Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-10-2024 11:47:00 |
Składania : | 24-10-2024 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Usługa pełnienia nadzoru
inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,
wodociągowych i kanalizacyjnych nad realizacją
robót budowlanych polegających na wymianie kotła c.o. wraz z zasobnikami c.w.u.
oraz części instalacji wodociągowej w budynku „H” Szkoły Policji w Katowicach.
Zakres robót został określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) stanowiący załącznik nr 1. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić nadzór inwestorski przez osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Budynek Szkoły Policji w Katowicach z kotłownią zlokalizowany jest w północno - zachodnim narożu działki nr 253/43, karta mapy 16 dod. 2, obręb Górne Lasy Pszczyńskie. W kotłowni gazowej zamontowane są trzy kotły Viessmann o mocy 1120 kW każdy, wyprodukowane w 2000 roku. Jeden z kotłów wyposażony jest w palnik nadmuchowy olejowo – gazowy a pozostałe w palniki nadmuchowe gazowe. W kotłowni następuje rozdział na poszczególne obiegi grzewcze i jest podgrzewana c.w.u. Kotłownia podlega pod Urząd Dozoru Technicznego i zgodnie z wymaganiami urządzenia wymieniane podczas napraw, muszą posiadać pełną dokumentację producenta również w zakresie współpracy z daną automatyką i palnikami.
Zakres podstawowych
prac planowanego zadania :
·
wymiana
uszkodzonego gazowego kotła centralnego ogrzewania KW1 na gazowy kondensacyjny
wraz z automatyką nakotłową i palnikiem,
·
wymiana systemu
zasysania powietrza i odpływu spalin dla
nowego kotła KW1,
·
wymiana automatyki
nakotłowej pozostałych dwóch kotłów,
·
wymiana automatyki
kaskadowej pracy wszystkich kotłów oraz automatyki wszystkich obiegów
grzewczych i podgrzewaczy c.w.u. z zapewnieniem pogodowej regulacji pracy,
·
wymiana dwóch
zasobników centralnej wody użytkowej o pojemności 1000 litrów na dwa zasobniki
o pojemności 950 litrów,
·
wymiana dwóch
zasobników centralnej wody użytkowej o pojemności 1500 litrów,
·
naprawa i regulacja
palnika olejowo-gazowego kotła KW3,
·
naprawa
nieszczelnego układu odprowadzenia spalin kotła KW3,
· montaż dla potrzeb
kotłowni kompletnego Aktywnego Systemu Bezpieczeństwa Instalacji Gazowej
składającego się z: co najmniej dwóch czujników metanu, modułu sterującego z
akumulatorowym podtrzymaniem pracy, sygnalizatora optyczno-akustycznego,
elektromagnetycznego zaworu odcinającego,
· doprowadzenie
kotłowni olejowo-gazowej do aktualnie obowiązujących norm i przepisów, w szczególności przeciwpożarowych, bhp, ergonomii pracy,
sanitarnych,
·
wykonanie otworu
technologicznego umożliwiającego wyprowadzenie i wprowadzenie kotłów,
·
wykonanie wykopu
ziemnego w bezpośrednim sąsiedztwie otworu technologicznego,
·
wymiana rurociągu
wody zimnej Dn 100 o długości około 80 mb na równoważną rurę nierdzewną.
Nadzór inwestorski obejmuje czynności wymienione w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725, z późn. zm.). Wykonawca będzie pełnić czynności nadzoru inwestorskiego na każde wezwanie zamawiającego, kierownika budowy lub z inicjatywy własnej, w terminie od rozpoczęcia robót budowlanych do ich zakończenia i rozliczenia robót budowlanych.
UWAGA 1:
Do
oferty należy dołączyć kserokopie uprawnień budowlanych w odpowiedniej specjalności
potwierdzających zdolność do pełnienia funkcji inspektora nadzoru
inwestorskiego. Ponadto należy przedłożyć ważne zaświadczenie przynależności do
właściwej izby samorządu zawodowego.
UWAGA 2:
Zamawiający
proponuje wizję lokalną miejsca remontu, którą wyznacza na dzień
18 października 2024
r. o godzinie 900. Zamawiający w uzasadnionych przypadkach dopuszcza przeprowadzenie wizji
lokalnej w innym terminie. Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania
się z Wykonawcami są: asp. szt. Marcin Kurpas asystent Wydziału Zaopatrzenia
tel. 47 8516432 lub tel. 693-410-002 oraz podkom. Piotr Wita ekspert Wydziału
Zaopatrzenia tel. 47 8516464 w dni robocze
w godzinach 8:00-15:00.
UWAGA 3:
Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia licytacji
elektronicznej.
Komunikaty