- Strona główna
- Postępowanie ID 1037268
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Zapytanie ofertowe nr ZSS-XVI.271.6.2024 dotyczące wyboru wykonawcy usługi: wykonanie spersonalizowanych gadżetów promocyjnych do Centrum Profilaktyki Świt w Poznaniu
Wystawiający
-
UżytkownikRenata Lewicka
-
Organizacja
-
OddziałWydział Zdrowia i Spraw Społecznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-13 14:37:00
-
Składania2024-12-20 23:59:00
-
Otwarcie ofert2024-12-21 00:04:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
ZAPYTANIE OFERTOWE nr ZSS-XVI.271.6.2024
dotyczące wyboru wykonawcy usługi: Wykonanie
spersonalizowanych gadżetów promocyjnych do Centrum Profilaktyki Świt w Poznaniu.
Procedura
prowadzona zgodnie z zasadą zapytania ofertowego oraz zarządzeniem Nr 44/2023/K
PREZYDENTA MIASTA POZNANIA z dnia 05.10.2023 r.
I. Zamawiający
Miasto Poznań
Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
ul. 3 Maja 46
61-728 Poznań
NIP: 209 000 14 40
Data publikacji
13 grudnia 2024 roku
Tryb udzielenia zamówienia
Zamówienie udzielone jest zgodnie z
zasadą zapytania ofertowego i nie podlega przepisom ustawy Prawo Zamówień
Publicznych. Niniejsze zapytanie jest dostępne na stronie internetowej: https://www.platformazakupowa.pl
II.
Opis przedmiotu zamówienia
Kod
główny CPV:
79340000-9 Usługi reklamowe i marketingowe.
IIII. Przedmiot zamówienia
Wykonanie spersonalizowanych materiałów reklamowych i
promocyjnych (gadżety, artykuły na zamówienie) do Centrum
Profilaktyki Świt w Poznaniu.
Szczegółowa specyfikacja zamówienia, służąca do wyceny zakresu prac stanowi
załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Centrum Profilaktyki „Świt”, to nowe miejsce na mapie Poznania. Jego
działalność będzie oparta na funkcjonowaniu trzech różnych punktów w ramach
kompleksu zabudowań targowiska na Świcie. Centrum będzie służyło osobom, które
potrzebują wsparcia w zakresie wyjścia z uzależnień oraz oferowało
działania profilaktyczne w tym zakresie. To również miejsce, które będzie
wspierało dzieci dotknięte FAS lub mające zaburzenia integracji sensorycznej, a wymagające
rehabilitacji ruchowej. Centrum będzie promowało zdrowy tryb życia.
Centrum Profilaktyki Świt będzie miejscem wsparcia, terapii osób z
uzależnieniami, przestrzenią konsultacji, szkoleń, warsztatów i spotkań,
miejscem przyjaznym dla mieszkańców i mieszkanek, w tym również dzieci i
młodzieży, miejscem dostępnym, otwartym na inicjatywy organizacji
pozarządowych.
IV. Warunki udziału oraz wykluczenia z udziału w postępowaniu
a) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie podmioty, które
realizują usługi tożsame z przedmiotem zapytania ofertowego.
b) Z możliwości składania ofert wyklucza się Oferentów, którzy są
podmiotem powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez
powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między
Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu
Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności
związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą,
polegające w szczególności na:
a.
uczestniczeniu spółce jako wspólnik
spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b.
posiadaniu co najmniej 10 %
udziałów lub akcji,
c.
pełnieniu funkcji członka organu
nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d.
pozostawaniu w związku małżeńskim,
w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa
drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku
przysposobienia, opieki lub kurateli.
c) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy nie
podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022
r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z
2023 r. poz. 129, 185.).
V. Opis sposobu przygotowania oferty
1.
Niniejsze postępowanie prowadzone
jest w języku polskim.
2.
Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty
związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
3.
Oferta i wszystkie inne wymagane
oświadczenia muszą być złożone poprzez wypełnienie interaktywnego formularza
poniżej.
4.
Każdy Wykonawca może złożyć tylko
jedną ofertę w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe.
5.
Wykonawcy składają ofertę zgodnie
ze wszystkimi wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym.
6.
Za kompletność oferty odpowiada
Oferent.
7.
Opis sposobu obliczenia ceny
oferty:
a) Cena netto + podatek VAT =
cena brutto,
b) Cena podana w formularzu
musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie
koszty towarzyszące, konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu
realizacji zamówienia i uwzględniać wszystkie czynności związane z prawidłową
i terminową realizacją zamówienia.
c) Ostateczna cena
zadeklarowana w ofercie musi zawierać prawidłową stawkę podatku VAT oraz musi
być wyrażona w złotych z dokładnością do setnych części złotego, tj. do
drugiego miejsca po przecinku.
d) Zamawiający dysponuje kwotą 50 000,00 zł netto
VI. Kryteria oceny ofert
cena – 100 % (100 pkt)
VII. Miejsce
i termin składania oferty cenowej
Ofertę należy złożyć poprzez stronę internetową https://www.platformazakupowa.pl do 20 grudnia 2024 r. Podpisanie umowy nastąpi w roku 2024, natomiast jej realizacja nastąpi na początku roku 2025.
VIII. Zasady
płatności
Płatność
w terminie do 21 dni od daty dostarczenia do Urzędu Miasta Poznania prawidłowo
wystawionej faktury.
IX. Informacje dotyczące
przetwarzania danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO,
informuję, iż:
1. Administratorem danych osobowych
jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841
Poznań.
2. Wyznaczono inspektora ochrony
danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub
pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.
3. Pani/Pana dane osobowe będą
przetwarzanie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z wykonaniem
zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy
o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku z
przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, którego wartość jest
mniejsza niż 130 000,00 złotych.
4. Dane po zrealizowaniu celu, dla
którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i
przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących
archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
5. Osoby, których dane dotyczą,
mają prawo do:
a) dostępu do swoich danych
osobowych
b) żądania sprostowania danych,
które są nieprawidłowe
c) wniesienia sprzeciwu wobec
przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób,
których dane są przetwarzane
d) żądania usunięcia danych, gdy:
- dane nie są już niezbędne do celów, dla
których zostały zebrane
- dane przetwarzane są niezgodnie z prawem
- po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują
nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania
e) żądania ograniczenia
przetwarzania, gdy:
- osoby te kwestionują prawidłowość danych
- przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby
te sprzeciwiają się usunięciu danych
- Administrator nie potrzebuje już danych
osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane
dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń
6. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia
skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych
Osobowych.
7. Podanie danych osobowych jest
dobrowolne, jednakże jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia, którego wartość jest mniejsza niż 130 000,00 zł netto. Niepodanie
danych będzie skutkowało brakiem możliwości uczestnictwa w ww. postępowaniu.
8. Dane osobowe nie będą
przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym
przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
X. Oświadczenie o wypełnieniu
obowiązków informacyjnych RODO
Złożenie
oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że wypełnił
obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia o
ochronie danych osobowych RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe
bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie
zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
XI. Oświadczenie o niepodleganiu
wykluczeniu w zw. z agresją na Ukrainę
Złożenie
oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że nie
podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 9 w zw. z ust. 1 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
XII. Oświadczenie
o braku powiązań kapitałowych i osobowych.
Złożenie
oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, o braku
powiązań kapitałowych i osobowych.
Zgodnie z
art. 233 § 1 i § 6 kodeksu karnego, za składanie fałszywych oświadczeń
zawierających nieprawdę lub zatajających prawdę, mających służyć za dowód w
postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie
ustawy, grozi odpowiedzialność karna w wymiarze od 6 miesięcy do 8 lat
pozbawienia wolności.
XIII. Termin wykonania zamówienia:
Od dnia
podpisania umowy do maksymalnie 31 stycznia 2025 r.
XIV. Postanowienia dodatkowe i
końcowe
1.
Zamawiający zastrzega sobie prawo
do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie,
2.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została
wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę
najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert,
3.
Termin związania ofertą: 30 dni
kalendarzowych,
4.
Zamawiający zastrzega sobie prawo
do zmiany wymagań odnośnie kwalifikowalności wynagrodzenia Wykonawcy, które
mogą ulec zmianie i muszą być zgodne ze statusem prawnym na dzień podpisania z
nimi umów,
5. Wykonawca nie może być osobą zatrudnioną w Urzędzie Miasta, chyba że nie zachodzi konflikt interesów. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem powyższych zasad.
6. Zamawiający przewiduje pisemne negocjowanie z wykonawcami cen i innych elementów realizacji przedmiotu zamówienia na równych zasadach, zapewniając porównywalność złożonych ofert.
7. Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.
W
przypadku pytań:
• merytorycznych, należy skontaktować się z Zamawiającym wysyłając maila na
adres lukasz_grzybak@um.poznan.pl lub pod nr tel. 61 878 57 91
• związanych z obsługą platformy, należy skontaktować się z Centrum Wsparcia
Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w
dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02, e-mail:
cwk@platformazakupowa.pl
Publikacja niniejszego zapytania
ofertowego nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego i
otrzymanie w jego konsekwencji oferty nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia
przez Prezydenta Miasta Poznania i nie stanowi podstawy do roszczenia sobie
praw ze strony Oferenta do zawarcia umowy.
Załączniki:
1. Specyfikacja zamówienia – załącznik nr 1
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?