- Strona główna
- Postępowanie ID 1010107
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
WSA-ZP-PP-43-2024 Wykonanie usługi niszczenia dokumentacji aktowej Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie przy spełnieniu warunku niszczenia w 3-ciej klasie ochrony, 4 stopniu bezpieczeństwa wg ISO/IEC 21964.
Wystawiający
-
UżytkownikPiotr Kosicki
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-05 11:18:00
-
Składania2024-11-20 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-20 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w zapytaniu ofertowym o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. Do niniejszego zapytania nie stosuje się przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi niszczenia dokumentacji aktowej Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie w maksymalnej ilości 1500 mb (ok. 65 ton) przy spełnieniu warunku niszczenia w 3-ciej klasie ochrony, 4 stopniu bezpieczeństwa wg ISO/IEC 21964.
2. Okres realizacji umowy: od dnia 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2026 r.
3. Zakres zamówienia precyzuje Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
4. Warunki realizacji zamówienia precyzują Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).
WIZJA LOKALNA.
1. Zamawiający informuje, że złożenie oferty przez wykonawcę może być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej w miejscu realizacji usług. Wizja lokalna nie jest obowiązkowa.
2. Miejsce realizacji usług jest w nast. lokalizacjach Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie:
1) ul. Jasna 2/4;
2) ul. Pankiewicza 4;
3) ul. Jana Kazimierza 10.
3. Jeżeli wykonawca podejmie decyzje o udziale w wizji lokalnej, zobowiązany jest przesłać na adres e-mail: marcin.kuc@warszawa.wsa.gov.pl nast. informację:
1) dane wykonawcy;
2) datę i godzinę planowanej wizji lokalnej;
3) nr telefonu wykonawcy do kontaktu;
4) liczbę osób które uczestniczyć będą w wizji lokalnej (max 3 osoby).
4. Zamawiający zastrzega, że przeprowadzenie wizji lokalnej, możliwe jest nie później niż 1 dzień przez terminem składania ofert.
5. Wizja lokalna umożliwi wykonawcom poznanie warunków technicznych umożliwi podjęcie decyzji o złożeniu oferty i a także umożliwi rzetelne obliczenie ceny oferty.
6. Informacje pozyskane w trakcie wizji lokalnej, są jednym z elementów, jakie powinien uwzględnić wykonawca oceniając ryzyko związane z realizacją zamówienia.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej w przedmiocie zamówienia, tj. zezwolenie na zbieranie i przetwarzanie odpadów wydane na podstawie art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2023 r. poz. 1587);
2) posiadają instalację która umożliwia niszczenie dokumentów przy spełnieniu warunku niszczenia w 3-ciej klasie ochrony, 4 stopniu bezpieczeństwa wg ISO/IEC 21964;
3) posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności, na kwotę ubezpieczenia nie niższą niż 1 000 000,00 zł (jeden milion złotych);
4) wykonali lub wykonują co najmniej 2 umowy polegające na niszczenia dokumentacji przy spełnieniu warunku niszczenia w 3-ciej klasie ochrony wg ISO/IEC 21964, każda z wykazanych umów o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto (dwadzieścia tysięcy złotych), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.
WYJAŚNIENIA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Oferent może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert.
Zamawiający udzieli wyjaśnień i opublikuje wyjaśnienia na stronie prowadzonego postępowania bez ujawniania źródła zapytania.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest zawarcie umowy.
Załączniki:
załącznik nr 1 - Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).
załącznik nr 2 - Zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego.
załącznik nr 3 - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
Informacji na temat postępowania można uzyskać poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr telefonu:
1) 22 553-79-59 Marcin Kuć - sprawy dotyczące przedmiotu zamówienia oraz wizji lokalnej;
2) 22 553-78-65 Piotr Kosicki - sprawy proceduralne;
3) 22 553-78-66 Magdalena Jańczuk - sprawy proceduralne.
W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
- tel. 22 101 02 02
- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-11-25
09:45:50
|
Piotr Kosicki |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
Pismo Adm-290/N200/2024 z dn. 25.11.2024 Załączniki |
2024-11-25
08:45:02
|
Piotr Kosicki | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
2024-11-14
09:18:13
|
Piotr Kosicki |
Pytanie:
Jeśli chodzi o pojemniki to muszą być metalowe 250l ? Czy dopuszczają Państwo pojemniki z tworzywa sztucznego 240l? Oczywiście zgodnie z wymogami, plombowane. Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza bezpieczne, plombowane pojemniki typu ALUBOX 250L lub pojemniki GMT na dokumenty do niszczenia 240 l, wykonane z polietylenu PE, zabezpieczone jednorazowymi plombami z niepowtarzalnym numerem, do zbiórki dokumentów. Zamawiający skorygował także treść PPU które poniżej załącza się - wer. 1.1 z dn. 14.11.2024 r. Załączniki |
2024-11-14
08:31:17
|
Piotr Kosicki |
Pytanie:
Czy dopuszczacie możliwość odbioru dokumentacji w bezpiecznych workach bezpiecznych workach plombowanych jednorazowymi plombami numerycznymi? Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na odbiór dokumentacji w workach. Zgodnie z wymogami par. 1 ust. 2 pkt 1 Umowy, odbiór dokumentów odbywa się w bezpiecznych, plombowanych pojemnikach typu ALUBOX 250L, zabezpieczonych jednorazowymi plombami z niepowtarzalnym numerem. |
2024-11-13
14:28:21
|
Piotr Kosicki |
Pytanie:
W
Państwa
wymaganiach
jest
niszczenie
dokumentacji
w
poziomie
bezpieczeństwa
P-5.
My
jako
jedna
z
niewielu
firm
niszczymy
w
poziomie
P-4
i
z
tego
co
nam
wiadomo,
żadna
firma
w
Polsce
nie
posiada
maszyny
niszczącej
w
P-5.
W
związku
z
powyższym,
czy
dopuszczają
Państwo
niszczenie
w
poziomie
P-4? Odpowiedź: Po weryfikacji przedstawionej w pytaniu informacji, Zamawiający dopuszcza niszczenie dokumentów w poziomie P-4. W konsekwencji powyższego Zamawiający zmieni we wszystkich miejscach zapytania ofertowego poziom niszczenia z P-5 na P-4. |
2024-11-08
13:43:37
|
Piotr Kosicki | W związku z pytaniami, Zamawiający wydłużył termin składania ofert do 20.11.2024. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?