- Strona główna
- Postępowanie ID 1028718
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
WSA-ZP-PP-56-2024 Dostawa wykładziny HEUGA 727 w kolorze 4122152 do budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie Jana Kazimierza 10 w Warszawie.
Wystawiający
-
UżytkownikPiotr Kosicki
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-02 14:08:00
-
Składania2024-12-11 11:00:00
-
Otwarcie ofert2024-12-11 11:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w zapytaniu ofertowym o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. Do niniejszego zapytania nie stosuje się przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wykładziny obiektowej HEUGA 727 w kolorze 4122152 (płytki dywanowe 50 x 50 cm) do budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie Jana Kazimierza 10 w Warszawie.
2. Termin realizacji 5 dni roboczych licząc od daty zawarcia Umowy lecz nie później niż do 27.12.2024 r.
3. Zakres zamówienia precyzuje Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
4. Warunki realizacji zamówienia precyzują Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).
WYJAŚNIENIA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Oferent może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert.
Zamawiający udzieli wyjaśnień i opublikuje wyjaśnienia na stronie prowadzonego postępowania bez ujawniania źródła zapytania.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest zawarcie Umowy.
ZAŁĄCZNIKI
załącznik nr 1 - Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).
załącznik nr 2 - Zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego.
załącznik nr 3 - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
INFORMACJE NA TEMAT POSTĘPOWANIA
Informacji na temat postępowania można uzyskać poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr telefonu:
1) 22 553-70-83 Paweł Sobieraj - sprawy dotyczące przedmiotu zamówienia,
2) 22 553-78-65 Piotr Kosicki - sprawy proceduralne.
W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
- tel. 22 101 02 02
- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-12-12
13:02:33
|
Piotr Kosicki |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
Pismo Adm-290/N214/2024 z dn. 12.12.2024 r. Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?