- Strona główna
- Postępowanie ID 999831
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
2024/BZP 00549183/01 Realizacja ogólnopolskiej internetowej kampanii promocyjnej wodnych atrakcji na Kłodzkim Pograniczu w ramach Projektu „Kłodzkie Pogranicze na fali”.
Wystawiający
-
UżytkownikPiotr Zilbert
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-16 13:45:00
-
Składania2024-10-25 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-10-25 11:00:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-11-15
11:56:16
|
Piotr Zilbert |
Kłodzko.
13.11.2024
r. Zamawiający: Powiat Kłodzki ul. Okrzei 1 57-300 Kłodzko Zawiadomienie o wyborze oferty Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego: Realizacja ogólnopolskiej internetowej kampanii promocyjnej wodnych atrakcji na Kłodzkim Pograniczu w ramach Projektu „Kłodzkie Pogranicze na fali” 1. Działając na podstawie art. 253 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 poz. 1605 ze zm.) zamawiający zawiadamia, że w w/w postępowaniu o zamówienie publiczne wybrano ofertę: Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. 2. Nazwa albo imiona i nazwiska oraz siedziba lub miejsca prowadzonej działalności gospodarczej albo miejsca zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte oraz punktacja przyznana ofertom. L.p. Wykonawca Cena / Termin 1. Polska Press Sp. z o.o. ul. Domaniewska 45. 02-672 Warszawa 92.250,00 zł – 58 pkt 180 dni – 42 pkt Razem – 100 pkt 2 Aplan Media Sp. z o.o. ul. Wróblewskiego 18. 93-578 Łódź 118.670,40 zł – 45 pkt 90 dni- 21 pkt Razem – 66 pkt 3. Werky Digital G. Werkowski. ul. 1 Maja 28/3. 82-300 Elbląg 241.080,00 zł – 22 pkt 90 dni – 21 pkt Razem – 43 pkt 4. Wyborcza Sp. z o.o. ul. Czerska. 00-732 Warszawa 184.500,00 zł – 29 pkt 60 dni – 13,9 pkt Razem – 42,9 pkt 5. Tarraya S.A. ul. Głogowska 108/6. 60-263 Poznań 121.300,00 zł – 44,1 pkt 90 dni – 21 pkt Razem – 65,1 pkt 6. OOO Sp. z o.o. ul. Hoża 86/410. 00-682 Warszawa 147.000,00 zł – 36,4 pkt 90 dni – 21 pkt Razem – 57,4 pkt 7. Sun&More Sp. z o.o. ul. Madalińskiego 8/215. 70-101 Szczecin 195.200,00 zł – 27,4 pkt 90 dni – 21 pkt Razem – 48,4 pkt 8. Nauris Dominik Marzec. ul. Topazowa 2. 05-077 Warszawa 121.770,00 zł – 43,9 pkt 91 dni – 24,3 pkt Razem – 68,2 pkt 9. Filmspiria B. Jasiński. ul. Miączyńska 56/33. )2-637 Warszawa 199.095,18 zł – 26,9 pkt 90 dni – 21 pkt Razem – 47,9 pkt 10. Digi Lab Sp. z o.o. ul. Chopina 41/2. 20-023 Lublin 184.500,00 zł 90 dni 11. Dawid Mikoś. ul. Czynszowa 1/3. 03-417 Warszawa 172.000,00 zł – 31,1 pkt 90 dni – 21 pkt Razem – 52,1 pkt Załączniki |
2024-10-25
14:11:45
|
Piotr Zilbert |
Kłodzko.
25.10.2024
r. Zamawiający: Powiat Kłodzki ul. Okrzei 1 57-300 Kłodzko Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego: Realizacja ogólnopolskiej internetowej kampanii promocyjnej wodnych atrakcji na Kłodzkim Pograniczu w ramach Projektu „Kłodzkie Pogranicze na fali” Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2023 poz. 1605 ze zm.) zamawiający udostępnia informacje o ofertach otwartych. Nazwa albo imiona i nazwiska oraz siedziba lub miejsca prowadzonej działalności gospodarczej albo miejsca zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte oraz ceny lub koszty zawarte w ofertach. L.p. Wykonawca Cena / Termin 1. Polska Press Sp. z o.o. ul. Domaniewska 45. 02-672 Warszawa 92.250,00 zł / 180 dni 2 Aplan Media Sp. z o.o. ul. Wróblewskiego 18. 93-578 Łódź 118.670,40 zł / 90 dni 3. Werky Digital G. Werkowski. ul. 1 Maja 28/3. 82-300 Elbląg 241.080,00 zł / 90 dni 4. Wyborcza Sp. z o.o. ul. Czerska. 00-732 Warszawa 184.500,00 zł / 60 dni 5. Tarraya S.A. ul. Głogowska 108/6. 60-263 Poznań 121.300,00 zł / 90 dni 6. OOO Sp. z o.o. ul. Hoża 86/410. 00-682 Warszawa 147.000,00 zł / 90 dni 7. Sun&More Sp. z o.o. ul. Madalińskiego 8/215. 70-101 Szczecin 195.200,00 zł / 90 dni 8. Nauris Dominik Marzec. ul. Topazowa 2. 05-077 Warszawa 121.770,00 zł / 91 dni 9. Filmspiria B. Jasiński. ul. Miączyńska 56/33. )2-637 Warszawa 199.095,18 zł / 90 dni 10. Digi Lab Sp. z o.o. ul. Chopina 41/2. 20-023 Lublin 184.500,00 zł / 90 dni 11. Dawid Mikoś. ul. Czynszowa 1/3. 03-417 Warszawa 172.000,00 zł / 90 dni Załączniki |
2024-10-25
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2024, poz. 1320 ze zm) informuje, że na sfinansowanie w/w zamówienia publicznego zamierza przeznaczyć kwotę 207.360 zł. |
2024-10-22
07:46:04
|
Piotr Zilbert |
Zamawiający: Powiat kłodzki ul. Okrzei 1 57-300 Kłodzko Postępowanie o zamówienie publiczne pn.: „Realizacja ogólnopolskiej internetowej kampanii promocyjnej wodnych atrakcji na Kłodzkim Pograniczu w ramach Projektu „Kłodzkie Pogranicze na fali” Działając na podstawie art. 284 ust. 2 i ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający udziela wyjaśnień do treści specyfikacji warunków w/w zamówienia: 1. Proszę o informację o par. 1 pkt 2. podpunkt 4) umowy czy element każdej kampanii "publikacja [...] banera na ogólnopolskiej stronie internetowej ..... w każdym roku w okresie umożliwiającym realizację wskaźnika skuteczności kampanii 2 miliony wyświetleń." oznacza, że banner ma być umieszczony na stałe na tej stronie przez cały czas trwania kampanii czy może wyświetlać się rotacyjnie z innymi banerami do osiągnięcia wskazanego poziomu wyświetleń? Odpowiedź: Baner może się wyświetlać rotacyjnie, ale wskaźnik wyświetleń musi być osiągnięty w wymaganym terminie minimalnym. 2. Proszę o informację o par. 1 pkt 2. podpunkt 4) umowy czy spot, artykuł i baner muszą się znajdować na tej samej podstronie zaproponowanej strony (portalu)? Odpowiedź: Spot artykuł i baner nie muszą się znajdować na tej samej podstronie. 3. Jaki jest szacunkowy budżet realizacji zamówienia? Odpowiedź: Wartość szacunkowa zamówienia wynosi 173.066,67 zł 4. Jaki jest budżet, jaki Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację Zamówienia? Odpowiedź: Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 207.360,00 zł 5. Czy jest scenariusz spotów 10-sekudowych według, którego powinny być zrealizowane? Jeśli nie, to kto będzie odpowiadał za jego utworzenie. Odpowiedź: Nie mamy gotowego scenariusza, utworzenie scenariusza jest po stronie wykonawcy. Możemy jedynie przesłać wykonawcy listę atrakcji mieszczących się w danym temacie. 6. Czy są określone miejsca, które będą musiały pojawić się w spocie? Jeśli tak, to jakie konkretnie i czy będzie do nich bezpłatny dostęp dla ekipy filmowej? Odpowiedź: Udostępnimy listę miejsc do wyboru z każdej kampanii, po uzgodnieniu terminu będzie bezpłatny dostęp do poszczególnych atrakcji. Wykonawca możne również skorzystać z własnych materiałów jeżeli ma prawa autorskie pozwalające na zamieszczenie ich w innym materiale i jeżeli nie są starsze niż dwa lata a a wygląd miejsca nie uległ dużej zmianie. 7. Czy są osoby, które powinny wystąpić w spotach wideo. Jeśli tak to jakie? Jakie są koszty zatrudnienia tych osób, koszty praw wizerunkowych? Kto je ponosi? Odpowiedź: Nie ma osób , nie muszą również występować w spocie. Jeżeli będą występować to koszty zatrudnienia ponosi wykonawca. 8. Czy filmy można zrealizować w pierwszym roku projektu, czy może ich realizacja będzie konieczna do rozłożenia na cały okres trwania projektu? Odpowiedź: Realizacja spotów powinna być rozłożenia na cały okres trwania projektu. 9. Czy w spotach ma pojawić się głos lektorski? Jeśli tak, to w jakich językach? Odpowiedź: Tak, po Polsku i włączane napisy dla niesłyszących. 10. Czy w filmach muszą być spełniane jakieś warunki dostępności (transkrypcja, tłumacz j. migowego itp.?). Jeśli tak, to jakie? Odpowiedź; Nie, tylko napisy włączane- dla niesłyszących. 11. Czy są przewidywane różne wersje językowe powstających spotów wideo? Jeśli tak, to jakie? Odpowiedź: Nie , tylko wersja Polska (możne być taka ewentualność w przyszłości ale w ramach tej umowy). |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?