- Strona główna
- Postępowanie ID 1023838
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
DZiK-DZP.2921.103.2024 Zakup i dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Wystawiający
-
UżytkownikJoanna Marzęda
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-05 05:56:00
-
Składania2024-12-13 06:45:00
-
Otwarcie ofert2024-12-13 07:00:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-12-13
09:24:24
|
Joanna Marzęda |
Informacje
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
2024-12-13
06:45:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Na
podstawie
art.
222
ust.
4
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
(t.j.
Dz.
U.
z
2024
r.,
poz.
1320)
Zamawiający
informuje,
że
na
sfinansowanie
niniejszego
zamówienia
zamierza
przeznaczyć
łączną
kwotę
w
wysokości:
775
103,78
zł
brutto. W tym na zadanie nr: 1: 107 984,77 zł brutto 2: 64 075,76 zł brutto 3: 154 293,38 zł brutto 4: 188 220,60 zł brutto 5: 87 084,89 zł brutto 6: 105 339,85 zł brutto 7: 59 977,56 zł brutto 8: 8 126,97 zł brutto |
2024-12-11
09:08:38
|
Joanna Marzęda |
Wyjaśnienia
treści
SWZ
(Pytania
i
odpowiedzi
nr
1)
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?