- Strona główna
- Postępowanie ID 1036870
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1036870 :
AT/2374/48/2024 Dostawa materiałów ślusarskich i budowlanych
Wystawiający
-
UżytkownikAnna Stawska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-12 13:34:00
-
Składania2024-12-18 12:00:00
-
Otwarcie ofert2024-12-18 12:15:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zapytania ofertowego zgodnego z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa materiałów ślusarskich i budowlanych”.
2. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był realizowany zgodnie z wymaganiami i ustaleniami z zamawiającym.
3. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nie powystawowy, nie eksploatowany, oryginalnie zapakowany przez producenta, nie wycofany z produkcji, wolny od wad fizycznych i prawnych, dobrej jakości, oryginalny, dopuszczony do obrotu oraz nie posiadał żadnych śladów użytkowania, nie był przedmiotem praw osób trzecich oraz posiadał wszystkie akcesoria, które rekomenduje producent i które są niezbędne do zachowania funkcjonalności i jego późniejszej eksploatacji.
Wymagane dokumenty:
Formularz oferty sporządzony za pośrednictwem Platformy
Opis sposobu przygotowania ofert:
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert na wybrane przez wykonawcę pozycje.
Oferta wykonawcy musi zawierać wszystkie pozycje określone w niniejszym zapytaniu.
Opis sposobu udzielania wyjaśnień dotyczących treści zapytania:
Wykonawcy mogą kierować zapytania za pośrednictwem Platformy nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.
Termin związania ofertą:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Unieważnienie postępowania:
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia w każdym czasie bez podania przyczyny, a wykonawcy nie przysługują wobec zamawiającego żadne roszczenia.
Udzielenie zamówienia
Zamawiający podpisze umowę z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
Obowiązek informacyjny w zakresie RODO
Na
podstawie art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej RODO).
Zamawiający realizując nałożony na administratora obowiązek informacyjny wobec osób fizycznych informuje, że:
1) administratorem danych, a w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE (jeżeli dotyczy) również podmiotem przetwarzającym wszelkie dane osobowe osób fizycznych związane z postępowaniem jest SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe MSWiA w Kołobrzegu, ul. Portowa 22
2) kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych: e-mail: iod@mswia.kolobrzeg.pl , telefon: 94 3544620, wew. 1030
Powyższe dane kontaktowe służą wyłącznie do kontaktu w sprawach związanych bezpośrednio z przetwarzaniem danych osobowych. Inspektor ochrony danych nie posiada i nie udziela informacji dotyczących postępowania
3) dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, przetwarzane w związku z wykonaniem umowy, a także podjęcia czynności niezbędnych przed jej zawarciem, wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, ze względu na treść art. 2 ust. 1 pkt 1 ww. ustawy, a także obowiązku prawnego nałożonego na administratora na podstawie ustawy o finansach publicznych i rachunkowości oraz ustawy o dostępie do informacji publicznej, w związku z obowiązkiem ujawniania danych Wykonawcy w zakresie stanowiącym informację publiczną (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), przepisów o archiwizacji, a także dane osobowe mogą być także przetwarzane w celu ewentualnego dochodzenia lub obrony przed roszczeniami na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
4) odbiorcami danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja dotycząca postępowania w oparciu o: przepisy prawa oraz umowy powierzenia przetwarzania danych, a także inni administratorzy danych, działający na mocy umów zawartych z zamawiającym lub na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
5) dane osobowe będą przechowywane odpowiednio:
- do czasu zakończenia postępowania,
- przez cały czas trwania umowy i okres jej rozliczania,
- przez okres, o którym mowa w art. 125 ust. 4 lit. d) w zw. z art. 140 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego nr 1303/2013 z dnia 17.12.2013 r. w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE,
- do czasu przeprowadzania archiwizacji dokumentacji postępowania – w zakresie określonym w przepisach o archiwizacji,
6) osobie fizycznej, przysługuje prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania (poprawiania), prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także sprzeciwu na przetwarzanie, przy czym przysługuje ono jedynie w sytuacji, jeżeli dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się przez Administratora z obowiązku prawnego i nie występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania,
7) osobie fizycznej, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, iż dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami RODO,
8) źródłem pochodzenia danych osobowych niepozyskanych bezpośrednio od osoby, której dane dotyczą może być: wykonawca, ogólnie dostępne bazy danych, dane niepozyskane bezpośrednio od osoby, której dane dotyczą, obejmują w szczególności następujące kategorie danych: dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, stosowne uprawnienia do wykonywania określonych czynności, (jeżeli dotyczy),
9) podanie danych osobowych jest warunkiem rozpatrzenia oferty; niepodanie danych uniemożliwi procedowanie złożonej oferty,
10) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany ani profilowane, stosownie do art. 22 RODO,
administrator danych nie przekazuje danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-01-04
13:07:30
|
Anna Stawska |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Informacja
o
unieważnieniu
postępowania
Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
