- Strona główna
- Postępowanie ID 1036406
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
DAO.26.8.42.2024 Dostawa wędliny i wyrobów mięsnych na potrzeby zajęć kulinarnych Klubu Seniora "Niezapominajka"
Wystawiający
-
UżytkownikPaulina Koczubiej
-
Organizacja
-
OddziałCentrum Usług Społecznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-12 09:56:00
-
Składania2024-12-18 09:55:00
-
Otwarcie ofert2024-12-18 10:00:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego: DAO.26.8.42.2024
Starachowice, dnia 12.12.2024 r.
Postępowanie na dostawy świeżego mięsa i wędlin
Nazwa i adres Zamawiającego
Zamawiający:
Centrum Usług Społecznych w Starachowicach
ul. Majówka 21a, 27-200 Starachowice
Godziny pracy: od poniedziałku do piątku
w godzinach od 7:00 do 15:00
Nr tel. 41 275 41 41
Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie prowadzone jest na podstawie wewnętrznego Regulaminu, udzielania zamówień, finansowanych ze środków publicznych, których wartość jest mniejsza od kwoty 130 000,00 zł, wprowadzonego Zarządzeniem nr 48/2023 Dyrektora Centrum Usług Społecznych w Starachowicach z dnia 28.12.2023 r. Do postępowania nie mają zastosowania zapisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dostawy świeżego mięsa i wędlin według wykazu produktów stanowiącego załącznik nr 1 minimum raz w miesiącu na potrzeby Klubu Seniora „Niezapominajka” w Starachowicach finansowana z projektu nr FESW.09.04-IZ.00-0005/23 pn. „Społeczne Starachowice – rozwój usług świadczonych przez CUS” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego na lata 2021-2027.
Opis
przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usługi dostawy świeżego mięsa i wędlin według wykazu produktów stanowiącego załącznik Nr 3 minimum raz w miesiącu na potrzeby Klubu Seniora „ Niezapominajka” w Starachowicach.
Celem zamówienia jest świadczenie usług dostawy świeżego mięsa i wędlin, szerzenie zdrowego stylu żywienia, aktywność w formie zaangażowania podopiecznych w warsztaty kulinarne w celu poprawy kondycji psychofizycznej, wspomaganie rozwoju, zainteresowań i integracji, przeciwdziałanie izolacji społecznej osób starszych 60+, samotnie gospodarujących i opiekunów faktycznych w ramach Projektu nr FESW.09.04-IZ.00- 0005/23 pn. „Społeczne Starachowice – rozwój usług świadczonych przez CUS” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego na lata 2021-2027.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczać Zamawiającemu przedmiot zamówienia (zwany dalej również towarem) partiami, na podstawie zamówień określających asortyment i ilość w jak najkrótszym czasie, jednak nie dłuższym niż w 48 h od daty zamówienia. W szczególnych przypadkach wynikających z potrzeby Zamawiającego Wykonawca przyjmie doraźne zamówienie w trybie pilnej realizacji. Dostawy powinny się odbywać do godziny 11.00.
Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2025 do 31.08.2025 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia asortymentu.
Zamawiający składać będzie zamówienie telefonicznie lub e-mailem ze wskazaniem daty dostarczenia produktów.
Dostawy ubezpieczonego towaru wraz z wniesieniem i rozładowaniem towaru odbywać się będą na koszt wykonawcy.
Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia należycie towaru na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczanego towaru oraz ewentualne uszkodzenia powstałe w wyniku transportu.
Dostarczone towary powinny posiadać handlowy dokument identyfikacyjny, wszelkie wymagane na terenie całego kraju atesty, oświadczenie o dopuszczeniu do obrotu, informację o dacie wyprodukowania, warunków przechowywania, terminie przydatności do spożycia. Produkty powinny być bez oznak nadpsucia, zniszczenia i nieuszkodzone fizycznie.
Wykonawca zobowiązany jest zaoferować artykuły żywnościowe, zgodnie z Formularzem cenowym lub produkty równoważne. W przypadku zaoferowania produktu o wyższej lub niższej niż wskazana przez zamawiającego pojemności, gramaturze, wykonawca zobowiązany jest do wskazania takiej ilości sztuk zamawianego produktu, która po przemnożeniu będzie stanowić ilość jaką żąda zamawiający. W przypadku gdy wykonawca będzie oferował artykuły spożywcze równoważne ma obowiązek zaznaczyć ten fakt w formularzu cenowym, wpisując informację dotyczącą asortymentu równoważnego. Oferowane produkty równoważne powinny charakteryzować się właściwościami jakościowymi takimi samymi lub zbliżonymi do tych, które zostały określone w SWZ, lecz oznaczone innym znakiem towarowym, patentem, źródłem lub pochodzeniem. Istotne jest, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będzie prowadzone w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na realizację zamówienia.
Zamawiający preferuje rozliczenie miesięczne, za dany miesiąc, zbiorcze z kilku zamówień łącznie zrealizowanych w danym miesiącu kalendarzowym, na podstawie dowodu WZ.
Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje:
aukcji elektronicznej,
zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Kod CPV: 15131130-5: Wędliny
Kod CPV: 15110000-2: Mięso
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od 01.01.2025 r. do 31.08.2025 r.
Kryteria oceny ofert.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie:
-
Cena (waga 100%)
Cena brutto
5.2. Zasady przyznawania punktów:
a) Cena – 100% (gdzie 1% = 1 pkt)
Ilość punktów dla każdej ocenianej oferty zostanie wyliczona wg poniższego wzoru, gdzie zaokrąglenia dokonane zostaną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:
C min
C = ------------------ x 100 pkt
C bad
gdzie:
C - ilość punktów badanej oferty w kryterium cena,
C min - cena oferty (brutto) najniższa spośród wszystkich badanych ofert,
C bad - cena (brutto) badanej oferty
Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
Wykonawcy, składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych, niż zaoferowane w ofertach podstawowych.
Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji a Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024 poz. 507).
Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 1
spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu, tj
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość realizacji zamówienia;
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności;
Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 2
Informacje dotyczące płatności
Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 21 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj.
nabywca: Gmina Starachowice ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice NIP 644-19-09-150
odbiorca: Centrum Usług Społecznych w Starachowicach ul. Majówka 21A, 27-200 Starachowice.
Dane dostawy: Klub Senior+ „Niezapominajka” ul. Aleja Armii Krajowej 28 Ip. „ Galeria Handlowa Skałka” tel. 791-389-135
Inne istotne warunki
Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym ogłoszenie zapytania ofertowego, składanie ofert, wymiana informacji między Zamawiającym a Wykonawcą oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń odbywa się pisemnie za pomocą platformy zakupowej OpenNexus.
Zamawiający zastrzega że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.
Zamawiający zastrzega, że transport i rozładunek należą do obowiązków Wykonawcy, a ich koszt powinien być wliczony w cenę produktów.
Sporządził:
Paulina Koczubiej
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-12-18
14:22:08
|
Paulina Koczubiej | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Z uwagi na brak ofert, unieważnia się postępowanie |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?