- Strona główna
- Postępowanie ID 1018647
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
GKV.222.16.2024 Dostawa 3 monitorów dla Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w Świdnicy
Wystawiający
-
UżytkownikElżbieta Kutyba
-
Organizacja
-
OddziałPowiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-18 08:08:00
-
Składania2024-11-20 12:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-20 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Powiatowe
Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy zaprasza
do złożenie oferty na dostawę sprzętu informatycznego. Na sfinansowanie niniejszego zamówienia zamierza się przeznaczyć kwotę 2 100,00 zł brutto.
I. Zamawiający:
Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy, ul. Parkowa 2, 58-100 Świdnica
II. Opis przedmiotu zamówienia:
CPV 30200000-1 urządzenia komputerowe
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu informatycznego - Monitor iiyama ProLite XUB2793HS-B6 27 IPS LED 100Hz 1ms/HDMI- szt 3 dla Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w Świdnicy. Dostawę należy zrealizować na adres siedziby Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w Świdnicy, 58-100 Świdnica, ul. Parkowa 2
3. Opis przedmiotu zamówienia i warunków jego realizacji stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
4. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia obciążają Wykonawcę.
5. Termin realizacji zamówienia w ciągu 7 dni od dnia potwierdzenia realizacji zamówienia (zlecenia).
6. Płatność wynagrodzenia Wykonawcy przelewem w terminie do 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
7. Fakturę należy wystawić na dane: nabywca
Powiat Świdnicki, 58-100 Świdnica, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 7, NIP
884-23-69-827, odbiorca i płatnik: Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy,
58-100 Świdnica, ul. Parkowa 2.
III. Wymagania Zamawiającego oraz dokumenty jakie powinien załączyć Wykonawca na potwierdzenie spełnienia wymagań.
1. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) posiadanie wiedzy, doświadczenia zawodowego niezbędnych do
realizacji przedmiotu zamówienia, wyrażające się wykonaniem w ciągu
ostatnich trzech lat, licząc od dnia ogłoszenia zaproszenia do składania
ofert, co najmniej dwóch podobnych dostaw;
2) złożenie wypełnionych formularzy podpisanych przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy,
3) prowadzenie działalności gospodarczej tożsamej z przedmiotem zamówienia;
2. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest
zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych, w
szczególności obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 RODO
względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane
te wykonawca bezpośrednio pozyskał i art. 14 RODO względem osób
fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane
pośrednio pozyskał.
3. Dokumenty jakie Wykonawca powinien złożyć razem z ofertą, w szczególności na potwierdzenie spełnienia wymagań:
1) ofertę cenową według wzoru z załącznika nr 1 do zapytania ofertowego; ;
2) wypełniony formularz rzeczowo-cenowy według wzoru stanowiącego
załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego – dokument ten należy
złożyć wraz z ofertą; w formularzu rzeczowo-cenowym należy wypełnić
wszystkie pozycje, w tym cenę jednostkową netto, wartość netto, vat,
brutto, a także potwierdzić szczegóły dotyczące serwisu i gwarancji,
4. Dokumenty jakich może zażądać Zamawiający od Wykonawcy:
1) na żądanie Zamawiającego w ciągu 3 dni roboczych
Wykonawca przedłoży kopię dokumentów potwierdzających wykonanie w ostatnich 3 latach, licząc od daty ogłoszenia zapytania
ofertowego, co najmniej 2 podobnych dostaw o wartości co najmniej niniejszego
zamówienia (np. kopie referencji, protokołów odbioru, faktur, itp.);
2) na żądanie Zamawiającego Wykonawca w
ciągu 7 dni od wezwania dostarczy oświadczenia producenta sprzętu, potwierdzające pochodzenie urządzenia/podzespołów z oficjalnego kanału dystrybucyjnego
producenta.
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie
oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i
Wykonawca mogą przekazywać pisemnie za pomocą platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica lub pisemnie drogą elektroniczną na adres lub z adresu e-mail: e.kutyba@geodezja.swidnica.pl.
V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania są:
w zakresie procedury postępowania Elżbieta Kutyba – Główny Księgowy Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w Świdnicy, e-mail: e.kutyba@geodezja.swidnica.pl, tel. 74 852 33 74 wew.230
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego pisemnie
o wyjaśnienie warunków udzielenia zamówienia do dnia 19 listopada 2024 r. do godz.12.00. Zapytania złożone po tym terminie mogą pozostać bez odpowiedzi.
VI. Miejsce i termin składania oferty cenowej.
Ofertę cenową według wzoru nr 1 wraz z wypełnionym formularzem rzeczowo-cenowym, o którym mowa w pkt.III ust.3 należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica do dnia 20 listopada 2024 r. do godz.12.00 przy pomocy udostępnionego przez Zamawiającego formularza elektronicznego.
VII. Opis sposobu obliczania ceny i uzupełnienia formularzy.
1.
Na załączonym formularzu oferty cenowej (załącznik nr 1), należy
uzupełnić cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz
podać wysokość stawki i wartość podatku VAT.
2. Cena musi uwzględniać
wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz
zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia:
koszty przygotowania oferty, koszty transportu, ubezpieczenia na czas
dostawy, świadczenia usługi gwarancyjnej, itp.
3. Cena netto, vat i
brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia z oferty cenowej musi
być identyczna z wartościami odpowiadającymi podsumowaniu kolumn nr 7, 8
i 9 w formularzu rzeczowo-cenowym.
4. W
formularzu elektronicznym udostępnionym na platformie zakupowej należy
podać wartość oferty netto oraz stawkę VAT. Cena oferty netto, stawka
VAT musi być zgodna z ceną formularza oferty udostępnionym przez
Zamawiającego.
5. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą oraz słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
VIII. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w ramach prowadzonego postępowania.
W
ramach prowadzonego postępowania GKV.222.16.2024 o udzielenie
zamówienia publicznego realizowanego w formie zapytania ofertowego będą
przetwarzane dane osobowe zawarte w złożonych ofertach. Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016
r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej jako
„RODO”, Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy informuje, iż:
1. Administratorem
Danych Osobowych Pana/Pani będzie Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w
Świdnicy, 58-100 Świdnica, ul.Parkowa 2, zwane dalej „ADO”.
Skontaktować z nim można się poprzez adres e-mail:
sekretariat@geodezja.swidnica.pl lub pisemnie na adres siedziby
administratora;
2. Inspektorem
Ochrony Danych (IOD) w Powiatowym Biurze Geodezji i Katastru w Świdnicy
jest Pan Wojciech Chudziński. Skontaktować się z nim można poprze
e-mail: iodo@geodezja.swidnica.pl lub pisemnie na adres siedziby
administratora;
3. Dane osobowe
zawarte w ofercie będą przetwarzane w celu prawidłowego udzielenie
zamówienia publicznego a w przypadku wyboru oferty dla potrzeb realizacji zamówienia; podstawą
prawną przetwarzania danych jest art.6 ust.1 lit b i c RODO;
dobrowolne podanie
numeru telefonu kontaktowego lub adresu e-mailowego w ofercie lub
formularzu elektronicznym traktowane będzie jako
zgoda na ich przetwarzanie w celach kontaktowych na zasadzie art. 6 lit.
a RODO
(na podstawie Pana/Pani dobrowolnej
zgody);
4. Przekazane w ofertach dane osobowe
mogą być udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art.4 pkt.9 RODO, w
szczególności podmiotom świadczącym usługi w zakresie
przemieszczania i doręczania przesyłek, podmiotom świadczącym usługę w zakresie
obsługi prawnej jednostki, dostawcy systemów
informatycznych i usług IT oraz w związku z realizacją obowiązku ustawowego w zakresie udzielenia informacji publicznej;
5. Dane
osobowe mogą być przekazywane organom publicznym, organom ścigania lub
innym organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) w związku z
prowadzonym przez nie postępowaniem;
6. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej;
7. Pana/Pani
dane osobowe będą przetwarzane w zakresie niezbędnym do realizacji celu
przetwarzania danych osobowych, nie dłużej niż przez okres wynikający z
JRWA (jednolitego rzeczowego wykazu akt) obowiązującego u ADO;
8. Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania;
9. W przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie dobrowolnej zgody
ma Pan/Pani dodatkowo prawo do cofnięcia
zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania,
którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, prawo żądania usunięcia
danych oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Do pozostałych danych
osobowych nie przysługuje Panu/Pani prawo do usunięcia danych w związku z art.
17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, przenoszenia danych, o którym mowa w art. 20
RODO oraz prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10. Ma
Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
11. podanie
przez Pana/Panią danych osobowych jest niezbędne dla prawidłowego
przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Niepodanie danych spowoduje, że nie będzie możliwe uwzględnienie w
niniejszym postępowaniu złożonej oferty;
12. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez ADO, w tym profilowaniu.
IX. Informacje dodatkowe.
1. Wszystkie złożone dokumenty (oferta, formularz
rzeczowo-cenowy, itp.) w niniejszym postępowaniu
powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. W
przypadku pełnomocników nie ujawnionych w rejestrach CEiDG oraz KRS należy załączyć kopię stosownego pełnomocnictwa.
2. Zamawiający nie ma
obowiązku dopytywania Wykonawcy w przypadku wątpliwości co do treści złożonej
oferty.
3. Spośród kompletnych ofert (zawierająca wszystkie wymagane informacje i
dokumenty) wybrana zostanie oferta najkorzystniejsza. Najkorzystniejsza oferta
to oferta, która otrzyma największą ilość punktów - 100 pkt. Sposób oceny
oferty: ilość punktów = Cn/Cb*100, gdzie Cn - najniższa cena brutto spośród
złożonych ofert, Cb - cena brutto badanej oferty. Wybór oferty następuje w
oparciu o kryterium 100% cena.
4. Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.
5. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu
składania ofert cenowych.
6. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi (np. drogą elektroniczną, telefonicznie
lub za pośrednictwem platformy zakupowej) wszystkich Wykonawców, którzy
ubiegali się o udzielenie niniejszego zamówienia o wyborze najkorzystniejszej
oferty cenowej.
7. Zamawiający zleci wykonanie zamówienia wybranemu Wykonawcy po przekazaniu zawiadomienia o
wyborze oferty, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
8. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od wykonania zamówienia lub z innych przyczyn zamówienie nie zostanie zrealizowane, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą
spośród złożonych ofert, bez konieczności prowadzenia nowej procedury wyboru
Wykonawcy.
9. Zamawiający zastrzega sobie, że może pozostawić niniejsze zapytanie bez
rozstrzygnięcia oraz możliwość odstąpienia od realizacji niniejszego zamówienia
bez podania przyczyny.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest potwierdzenie realizacji.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-11-21
11:51:42
|
Elżbieta Kutyba | Informujemy, że w odpowiedzi na niniejsze zapytanie wpłynęły 4 oferty cenowe i 1 po czasie składania ofert. Wybrano ofertę przedstawioną przez Firmę DAMAX PHU Dariusz Hejducki, ul. Słowackiego 8, 58-100 Świdnica. Cena oferty brutto 1 797,03 zł, (słownie: jeden tysiąc siedemset dziewięćdziesiąt siedem zł 03/100 groszy). Raport z postępowania: https://geodezja.swidnica.pl/index.php?type=4&name=bt29&func=selectsite&value[0]=779 |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?