- Strona główna
- Postępowanie ID 999790
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Szacowanie wartości zamówienia - dostawa materiałów biurowych.
Wystawiający
-
UżytkownikJoanna Sosińska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-16 13:51:00
-
Składania2024-10-23 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-10-23 10:05:00
-
TrybSzacowanie wartości zamówienia
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Informacje dotyczące szacowania wartości zamówienia:
W związku z planowanym postępowaniem na dostawę materiałów biurowych, zwracamy się z prośbą o przesłanie cen asortymentu w celu oszacowania wartości przedmiotu zamówienia w załączonej tabeli.
W przypadku braku asortymentu, prosimy o wycenę tego, który Państwo posiadają, niekoniecznie wszystkich pozycji zawartych w tabeli.
Szacowanie ma charakter ustalenia wartości na okres 24 miesięcy i nie zostanie zakończone wyborem oferty.
Termin i sposób wysyłania szacunkowych wartości zamówienia:
termin wysyłania szacunkowej wartości zamówienia Zamawiający ustala do dnia 23.10.2024r do godziny 10.00. Informację zawierającą szacunkową wartość należy składać na załączonej tabeli, dopuszcza się składanie ofert częściowych. Formularz należy składać poprzez Platformę Zakupowa lub na e-mail: jsosinska@zozmswia.bialystok.pl.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel: 47 710 4129
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?