- Strona główna
- Postępowanie ID 1036870
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
AT/2374/48/2024 Dostawa materiałów ślusarskich i budowlanych
Wystawiający
-
UżytkownikAnna Stawska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-12 13:34:00
-
Składania2024-12-18 12:00:00
-
Otwarcie ofert2024-12-18 12:15:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zapytania ofertowego zgodnego z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa materiałów ślusarskich i budowlanych”.
2. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był realizowany zgodnie z wymaganiami i ustaleniami z zamawiającym.
3. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nie powystawowy, nie eksploatowany, oryginalnie zapakowany przez producenta, nie wycofany z produkcji, wolny od wad fizycznych i prawnych, dobrej jakości, oryginalny, dopuszczony do obrotu oraz nie posiadał żadnych śladów użytkowania, nie był przedmiotem praw osób trzecich oraz posiadał wszystkie akcesoria, które rekomenduje producent i które są niezbędne do zachowania funkcjonalności i jego późniejszej eksploatacji.
Wymagane dokumenty:
Formularz oferty sporządzony za pośrednictwem Platformy
Opis sposobu przygotowania ofert:
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert na wybrane przez wykonawcę pozycje.
Oferta wykonawcy musi zawierać wszystkie pozycje określone w niniejszym zapytaniu.
Opis sposobu udzielania wyjaśnień dotyczących treści zapytania:
Wykonawcy mogą kierować zapytania za pośrednictwem Platformy nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.
Termin związania ofertą:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Unieważnienie postępowania:
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia w każdym czasie bez podania przyczyny, a wykonawcy nie przysługują wobec zamawiającego żadne roszczenia.
Udzielenie zamówienia
Zamawiający podpisze umowę z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
Obowiązek informacyjny w zakresie RODO
Na
podstawie art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej RODO).
Zamawiający realizując nałożony na administratora obowiązek informacyjny wobec osób fizycznych informuje, że:
1) administratorem danych, a w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE (jeżeli dotyczy) również podmiotem przetwarzającym wszelkie dane osobowe osób fizycznych związane z postępowaniem jest SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe MSWiA w Kołobrzegu, ul. Portowa 22
2) kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych: e-mail: iod@mswia.kolobrzeg.pl , telefon: 94 3544620, wew. 1030
Powyższe dane kontaktowe służą wyłącznie do kontaktu w sprawach związanych bezpośrednio z przetwarzaniem danych osobowych. Inspektor ochrony danych nie posiada i nie udziela informacji dotyczących postępowania
3) dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, przetwarzane w związku z wykonaniem umowy, a także podjęcia czynności niezbędnych przed jej zawarciem, wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, ze względu na treść art. 2 ust. 1 pkt 1 ww. ustawy, a także obowiązku prawnego nałożonego na administratora na podstawie ustawy o finansach publicznych i rachunkowości oraz ustawy o dostępie do informacji publicznej, w związku z obowiązkiem ujawniania danych Wykonawcy w zakresie stanowiącym informację publiczną (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), przepisów o archiwizacji, a także dane osobowe mogą być także przetwarzane w celu ewentualnego dochodzenia lub obrony przed roszczeniami na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
4) odbiorcami danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja dotycząca postępowania w oparciu o: przepisy prawa oraz umowy powierzenia przetwarzania danych, a także inni administratorzy danych, działający na mocy umów zawartych z zamawiającym lub na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
5) dane osobowe będą przechowywane odpowiednio:
- do czasu zakończenia postępowania,
- przez cały czas trwania umowy i okres jej rozliczania,
- przez okres, o którym mowa w art. 125 ust. 4 lit. d) w zw. z art. 140 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego nr 1303/2013 z dnia 17.12.2013 r. w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE,
- do czasu przeprowadzania archiwizacji dokumentacji postępowania – w zakresie określonym w przepisach o archiwizacji,
6) osobie fizycznej, przysługuje prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania (poprawiania), prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także sprzeciwu na przetwarzanie, przy czym przysługuje ono jedynie w sytuacji, jeżeli dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się przez Administratora z obowiązku prawnego i nie występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania,
7) osobie fizycznej, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, iż dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami RODO,
8) źródłem pochodzenia danych osobowych niepozyskanych bezpośrednio od osoby, której dane dotyczą może być: wykonawca, ogólnie dostępne bazy danych, dane niepozyskane bezpośrednio od osoby, której dane dotyczą, obejmują w szczególności następujące kategorie danych: dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, stosowne uprawnienia do wykonywania określonych czynności, (jeżeli dotyczy),
9) podanie danych osobowych jest warunkiem rozpatrzenia oferty; niepodanie danych uniemożliwi procedowanie złożonej oferty,
10) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany ani profilowane, stosownie do art. 22 RODO,
administrator danych nie przekazuje danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?