- Strona główna
- Postępowanie ID 390678
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 390678 :
Zakup i dostawa stojaka flagowego trzyramiennego (wraz z masztami, obejmami, ozdobnymi kulkami) oraz flag satynowych w ramach Mikroprojektu nr CZ.11.4.120/0.0/0.0/16-009/0002355 pn. "Bezpieczny junior, świadomy senior pogranicza polsko-czeskiego" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu INTERREG V-A Republika Czeska - Polska oraz ze środków budżetu państwa. Przekraczamy granice.
Wystawiający
-
UżytkownikEwa Lech
-
Organizacja
-
OddziałWydział zaopatrzenia
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2020-10-29 07:46:00
-
Składania2020-11-02 13:00:00
-
Otwarcie ofert2020-11-02 13:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
W związku z realizacją Mikroprojektu nr CZ.11.4.120/0.0/0.0/16_009/0002355 pn. "Bezpieczny junior, świadomy senior pogranicza polsko-czeskiego" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu INTERREG V-A Republika Czeska - Polska oraz ze środków budżetu państwa. Przekraczamy granice, KWP w Opolu zaprasza serdecznie do składania ofert dotyczących postępowania wyłączonego ze stosowania Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, zgodnie z poniższymi załącznikami.
1. Termin realizacji zamówienia: 14 dni kalendarzowych od momentu złożenia pisemnego zamówienia.
2. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszt transportu, leżą po stronie Wykonawcy.
3. Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany i wolny od wad oraz udziela min.12 miesięcznej gwarancji.
4. W przypadku stwierdzenia wad w dostarczonym towarze Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru bez wad w terminie 5 dni od dnia zgłoszenia.
5. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt i ryzyko Wykonawcy.
6. Sposób zapłaty: przelew z terminem płatności 30 dni od dnia dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego adres.
7. KWP w Opolu zastrzega, że przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP w Opolu.
Osoba prowadząca sprawę: Ewa Lech tel. 47 8642513 e-mail: ewa.lech@op.policja.gov.pl.
Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją przez Wykonawcę ww. warunków.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 47 8642513.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
