- Strona główna
- Postępowanie ID 390678
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Zakup i dostawa stojaka flagowego trzyramiennego (wraz z masztami, obejmami, ozdobnymi kulkami) oraz flag satynowych w ramach Mikroprojektu nr CZ.11.4.120/0.0/0.0/16-009/0002355 pn. "Bezpieczny junior, świadomy senior pogranicza polsko-czeskiego" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu INTERREG V-A Republika Czeska - Polska oraz ze środków budżetu państwa. Przekraczamy granice.
Wystawiający
-
UżytkownikEwa Lech
-
Organizacja
-
OddziałWydział zaopatrzenia
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2020-10-29 07:46:00
-
Składania2020-11-02 13:00:00
-
Otwarcie ofert2020-11-02 13:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
W związku z realizacją Mikroprojektu nr CZ.11.4.120/0.0/0.0/16_009/0002355 pn. "Bezpieczny junior, świadomy senior pogranicza polsko-czeskiego" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu INTERREG V-A Republika Czeska - Polska oraz ze środków budżetu państwa. Przekraczamy granice, KWP w Opolu zaprasza serdecznie do składania ofert dotyczących postępowania wyłączonego ze stosowania Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, zgodnie z poniższymi załącznikami.
1. Termin realizacji zamówienia: 14 dni kalendarzowych od momentu złożenia pisemnego zamówienia.
2. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszt transportu, leżą po stronie Wykonawcy.
3. Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany i wolny od wad oraz udziela min.12 miesięcznej gwarancji.
4. W przypadku stwierdzenia wad w dostarczonym towarze Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru bez wad w terminie 5 dni od dnia zgłoszenia.
5. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt i ryzyko Wykonawcy.
6. Sposób zapłaty: przelew z terminem płatności 30 dni od dnia dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego adres.
7. KWP w Opolu zastrzega, że przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP w Opolu.
Osoba prowadząca sprawę: Ewa Lech tel. 47 8642513 e-mail: ewa.lech@op.policja.gov.pl.
Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją przez Wykonawcę ww. warunków.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 47 8642513.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?