- Strona główna
- Postępowanie ID 998473
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
PUZ-2380-133-097-133/2024/MR Przedmiotem zamówienia jest dostawa siedzisk dla jednostek garnizony dolnośląskiego (krzeseł obrotowych, foteli z podziałem na 2 części)
Wystawiający
-
UżytkownikMałgorzata Rosołowicz
-
Organizacja
-
OddziałSekcja do spraw Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-15 09:50:00
-
Składania2024-10-30 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-10-30 09:15:00
-
TrybPrzetarg nieograniczony
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-11-05
15:07:59
|
Małgorzata Rosołowicz |
Informacja
o
wyborze
oferty
Załączniki |
2024-10-30
11:21:43
|
Małgorzata Rosołowicz |
Informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
2024-10-30
09:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
informacja
o
kwocie
przeznaczonej
na
sfinansowanie
zamówienia
:
1
181
200,00
zł
brutto w tym wartość części: część 1 zamówienia - 961 200,00 zł brutto część 2 zamówienia - 220 000,00 zł brutto |
2024-10-29
10:57:36
|
Małgorzata Rosołowicz |
Poprawa
omyłki
pisarskiej W postępowaniu przetargowym, którego przedmiotem jest dostawa siedzisk dla jednostek garnizonu dolnośląskiego, numer sprawy PUZ-2380-133-097-133/2024/MR, w załączniku nr 2 do SWZ – Proponowane postanowienia umowy omyłkowo w paragrafie 1 ust. 3 określono termin dostawy cząstkowej ( 30 dni kalendarzowych liczonych od dnia złożenia zamówienia) – omyłka pisarska. Termin dostawy zamówienia został określony jako do 10 dni licząc od daty zawarcia umowy. Jest to termin wykonania całości umowy określony w podstawowych dokumentach zamówienia ( tj. SWZ Roz. VII, Ogłoszenie o zamówienia pkt. 5.1.3 szacowany okres obowiązywania zamówienia – 10 dni). W związku z powyższym Zamawiający wyjaśnia, iż termin zamówień cząstkowych nie może być dłuższy niż 10 dni ( nie może być dłuższy niż okres obowiązywania umowy) |
2024-10-16
14:41:17
|
Małgorzata Rosołowicz |
ZMIENIONY
załącznik
nr
2
do
SWZ
-
PPU
Załączniki |
2024-10-16
14:39:01
|
Małgorzata Rosołowicz |
Zmiana
treści
SWZ
16.10.24
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?