- Strona główna
- Postępowanie ID 1025068
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
2/MiW.5.8.SPE/2024 Zakup i dostawa mebli i wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Glinczu i w Chwaszczynie
Wystawiający
-
UżytkownikLidia Ratuszniak
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-26 12:34:00
-
Składania2024-12-03 14:00:00
-
Otwarcie ofert2024-12-03 14:05:00
-
TrybSzacowanie wartości zamówienia
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Gmina Żukowo realizuje projekt "Rozwój i wsparcie edukacji włączającej w Szkołach Podstawowych w Gminie Żukowo" współfinansowany
ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), Priorytet 5 Fundusze
europejskie dla silnego społecznie Pomorza EFS+, Działanie 5.8. Edukacja ogólna
i zawodowa (w zakresie projektów dotyczących edukacji włączającej) w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027. Projekt zakłada m.in. zakup i dostawę mebli i wyposażenia do gabinetów terapeutycznych w SP w Chwaszczynie i w SP w Glinczu. W związku z powyższym zwracamy się z prośbą o zapoznanie się z opisem przedmiotu szacowania, klauzulą informacyjną oraz wypełnienie, podpisanie i przesłanie formularza ofertowego załączonego do niniejszego szacowania.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 58 685 83 11
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?