- Strona główna
- Postępowanie ID 1016511
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZP/TP/17/24 Świadczenie usług dostępu do nowych wersji oprogramowania aplikacyjnego umożliwiającego bieżącą eksploatację szpitalnego systemu informatycznego oraz opiekę serwisową i konsultacje w zakresie użytkowania tego oprogramowani przez okres 18 miesięcy na potrzeby NZOZ Szpital im. prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o. o.
Wystawiający
-
UżytkownikReferat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-13 14:46:00
-
Składania2024-11-22 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-22 10:15:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-12-10
12:59:30
|
Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia |
ogłoszenie
o
wyniku
postępowania
Załączniki |
2024-12-03
12:39:06
|
Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia |
ZAWIADOMIENIE
W
SPRAWIE
WYBORU
OFERTY
NAJKORZYSTNIEJSZEJ
-
03.12.2024r.
Załączniki |
2024-11-27
12:32:29
|
Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia |
Zamawiający
informuje,
że
w
dniu
22.11.2024r.
po
dokonanej
czynności
otwarcia
ofert
oraz
po
zamieszczeniu
informacji
z
otwarcia
ofert
na
stronie
internetowej
prowadzonego
postępowania,
wpłynęła
jeszcze
jedna
oferta,
złożona
przez:
Ayist
Group
Sp.
z.o.o.,
Świeradowska
47,
02-662
Warszawa,
Polska,
NIP
5252889435 |
2024-11-22
10:44:28
|
Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia |
Informacja
z
otwarcia
ofert
-
22.11.2024r.
Załączniki |
2024-11-22
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego postępowania wynosi: 1.100.58,00 zł brutto |
2024-11-19
14:34:28
|
Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia |
odpowiedzi
na
pytania
nr
1
-
19.11.2024r.
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?