- Strona główna
- Postępowanie ID 1023640
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZNI.37663.7.2024.PD Opracowanie dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji, pozwoleń i uzgodnień na budowę magazynu energii elektrycznej o mocy 3MW i pojemności 18MWh na potrzeby firmy Dozamel Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu
Wystawiający
-
UżytkownikPaulina Dziegańska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-22 14:36:00
-
Składania2024-12-11 12:00:00
-
Otwarcie ofert2024-12-11 12:05:00
-
TrybZapytanie o ofertę - RFQ
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w związku z
postępowaniem nr ZNI.37663.7.2024.PD zapraszamy Państwa do złożenia oferty na
„Opracowanie dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem
niezbędnych decyzji, pozwoleń i uzgodnień na budowę magazynu energii elektrycznej
o mocy 3MW i pojemności 18MWh na potrzeby firmy Dozamel Sp. z o.o. przy ul.
Fabrycznej 10 we Wrocławiu”.
Zamawiający oczekuje złożenia oferty cenowej na
opracowanie dokumentacji technicznej na realizację zadania jw.
I.
Opis przedmiotu zamówienia, warunki i
sposób realizacji:
Przedmiotem zamówienia jest:
1.
Opracowanie dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych decyzji, pozwoleń i
uzgodnień (w tym: pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku podstaw do
wniesienia sprzeciwu wobec zgłoszenia robót i uzgodnienia z konserwatorem
zabytków – jeśli będą wymagane) i uzyskanie niezbędnych materiałów (w tym mapy
do celów projektowych – jeśli będzie wymagana) na budowę
magazynu energii elektrycznej o mocy 3 MW i pojemności 18MWh wraz z wykonaniem
przyłącza energetycznego i przebudową kolidujących sieci, na potrzeby
firmy Dozamel Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu., w
tym przede wszystkim:
a) projektu
budowlanego lub projektu wymaganego do zgłoszenia robót – jeśli będą
wymagane,
b)
projektu wykonawczego,
c)
specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
d)
przedmiaru robót,
e)
kosztorysu inwestorskiego,
f)
informacji BIOZ.
dla
każdej wymaganej branży.
2.
Inwentaryzacja stanu istniejącego - przed
przystąpieniem do prac Wykonawca wykona inwentaryzację stanu istniejącego w
zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz wykona
ewentualną korektę materiału przekazanego przez Zamawiającego w zakresie
niezbędnym do opracowania dokumentacji objętej przedmiotem zamówienia.
3.
Obowiązkiem Wykonawcy będzie zatwierdzenie
rozwiązań przez uprawnionych projektantów oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych
pozwoleń, decyzji i uzgodnień koniecznych do prawidłowego ukończenia robót,
które będą wykonywane na podstawie opracowanej dokumentacji.
4.
Dokumentację należy opracować z uwzględnieniem warunków
zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach (jeśli będą wymagane), wytycznych
Zamawiającego oraz dokumentacji udostępnionej przez Zamawiającego.
5.
W miejscowych planach zagospodarowania
przestrzennego teren WPP znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej.
6.
Dokumentacja powinna być wykonana w stanie
kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
7.
Wykonawca zobowiązuje się oddelegować do
kierowania i realizacji przedmiotu umowy osoby posiadające odpowiednie uprawnienia,
doświadczenie i kwalifikacje zawodowe.
8.
W związku z obowiązującym u Zamawiającego System
Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy (ISO 18001) Wykonawca po
podpisaniu umowy, będzie zobowiązany dostarczyć aktualne dokumenty w zakresie
bezpieczeństwa i higieny pracy, np.: ocena ryzyka zawodowego, badania okresowe
pracowników dopuszczające do pracy na poszczególnych stanowiskach, szkolenia
bhp okresowe lub wstępne.
9.
Wykonawca dokona
uzgodnień wszelkich rozwiązań projektowych co najmniej dwukrotnie podczas
sporządzania dokumentacji technicznej z osobami wskazanymi przez Zamawiającego.
10. Dokumentacja
stanowiąca przedmiot zamówienia, powinna zostać przekazana Zamawiającemu w liczbie
3 szt. pełnego nakładu w wersji papierowej. Ponadto, każde opracowanie powinno
zostać dostarczone do Zamawiającego w przynajmniej 1 egzemplarzu kompletnej
dokumentacji w wersji elektronicznej w
standardzie umożliwiającym odczyt pod systemem WINDOWS (przy czym rysunki
należy dostarczyć w wersji umożliwiającej pracę w środowisku programów
„AUTOCAD” – z rozszerzeniem .dwg, i rozszerzeniem .pdf, a opisy należy
dostarczyć z rozszerzeniem -.doc i -.pdf. Kosztorysy inwestorskie i przedmiary
robót należy dostarczyć z rozszerzeniem -.ath i -.pdf).
11. Przedmiot
zamówienia należy wykonać w oparciu o:
1) umowę w sprawie zamówienia (Załącznik nr 1 do
Zaproszenia),
2) wytyczne i wskazania Zamawiającego,
3) obowiązujące normy prawne i branżowe ze szczególnym
uwzględnieniem Prawa Budowlanego i przepisów do niego wykonawczych.
II.
Termin realizacji:
14 tygodni od dnia podpisania Umowy w sprawie
zamówienia.
III.
Termin gwarancji: 3 lata
Załączniki do Zaproszenia:
1. Formularz Umowy ZNI.37663.7.2024.PD
2. Szczegółowy zakres prac
3. Ogólne warunki udzielenia
zamówienia (OW).
4. RODO
Informacja o przetwarzaniu
danych osobowych przez Zamawiającego
I. Klauzule informacyjne RODO
dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Zamawiającego w związku z
Postępowaniem o udzielenie zamówienia lub zawarciem i wykonywaniem Umowy
(zamówienia) zawartej w wyniku tego Postępowania dostępne są na stronie
internetowej Zamawiającego pod adresem www.dozamel.pl/przetargi/
(„Dokumenty dla firm”).
II. Przed złożeniem
oferty/parafowaniem zamówienia/zawarciem Umowy każdy oferent/ wykonawca/
dostawca/ klient/ kontrahent (dalej: Kontrahent) będący osobą fizyczną, w tym
prowadzącą działalność gospodarczą – również jako wspólnik spółki cywilnej, a
także reprezentanci, pełnomocnicy działający w imieniu ww. Kontrahenta lub
innego podmiotu niebędącego osobą fizyczną, w związku Postępowaniem o
udzielenie zamówienia lub Umową zobowiązani są do zapoznania się z treścią
stanowiącej Załącznik nr A „Klauzuli informacyjnej RODO dla
Oferenta/ Wykonawcy/ Dostawcy/ Klienta/ Partnera/ Kontrahenta będącego osobą
fizyczną oraz reprezentantów, pełnomocników”, dotyczącej przetwarzania
danych osobowych ich dotyczących.
III. W przypadku, gdy Kontrahent
lub inny podmiot niebędący osobą fizyczną w związku z prowadzonym Postępowaniem
o udzielenie zamówienia lub zawarciem/wykonywaniem/rozliczaniem Umowy
udostępnia Zamawiającemu dane osobowe osób fizycznych działających w jego
imieniu, w szczególności będącymi jego: pracownikami,
współpracownikami - osobami fizycznymi nieprowadzącymi działalności
gospodarczej zatrudnionymi na podstawie umowy cywilnoprawnej lub podwykonawcami
prowadzącymi działalność gospodarczą - w tym jako wspólnicy spółek cywilnych
lub ich pracownikami lub współpracownikami itp., zobowiązany jest przed
udostępnieniem danych osobowych Zamawiającemu do przekazania tym osobom treści
stanowiącej Załącznik nr B „Klauzuli informacyjnej RODO dla
pracowników oferenta/ wykonawcy/ dostawcy/ klienta/ partnera/ kontrahenta oraz
innych osób fizycznych wskazanych do współpracy”, dotyczącej
przetwarzania danych osobowych ich dotyczących.
IV. Jako dowód zapoznania z
treścią klauzul informacyjnych RODO, o których mowa w pkt II i III
powyżej, Kontrahent jest zobowiązany dołączyć do oferty oświadczenie
sporządzone na formularzu stanowiącym Załącznik nr C „Oświadczenia Oferenta/
Wykonawcy/ Dostawcy/ Klienta/ Kontrahenta dotyczące wypełnienia obowiązków
informacyjnych RODO”.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-12-09
10:51:17
|
Kamila Szuba |
Szanowni
Państwo,
Zamawiający
w
załączeniu
do
niniejszego
komunikatu
przekazuje
Informacje
dla
Wykonawców
nr
5.
Załączniki |
2024-12-04
11:14:47
|
Paulina Dziegańska |
Szanowni
Państwo,
w
związku
z
pytaniami
otrzymanymi
od
Oferentów,
biorących
udział
w
postępowaniu
nr
ZNI.37663.7.2024.PD,
prowadzonym
w
sprawie
opracowania
dokumentacji
technicznej
wraz
z
uzyskaniem
niezbędnych
decyzji,
pozwoleń
i
uzgodnień
na
budowę
magazynu
energii
elektrycznej
o
mocy
3MW
i
pojemności
18MWh
na
potrzeby
firmy
Dozamel
Sp.
z
o.o.
przy
ul.
Fabrycznej
10
we
Wrocławiu,
Zamawiający
przekazuje
odpowiedzi
w
pliku
stanowiącym
załącznik
do
niniejszego
komunikatu.
Załączniki |
2024-12-03
11:58:26
|
Paulina Dziegańska |
Szanowni
Państwo,
w
związku
z
pytaniami
otrzymanymi
od
Oferentów,
biorących
udział
w
postępowaniu
nr
ZNI.37663.7.2024.PD,
prowadzonym
w
sprawie
opracowania
dokumentacji
technicznej
wraz
z
uzyskaniem
niezbędnych
decyzji,
pozwoleń
i
uzgodnień
na
budowę
magazynu
energii
elektrycznej
o
mocy
3MW
i
pojemności
18MWh
na
potrzeby
firmy
Dozamel
Sp.
z
o.o.
przy
ul.
Fabrycznej
10
we
Wrocławiu,
Zamawiający
przekazuje
odpowiedzi
w
pliku
stanowiącym
załącznik
do
niniejszego
komunikatu.
Załączniki |
2024-11-28
12:09:28
|
Paulina Dziegańska |
Szanowni
Państwo,
w
związku
z
pytaniami
otrzymanymi
od
Oferentów,
biorących
udział
w
postępowaniu
nr
ZNI.37663.7.2024.PD,
prowadzonym
w
sprawie
opracowania
dokumentacji
technicznej
wraz
z
uzyskaniem
niezbędnych
decyzji,
pozwoleń
i
uzgodnień
na
budowę
magazynu
energii
elektrycznej
o
mocy
3MW
i
pojemności
18MWh
na
potrzeby
firmy
Dozamel
Sp.
z
o.o.
przy
ul.
Fabrycznej
10
we
Wrocławiu,
Zamawiający
przekazuje
odpowiedzi
w
pliku
stanowiącym
załącznik
do
niniejszego
komunikatu.
Załączniki |
2024-11-27
14:29:30
|
Paulina Dziegańska |
Szanowni
Państwo,
w
związku
z
pytaniami
otrzymanymi
od
Oferentów,
biorących
udział
w
postępowaniu
nr
ZNI.37663.7.2024.PD,
prowadzonym
w
sprawie
opracowania
dokumentacji
technicznej
wraz
z
uzyskaniem
niezbędnych
decyzji,
pozwoleń
i
uzgodnień
na
budowę
magazynu
energii
elektrycznej
o
mocy
3MW
i
pojemności
18MWh
na
potrzeby
firmy
Dozamel
Sp.
z
o.o.
przy
ul.
Fabrycznej
10
we
Wrocławiu,
Zamawiający
przekazuje
odpowiedzi
w
pliku
stanowiącym
załącznik
do
niniejszego
komunikatu.
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?