- Strona główna
- Postępowanie ID 1013812
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
(SZKOŁA) Tryb. podst. dost. 2/2024/ZAK. INWEST. (SZKOŁA) ZAKUP INWESTYCYJNY: DOSTAWA autokaru turystycznego przystosowanego do przewozu: 35 osób w nadwoziu zabudowanym wg. wskazanych wymagań technicznych, dla ZSCKR w Sandomierzu.
Wystawiający
-
UżytkownikZamówienia Publiczne
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-07 17:30:00
-
Składania2024-11-15 12:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-15 12:30:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-11-15
18:43:42
|
Zamówienia Publiczne |
Zamawiający
ZSCKR
w
Sandomierzu,
za
zgodą
KIEROWNIKA
ZAMAWIAJĄCEGO
unieważnia
postępowanie.
(Plik
w załączeniu). UZASADNIENIE UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA: na podstawie Art. 255, ust. 2. 1.Uzasadnienie prawne: Art. 255. PZP [Przesłanki obligatoryjnego unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia] Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 2) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu; 2.Uzasadnienie faktyczne: Dwie oferty, które wpłynęły na postępowanie zostały odrzucone przez Zamawiającego. Oferty nr: 1 i 2 zostały uznane za niezgodne z formalnymi wymogami SWZ Zamawiającego. Załączniki |
2024-11-15
17:27:06
|
Zamówienia Publiczne |
Zamawiający
ZSCKR
w
Sandomierzu
(komisja
zamówieniowa)
przedstawia
zestawienie
ofert
(informację
z
otwarcia
ofert)
biorących
udział
w
powyższym
postępowaniu.
(Plik
w
załączeniu)
Załączniki |
2024-11-15
11:58:34
|
Zamówienia Publiczne |
Zamawiający
ZSCKR
w
Sandomierzu
(komisja
zamówieniowa),
za
zgodą
Kierownika
Zamawiającego
(Dyrektor:
Alicja
Szatan)
przedstawia
kwotę
na
sfinansowanie
zamówienia.
Plik
w
załączeniu.
Załączniki |
2024-11-12
12:17:44
|
Zamówienia Publiczne |
KOMUNIKAT
PUBLICZNY
Zamawiający
ZSCKR
w
Sandomierzu
reprezentowany
przez
kierownika
zamawiającego: Dyrektor Alicja Szatan (komisja zamówieniowa) udziela odpowiedzi (wyjaśnień) na zastrzeżenia strony postępowania (Wykonawca zainteresowany złożeniem oferty), treść odpowiedzi w załączniku PDF. Załączniki |
2024-11-09
10:36:40
|
Zamówienia Publiczne |
KOMUNIKAT
PUBLICZNY
Zamawiający
ZSCKR
w
Sandomierzu,
w
celu
łatwiejszego
uzupełnienia
zamieszczonego
w
dniu
wczorajszym
załącznika
3a
do
SWZ
(wersja
PDF),
zamieszcza
jego
edytowalną
wersję
w
formacie
DOC.
(Plik
w
załączeniu)
Załączniki |
2024-11-08
18:42:50
|
Zamówienia Publiczne |
KOMUNIKAT
PUBLICZNY
Zamawiający
ZSCKR
w
Sandomierzu
reprezentowany
przez
kierownika
zamawiającego:
Dyrektor
Alicja
Szatan
(komisja
zamówieniowa)
zamieszcza
modyfikację
treści
załącznika
nr
3
do
SWZ,
uzupełniając
jego
treść
o
zapis:
"Oświadczam,
że
zachodzą
w
stosunku
do
podstawy
wykluczenia
z
postępowania
na
podstawie
art.
………….
ustawy
PZP (podać mającą zastosowanie podstawę wykluczenia spośród wymienionych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 5 lub 6 ustawy PZP). Dodatkowo oświadczam, że zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. …………. ustawy PZP (podać mającą zastosowanie podstawę wykluczenia spośród wymienionych w art. 109 ust. 1 10 ustawy PZP). (w przypadku podstaw wykluczenia wpisać odpowiedni artykuł, w przypadku braku podstaw do wykluczenia na zasadzie w/w artykułu wykreślić) Jednocześnie oświadczam, że w związku z ww. okolicznością, na podstawie art. 110 ust. 2 ustawy PZP podjąłem następujące środki naprawcze: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… (uzupełnić w przypadku podjęcia środków naprawczych na podstawie w/w artykułu, w przypadku braku podjęcia środków naprawczych wykreślić)" SZCZEGÓŁOWY DOTYCZĄCY: art. 109 ust. 1 pkt 3-10 ustawy PZP Wprowadzona modyfikacja treści załącznika ma na celu odzwierciedlenie wymagań SWZ i ogłoszenia o zamówieniu E_ZAM Zamawiającego. Załącznik 3a do SWZ należy uzupełnić, podpisać elektronicznie i dołączyć do składanej oferty. (Treść obowiązującego załącznika 3a do SWZ dołączono do komunikatu) Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?