksploatacji oświetlenia ulicznego. Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że wykonał okresie ostatnich trzech lat minimum dwie usługi (w okresie 12 miesięcy każda) w zakresie eksploatacji oświetlenia ulicznego oraz nadzorze nad prawidłowością pracy oświetlenia ulicznego, a w szczególności analizę zużycia energii, kontroli i monitorowanie prawidłowości pracy oświetlenia ulicznego.
- Na potwierdzenie należy dołączyć wykaz świadczonych w ostatnich trzech latach usług w zakresie eksploatacji oświetlenia ulicznego oraz nadzorze nad prawidłowością pracy oświetlenia ulicznego, a w szczególności analizę zużycia energii, kontroli i monitorowanie prawidłowości pracy oświetlenia ulicznego.
- Zdolność zawodowa;
Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że:
a) dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
b) posiada kwalifikacje SEP grupa E i D do 1 kV; do obsługi, konserwacji, remontu montażu, kontrolno-pomiarowym w zakresie sieci oświetlenia ulicznego, urządzeń i instalacji elektroenergetycznych do 1 kV.
- Na potwierdzenie należy dołączyć kopię uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
- Na potwierdzenie należy dołączyć kopię kwalifikacji SEP grupa D i E do 1 kV do obsługi, konserwacji, remontu montażu, kontrolno-pomiarowym w zakresie sieci oświetlenia ulicznego, urządzeń i instalacji elektroenergetycznych do 1 kV;
8) Wykonawca dołącza wypełnioną Propozycję cenową.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 32/4590219
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?