- Strona główna
- Postępowanie ID 1036044
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1036044 :
WR.271.30.2024.206 Remont świetlicy Szkoły Podstawowej w Lądku-Zdroju zniszczonej w wyniku powodzi 2024
Wystawiający
-
UżytkownikAnna Witos
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-16 15:27:00
-
Składania2025-01-23 11:00:00
-
Otwarcie ofert2025-01-23 11:15:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-01-22
13:39:22
|
Anna Witos |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Uzasadnienie
faktyczne: Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione. W związku ze zmianami w planie odbudowy Szkoły Podstawowej w Lądku-Zdroju, koniecznym jest dokonanie istotnych zmian w zakresie przedmiotu zamówienia. Zamawiający zlecił wykonanie zmian w dokumentacji zamówienia projektantowi, które są na chwilę obecną konsultowane z Dyrekcja Szkoły. Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 256 ustawy Pzp |
2025-01-22
13:39:04
|
Anna Witos |
ZAMAWIAJĄCY
INFORMUJE
O
UNIEWAŻNIENIU
NINIEJSZEGO
POSTEPOWANIA.
Załączniki |
2025-01-13
15:27:34
|
Anna Witos |
ZAMAWIAJĄCY
INFORMUJE
O
ZMIANIE
TERMINU
SKŁADANIA
I
OTWARCIA
OFERT
Załączniki |
2025-01-02
13:42:46
|
Anna Witos |
ZAMAWIAJĄCY
INFORMUJE
O
ZMIANIE
TERMINU
ZŁOŻENIA
I
OTWARCIA
OFERT.
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
