Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: WZP-2248/21/141/AG Serwis urządzeń na gwarancji w nowooddanych oraz remontowanych obiektach KSP

Deadlines:
Published : 06-07-2021 15:58:00
Placing offers : 16-07-2021 11:00:00
Offers opening : 16-07-2021 11:15:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 655 2021-07-06 15:58:00 Proceeding
Specyfikacja Warunków Zamówienia.docx docx 305.13 2021-07-06 15:58:00 Proceeding
Pytania i odpowiedzi (12LIP21).pdf pdf 59.69 2021-07-12 14:22:03 Public message
Informacja z otwarcia.pdf pdf 176.8 2021-07-16 14:12:51 Public message
Informacja z otwarcia.docx docx 63.84 2021-07-16 14:12:51 Public message
informacja o unieważnieniu postępowania.docx docx 54.46 2021-07-19 15:45:28 Public message
Informacja o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 74.46 2021-07-19 15:45:28 Public message
08d94dec-cb7c-e8fe-6e94-c30001e86af8.pdf pdf 177.32 2021-08-17 16:22:29 Public message

Announcements

2021-08-17 16:22 Jarosław Skiba Ogłoszenie o wyniku postępowania

08d94dec-cb7c-e8fe-6 [...].pdf

2021-07-19 15:45 Jarosław Skiba Informacja o unieważnieniu postępowania

informacja o unieważ [...].docx

Informacja o unieważ [...].pdf

2021-07-16 14:12 Jarosław Skiba Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

Informacja z otwarci [...].docx

2021-07-16 11:00 Buyer message Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, wynosi: W zadaniu nr 1: 4428 PLN brutto; W zadaniu nr 2: 17712 PLN brutto; W zadaniu nr 3: 12792 PLN brutto; W zadaniu nr 4: 25092 PLN brutto; W zadaniu nr 5: 33948 PLN brutto; W zadaniu nr 6: 8856 PLN brutto; W zadaniu nr 7: 8856 PLN brutto; W zadaniu nr 8: 6642 PLN brutto; W zadaniu nr 9: 16728 PLN brutto; W zadaniu nr 10: 4920 PLN brutto; W zadaniu nr 11: 9348 PLN brutto; W zadaniu nr 12: 4694 PLN brutto; W zadaniu nr 13: 8856 PLN brutto; W zadaniu nr 14: 3198 PLN brutto; W zadaniu nr 15: 2460 PLN brutto; W zadaniu nr 16: 7872 PLN brutto; W zadaniu nr 17: 39606 PLN brutto; W zadaniu nr 18: 4920 PLN brutto; W zadaniu nr 19: 11808 PLN brutto; W zadaniu nr 20: 6888 PLN brutto; W zadaniu nr 21: 1230 PLN brutto; W zadaniu nr 22: 3936 PLN brutto; W zadaniu nr 23: 7380 PLN brutto; W zadaniu nr 24: 5904 PLN brutto; W zadaniu nr 25: 1476 PLN brutto; W zadaniu nr 26: 82164 PLN brutto.
2021-07-12 14:22 Jarosław Skiba Sygnatura: WZP-2365/2248/21
Warszawa, 12.07.2021 r.

Dotyczy: Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym na Serwis urządzeń na gwarancji w nowooddanych oraz remontowanych obiektach KSP, nr ref.: WZP-2248/21/141/AG.

Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, na podstawie art. 284 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021, poz. 1129, z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą, informuje o treści wniosku o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) złożonego przez wykonawcę i udzielonej przez Zamawiającego odpowiedzi.

Pytanie nr 1
„Proszę o uściślenie czy w zadaniu 26 w poz. 2 przeglądy maja być wykonywane co 4 miesiące? W poprzednich zadaniach w trakcie obowiązywania umowy mają zostać wykonane 4 przeglądy, a w tym punkcie ilość została określona na 6.

Czy do wyceny przyjmować większą ilość przeglądów czy przyjąć standardową wartość 4?”

Odpowiedź na pytanie nr 1
Zamawiający informuje, że w zadaniu nr 26 w poz. 2 przez okres trwania umowy należy wykonać 6 przeglądów w 4-miesięcznym odstępie.

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 324