Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WSZSL/FZ-84/24 WSZSL/FZ-87/24 -USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIANIA OPADÓW MEDYCZNYCH O KODZIE 18 01 04 ORAZ ODPADÓW POWSTAŁYCH W WYNIKU DZIAŁALNOŚCI KUCHNI SZPITALNEJ O KODZIE 16 03 80

Termin:
Zamieszczenia : 17-10-2024 14:20:00
Składania : 31-10-2024 11:00:00
Otwarcia : 31-10-2024 11:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo, 

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi odbioru, transportu i utylizacji wytwarzanych  w wyniku prowadzonej przez Zamawiającego działalności odpadów:

- medycznych  o kodzie 18 01 04

- powstałych w wyniku działalności kuchni szpitalnej o kodzie 16 03 80

 (zgodnie z katalogiem odpadów określonym  w Rozporządzeniu Ministra Klimatu w sprawie katalogu odpadów z dnia 2 stycznia 2020 r. (Dz.U. 2020,  poz.10), zwanych w dalszej części odpadami, w szacunkowych przybliżonych ilościach określonych w Załączniku 2 (Formularzu ofertowo-cenowym).

2. Zamawiający jako wytwórca odpadów (posiadacz odpadów)  i Wykonawca jako transportujący i przejmujący odpady zobligowani są do posiadania wpisu w rejestrze BDO (numer rejestrowy BDO) i bezpośredniego udziału w elektronicznej  ewidencji tych odpadów, zgodnie  z wymogami BDO.

3. Wykonawca jest zobowiązany do ważenia odpadów własną zalegalizowaną wagą do ważenia odpadów w siedzibie Zamawiającego (lub wagą stanowiącą wyposażenie środka transportu Wykonawcy) w obecności przedstawiciela Zamawiającego.

4.Zamawiający wymaga, aby świadczenie usług w zakresie: odbioru, transportu oraz  unieszkodliwiania odpadów medycznych odbywało się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

5. Zamawiający przewiduje w okresie 18 miesięcy przekazać nw. odpady:

 

Lp.

 

Kod odpadów/ przybliżona ilość w okresie 12 miesięcy

 

Nazwa odpadów

1.

18 01 04/ ok. 29.700,00 kg

Inne odpady niż wymienione w 18 01 03*  (np. opatrunki z materiału lub gipsu, pościel, ubrania jednorazowe, pieluchy)

2.

16 03 80/ok. 300 kg

Produkty spożywcze przeterminowane lub nieprzydatne do spożycia

6. Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia – w związku z tym faktem korzysta z możliwości wskazanej w art.246 ust. 2 uPzp.

7. Warunki dotyczące wykonania zamówienia oraz wymagania, o których mowa w art. 95 uPzp określone zostały również w Rozdziale VII SWZ.

8. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści niniejszej SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.

9. W przypadku, gdy dotyczy - zgodnie z art. 20 ust. 2  ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach  (tj. Dz.U. 2022 poz. 699 ze zm.) i obowiązującej, na jego podstawie „zasadzie bliskości” - wykonawca zobowiązany jest do unieszkodliwiania odpadów medycznych o właściwościach zakaźnych pochodzących z obiektów Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Legnicy w instalacjach położonych na obszarze województwa dolnośląskiego. W przypadku braku instalacji do unieszkodliwiania tych odpadów na obszarze  województwa dolnośląskiego lub gdy istniejące instalacje nie mają wolnych mocy przerobowych dopuszcza się ich unieszkodliwianie w instalacji położonej najbliżej siedziby Zamawiającego. Zgodnie z wymogami określonymi   w art. 95 ust. 2 i 3 ww.  ustawy, zakaźne odpady medyczne muszą być unieszkodliwiane przez termiczne przekształcanie w spalarniach odpadów niebezpiecznych





w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZAŁĄCZNIK_1_TP_87_24.doc doc 56 2024-10-17 14:20:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK_2_TP_87_24.doc doc 66 2024-10-17 14:20:00 Postępowanie
OGŁOSZENIE_O_ZAMÓWIENIU_87_24.pdf pdf 63.54 2024-10-17 14:20:00 Postępowanie
SWZ_87_24_.pdf pdf 398.12 2024-10-17 14:20:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 39