Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 06-07-2021 15:58:00 |
Placing offers : | 16-07-2021 11:00:00 |
Offers opening : | 16-07-2021 11:15:00 |
Procedure: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Type: | Service |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-08-17 16:22 | Jarosław Skiba | Ogłoszenie o wyniku postępowania |
2021-07-19 15:45 | Jarosław Skiba | Informacja o unieważnieniu postępowania |
2021-07-16 14:12 | Jarosław Skiba | Informacja z otwarcia ofert |
2021-07-16 11:00 | Buyer message | Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, wynosi: W zadaniu nr 1: 4428 PLN brutto; W zadaniu nr 2: 17712 PLN brutto; W zadaniu nr 3: 12792 PLN brutto; W zadaniu nr 4: 25092 PLN brutto; W zadaniu nr 5: 33948 PLN brutto; W zadaniu nr 6: 8856 PLN brutto; W zadaniu nr 7: 8856 PLN brutto; W zadaniu nr 8: 6642 PLN brutto; W zadaniu nr 9: 16728 PLN brutto; W zadaniu nr 10: 4920 PLN brutto; W zadaniu nr 11: 9348 PLN brutto; W zadaniu nr 12: 4694 PLN brutto; W zadaniu nr 13: 8856 PLN brutto; W zadaniu nr 14: 3198 PLN brutto; W zadaniu nr 15: 2460 PLN brutto; W zadaniu nr 16: 7872 PLN brutto; W zadaniu nr 17: 39606 PLN brutto; W zadaniu nr 18: 4920 PLN brutto; W zadaniu nr 19: 11808 PLN brutto; W zadaniu nr 20: 6888 PLN brutto; W zadaniu nr 21: 1230 PLN brutto; W zadaniu nr 22: 3936 PLN brutto; W zadaniu nr 23: 7380 PLN brutto; W zadaniu nr 24: 5904 PLN brutto; W zadaniu nr 25: 1476 PLN brutto; W zadaniu nr 26: 82164 PLN brutto. |
2021-07-12 14:22 | Jarosław Skiba |
Sygnatura:
WZP-2365/2248/21 Warszawa, 12.07.2021 r. Dotyczy: Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym na Serwis urządzeń na gwarancji w nowooddanych oraz remontowanych obiektach KSP, nr ref.: WZP-2248/21/141/AG. Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, na podstawie art. 284 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021, poz. 1129, z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą, informuje o treści wniosku o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) złożonego przez wykonawcę i udzielonej przez Zamawiającego odpowiedzi. Pytanie nr 1 „Proszę o uściślenie czy w zadaniu 26 w poz. 2 przeglądy maja być wykonywane co 4 miesiące? W poprzednich zadaniach w trakcie obowiązywania umowy mają zostać wykonane 4 przeglądy, a w tym punkcie ilość została określona na 6. Czy do wyceny przyjmować większą ilość przeglądów czy przyjąć standardową wartość 4?” Odpowiedź na pytanie nr 1 Zamawiający informuje, że w zadaniu nr 26 w poz. 2 przez okres trwania umowy należy wykonać 6 przeglądów w 4-miesięcznym odstępie. |
Announcements