- Strona główna
- Postępowanie ID 1007662
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
RI.032.97.2024 Wykonanie projektu planu ogólnego gminy Przemęt
Wystawiający
-
UżytkownikJoanna Skrzypczak
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-30 08:11:00
-
Składania2024-11-07 12:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Nazwa zadania: Wykonanie projektu planu ogólnego gminy Przemęt
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Usługa polegająca na opracowaniu planu ogólnego gminy Przemęt wraz z niezbędnymi dokumentami, zgodnie z przepisami prawa, w szczególności przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130), Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758), Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 2 maja 2024 r. w sprawie sposobu wyznaczania obszaru uzupełnienia zabudowy w planie ogólnym gminy (Dz. U. z 2024 r. poz. 729), ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2024 r., poz. 54 ze zm.), ustawy z dnia 2 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r., poz. 1112), rozporządzeniem z dnia 9 września 2002 r. Ministra Środowiska w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. z 2002 r., poz. 155) oraz właściwymi przepisami szczególnymi, w wykonaniu Uchwały Nr 25/2024 z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Przemęt.
2. Obszar opracowania – teren w granicach administracyjnych gminy Przemęt.
3. Prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia:
1) analiza materiałów wyjściowych,
2) dokonanie inwentaryzacji urbanistycznej i oceny istniejącego stanu zagospodarowania,
3) opracowanie propozycji rozpatrzenia zgłoszonych wniosków do planu ogólnego,
4) sporządzenie lub aktualizacja opracowania ekofizjograficznego,
5) określenie zapotrzebowania na nową zabudowę w gminie,
6) opracowanie koncepcji planu ogólnego gminy,
7) sporządzenie projektu uchwały w sprawie planu ogólnego,
8) opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko,
9) uzyskanie wymaganych opinii i uzgodnień do projektu planu ogólnego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, oraz przygotowanie materiałów i pism niezbędnych dla uzyskania opinii i uzgodnień,
10) wprowadzenie ewentualnych zmian wynikających z uzgodnień, jeśli będzie to konieczne powtórzenie procedury w niezbędnym zakresie oraz przygotowanie treści zażaleń na postanowienia,
11) udział w procedurze konsultacji społecznych, w tym udział fizyczny w spotkaniach otwartych, panelach eksperckich lub warsztatach, spotkaniach plenerowych, spacerach studyjnych lub dyżurach projektanta oraz sporządzenie raportu z konsultacji,
12) przygotowanie ankiet i geoankiet, zbieranie uwag, prowadzenie punktu konsultacyjnego (sposób, miejsce i termin ustalony z Zamawiającym) związanych z rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu w ramach prowadzonych konsultacji społecznych, w tym składanie wyjaśnień osobom zainteresowanym (pisemnych lub ustnych),
13) opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag do projektu planu ogólnego,
14) prezentacja projektu planu i uczestnictwo (udział fizyczny) w posiedzeniach gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej oraz uczestnictwo w spotkaniach z udziałem radnych (komisjach rady gminy oraz sesjach - udział fizyczny),
15) sporządzenia uzasadnienia planu zgodnie z art. 13h ustawy,
16) przygotowanie projektu planu ogólnego do uchwalenia przez Radę Gminy,
17) przygotowanie do przedstawienia Wojewodzie uchwały w sprawie planu ogólnego wraz z załącznikami,
18) opracowanie projektów wszystkich dokumentów wchodzących w skład dokumentacji formalno-prawnej,
19) opracowanie danych przestrzennych do planu zgodnie z art. 67a ustawy (na różnych etapach opracowania planu),
20) wprowadzenie do uchwały zatwierdzającej plan zmian wynikających z rozstrzygnięć nadzorczych wojewody, ustosunkowanie się do tych rozstrzygnięć (ewentualnie powtórzenie procedury w zakresie wymaganym przez wojewodę);
21) ustosunkowanie się do skarg wniesionych do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego i Naczelnego Sądu Administracyjnego.
22) sporządzenie „podsumowania” oraz „uzasadnienia”, o których mowa art. 55 ust. 3 oraz art. 42 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
4. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do:
1) prowadzenia we współpracy z Zamawiającym procedury formalno-prawnej planu ogólnego,
2) prowadzenia bieżących konsultacji rozwiązań projektowych z Zamawiającym,
3) współprowadzenia konsultacji społecznych, w tym prezentowania przyjętych rozwiązań oraz udzielania stosownych informacji i wyjaśnień,
4) prezentacji projektu planu ogólnego podczas posiedzeń komisji Rady Gminy, Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, sesji Rady Gminy,
5) przygotowania niezbędnej liczby kompletów materiałów na spotkania, konsultacje, dyskusje publiczne, do opiniowania i uzgodnień oraz sesję uchwalającą,
6) usunięcia wszelkich wad w przedmiocie zamówienia na własny koszt oraz w terminie wskazanym przez Zamawiającego, jeśli wady te powstały z winy Wykonawcy,
7) przeniesienia majątkowych praw autorskich do wszystkich materiałów wytworzonych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia na Zamawiającego (w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie).
5. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawie oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia.
6. Plan ogólny musi zostać przekazany Radzie Gminy zgodnie z obowiązującym stanem prawnym na dzień uchwalenia.
7. Zamawiający przekaże wykonawcy materiały znajdujące się w jego posiadaniu, a mogące służyć do opracowania przedmiotu zamówienia.
8. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu kompletne opracowanie, stanowiące przedmiot odbioru w formie tekstu w wersji elektronicznej w wymaganych formatach: DOC i PDF, w formie graficznej w wymaganych formatach: JPG i PDF oraz SHP. W skład opracowania wchodzić będzie:
1) Plan ogólny gminy:
a) część tekstowa w formacie A4 w ilości 4 kompletów;
b) uzasadnienie składające się z części tekstowej oraz części graficznej obejmujące wszystkie kolorowe plansze planu ogólnego w skali 1:25000 w ilości 4 kompletów;
c) wizualizacja danych przestrzennych planu ogólnego w skali 1:25000 w wersji kolorowej - rysunek sztywno zafoliowany, przystosowany do zawieszenia - 1 egz.,
d) dokumentacja formalno-prawna i materiały związane ze sporządzeniem planu w wersji elektronicznej;
e) kompletny projekt uchwały w sprawie uchwalenia planu ogólnego z załącznikami i uzasadnieniem – wersję elektroniczną utworzoną 1 egz. w formacie DOC lub DOCX.
f) plan w wersji elektronicznej sporządzony na nośnikach elektronicznych (3 szt.) do odczytu i wydruku:
g) dane przestrzenne oraz metadane w formie elektronicznej opracowane zgodnie z założeniami Dyrektywy 2007/2/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 14 marca 2007 r. ustawiającej infrastrukturę informacji przestrzennej we Wspólnocie Europejskiej (INSPIRE) oraz ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej.
h) dane przestrzenne składające się na treść rysunku planu ogólnego winny być przekazane w wersji elektronicznej (płyta CD/DVD, dysk wymienny na złącze USB) w postaci:
• plików w formacie .shp, dla danych wektorowych, plików w formacie .geotiff dla danych rastrowych oraz plików w innych formatach dla danych przestrzennych, których nie można sporządzić w ww. formatach lub dla danych tych stosuje się powszechnie inny format. Pliki te winny być nazwane i logicznie uporządkowane.
• plików zawierających projekt planu ogólnego, na które składają odpowiednio uporządkowane i wyświetlone treści mapy (dane przestrzenne zgromadzone w warstwach tematycznych – projekt QGIS).
2) Opracowanie ekofizjograficzne - 1 egz. (wydruk + wersja elektroniczna). Wersja elektroniczna opracowań w wymaganych formatach: JPG lub PDF.
3) Prognoza oddziaływania na środowisko - 1 egz. (wydruk + wersja elektroniczna). Wersja elektroniczna opracowań w wymaganych formatach: JPG lub PDF.
9. Przed końcowym odbiorem przedmiotu umowy, po uchwaleniu planu ogólnego przez Radę Gminy, Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu materiały przygotowane do przekazania Wojewodzie Wielkopolskiemu celem stwierdzenia zgodności z prawem podjętej uchwały.
10. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, materiały i usługi niezbędne do jego kompleksowego wykonania i przekazania Zamawiającemu: wszystkie czynności będące przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie wykonać we własnym zakresie i na własny koszt, co uwzględni przy sporządzaniu oferty m. in.: opracowanie, redagowanie projektów pism zawiadamiających, uzgadniających, obwieszczających, opiniujących itp. redagowanie projektów ogłoszeń, przygotowanie projektów zawiadomień, obwieszczeń - również do prasy o rozpoczęciu konsultacji społecznych itp.
11. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
- cena oferty brutto (100%).
12. Warunkiem złożenia oferty jest doświadczenie w zakresie sporządzenia co najmniej dziesięciu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (uchwalonych i sprawdzonych przez nadzór wojewody) oraz jednego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (uchwalonego i sprawdzonego przez nadzór wojewody).
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zobowiązany będzie do przedłożenia wykazu zrealizowanych usług ww. zakresie.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-12-16
14:49:39
|
Joanna Skrzypczak |
Informacja
o
udzieleniu
zamówienia
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?