Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 15-10-2024 11:26:00 |
Składania : | 22-10-2024 11:30:00 |
Otwarcia : | 22-10-2024 11:35:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
W imieniu Komendy Stołecznej Policji informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert
na dostawę oraz zakup bojek ratunkowych.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji: 7 dni roboczych od dnia wysłania przez Zamawiającego zamówienia- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
- gwarancja: proszę o potwierdzenie objęcia gwarancją przez min. 24 miesięcy;
-Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianego asortymentu.
-Miejsce Dostawy: Wydział Zaopatrzenia Komendy Stołecznej Policji, ul. Włochowska 25/33, 02-336 Warszawa- Magazyn nr 3
-Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt dostawy do Zamawiającego leżą po stronie Wykonawcy
-Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy
-Wykonawca zobowiązuje się zapoznać z Ogłoszeniem oraz specyfikacją i opisem przedmiotu zamówienia
*ilość zamawianego asortymentu jest ilością szacunkową i służy wyłącznie wyliczeniu oferty, a Zamawiający dokona zakupu
do kwoty przeznaczonej na zakup.
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 47 72 332-37
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty