- Strona główna
- Postępowanie ID 1029762
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
RGKOŚ.271.10.2024 Dostawę wyrobów metalowych, hydraulicznych, elektrycznych, budowlanych i narzędzi gospodarczych
Wystawiający
-
UżytkownikJustyna Górecka
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-03 10:57:00
-
Składania2024-12-09 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-12-09 10:10:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Znak sprawy: RGKOŚ.271.10.2024
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający: Gmina Nowa Słupia ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia
działając na podstawie Zarządzenia Nr 23/2021 Burmistrza Miasta i Gminy Nowa Słupia z dnia 04.02.2021r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania przez Gminę Nowa Słupia zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000,00 zł/ netto w Urzędzie Miasta i Gminy Nowa Słupia oraz Zarządzenia Nr 13/2022 z dnia 31.01.2022r., w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 23/2021 Burmistrza Miasta i Gminy Nowa Słupia z dnia 04.02.2021r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania przez Gminę Nowa Słupia zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000,00 zł/ netto w Urzędzie Miasta i Gminy Nowa Słupia zapraszam do złożenia oferty na:
„Dostawę wyrobów metalowych, hydraulicznych, elektrycznych,
budowlanych i narzędzi gospodarczych”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania dostawa wyrobów metalowych, hydraulicznych, elektrycznych, budowlanych i narzędzi gospodarczych w ilościach i asortymentach wskazanych w załączniku nr 2 – specyfikacji asortymentowej.
Szacunkowe ilości i rodzaj asortymentów podane w specyfikacji asortymentowej – nie są wiążące dla Zamawiającego przy realizacji umowy, są podstawą dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. Zamawiający podczas trwania umowy może dokonywać zamówienia na dodatkowe materiały nie ujęte w specyfikacji asortymentowej. Zamawiający ma obowiązek dołączyć do towaru objętego gwarancją dokumenty, karty gwarancyjne , a także atesty, świadectwa jakości – gdy dostarczony towar je posiada przy zakupie. Wszystkie artykuły będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach producenta.
Dostawy będą następować transportem Zamawiającego. Rzeczywiste ilości będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Zamawiający w ciągu trwania umowy może dokonywać zamówienia na dodatkowe materiały, nie wymienione w specyfikacji asortymentowej w zależności od potrzeb. Podane ceny jednostkowe nie mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Przy zakupie materiałów nie objętych specyfikacją asortymentową Wykonawca zastosuje wobec Zamawiającego upust w wysokości nie mniejszej niż 5% ceny obowiązującej w dniu zakupu towaru wg aktualnego cennika Wykonawcy.
- Wymagany okres gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta.
- Wymagany termin związania ofertą 30 dni
- Realizacja zamówienia następowała będzie sukcesywnie od dnia 02.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
3. Warunki udziału:
Wykonawca składając ofertę załącza do niej następujące dokumenty:
- formularz ofertowy załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
- specyfikacja asortymentową załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
- zaparafowany wzór umowy - załącznik nr 3 do zapytania
ofertowego,
-Wykonawca
zapewnia możliwość dokonywania zakupów materiałów w odległości do 15 km od siedziby Urzędu Miasta i Gminy w Nowej Słupi,
ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia.
4. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryterium / kryteriami:
Cena – 100%
5. Dodatkowe informacje:
5.1 Zamawiający zastrzega sobie prawo do: negocjacji z wybranym oferentem/oferentami w sytuacji np. gdy we wszystkich złożonych ofertach proponowana cena łączna brutto za dostawy przewyższa kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zadania.
5.2 Wyjaśnienia treści ofert i poprawianie oczywistych omyłek.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnień (jeżeli nie naruszy to zasady konkurencyjności) i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Może również zwracać się z prośbami o poprawienie oczywistych omyłek i błędów rachunkowych.
5.3 Sprawdzanie wiarygodności ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania w toku badania i oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji.
6. Ofertę należy złożyć: za pośrednictwem niniejszej Platformy Zakupowej OPENNEXUS do dnia 09.12.2024r do godz. 10.00. Otwarcie ofert nastąpi 09.12.2024 r. o godz. 10.10.
Uwaga:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny
- Kwestionariusz przesyłany drogą e-mail- po podpisaniu powinien być zeskanowany i dopiero w takiej formie przesłany.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-12-09
14:27:41
|
Justyna Górecka | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na brak złożonych ofert. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?